| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU SLOVENSKIH BANK
Vesna Jevšenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednost sodobnih bančnih poti je v tem, da lahko večino storitev bančnega prometa opravimo od kjerkoli: doma, službe, potovanja. Take storitve so npr.: plačevanje položnic, prenos sredstev, informacije o stanju na računu.
Ključne besede: Storitve, sodobne bančne poti, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno poslovanje
Objavljeno: 21.01.2010; Ogledov: 1688; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (333,16 KB)

2.
INTERNETNO IN MOBILNO BANČNIŠTVO - PREDNOSTI IN SLABOSTI
Mojca Babič, 2011, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je vedno bolj razširjena in dopolnjena bančna storitev. V vsakdanjiku marsikaterega komitenta je že našlo prostor internetno in celo mobilno bančništvo. Bančne posle lahko opravljamo od kjerkoli in kadarkoli. V diplomskem delu smo se odločili opredeliti pojem elektronskega bančništva, podrobneje pa smo predstavili internetno in mobilno bančništvo, kot dve sodobni bančni poti za opravljanje bančnih storitev. Predstavili smo prednosti in slabosti tako internetnega bančništva, kakor tudi mobilnega bančništva. V nadaljevanju smo pregledali ponudbo slovenskih bank na področju internetnega in mobilnega bančništva. V zadnjem delu diplomske naloge predstavljamo rezultate raziskave, s katero smo želi ugotoviti predvsem kateri dejavniki pomembno vplivajo na uporabo internetnega in mobilnega bančništva in katera možnost opravljanja bančnih poslov preko internetnega in mobilnega bančništva je splošni javnosti najpomembnejša. Banke se zavedajo, da je internetno in mobilno bančništvo v današnjem času nuja, zato svojo ponudbo vedno znova dopolnjujejo in nadgrajujejo. Komitentom je potrebno prisluhniti in jim ponuditi sodobne storitve. Banke so primorane spremeniti način poslovanja, saj tudi njim te spremembe prinašajo prihranek stroškov in časa in ne le njihovim komitentom, predvsem pa konkurenčne prednosti, ki so zelo pomembne v današnjem času, ko je konkurenca na trgu vedno hujša.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, bančno poslovanje, sodobne bančne poti
Objavljeno: 16.05.2011; Ogledov: 2183; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

3.
STROŠKOVNI VIDIKI UPORABE SPLETNEGA BANČNIŠTVA ZA PREBIVALSTVO - PRIMERI IZBRANIH BANK V SLOVENIJI
Sašo Kocbek, 2012, diplomsko delo

Opis: Položnice so danes neizogibne, česar se zavedajo tudi občani, obstajajo pa različne možnosti poravnave le-teh. Vsaka ustanova pa naj si gre za banko, hranilnico ali pošto od uporabnika zahteva provizijo za opravljeno storitev in glede na trenutne gospodarske razmere občani venomer iščejo načine kako privarčevati dodaten evro. Zaradi tega smo se odločili, da naredimo primerjavo provizij za plačila izvedena na treh največjih bankah v Sloveniji in dveh tujih s poudarkom na spletnem bančništvu. V diplomskem delu smo zaradi razjasnitve pojmov in razvoja storitve najprej opisali elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, kjer smo na kratko povzeli njuno zgodovino in razvoj. V nadaljevanju je sledil opis razvoja strategij, oblik in delovanja elektronskega bančništva, kasneje pa še kratek opis elektronskih bančnih storitev današnjega časa. V naslednjem sklopu smo razjasnili kaj sploh storitev spletnega bančništva uporabnikom ponuja, ter opisali kdo so njeni uporabniki. V nadaljevanju so opisane še prednosti in slabosti uporabe storitve, tako za uporabnike kot tudi za banke, ter seveda varnostne komponente, ki so sestavni del spletnega bančništva. Osrednji del diplomske naloge prikazuje stroškovni vidik spletnega bančništva za prebivalstvo, kjer so v začetku predstavljene analizirane banke, ter opisane storitve, ki jih spletno bančništvo v izbrani banki omogoča. V nadaljevanju je narejena primerjava stroškov uporabe spletnega bančništva za fizične osebe, kjer je primerjava narejena najprej za odprtje osebnega računa in z njim povezani stroški, na to aktivacija spletnega bančništva in z njim povezani stroški, ter na koncu še primerjava provizij za plačila izvedena na bančnem okencu, bančnem avtomatu, ter spletnem bančništvu. Kot zaključek smo naredili še izračun stroškov bančništva v prvem letu uporabe za povprečno družino.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, stroški spletnega bančništva, provizije spletnega bančništva, sodobne bančne poti, varnost spletnega bančništva.
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 879; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

4.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU SKB BANKE
Robi Stepanovski, 2014, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje je postalo vodeča sila razcveta moderne družbe. Brez njegove podpore si ne moremo predstavljati delovanja tržnih pravil kot jih sedaj poznamo. Pri elektronskem poslovanju igra eno od bistvenih vlog vprašanje varnosti in zaupnosti sporočil, ki se zamenjavajo med uporabniki. V poslovanje bank je elektronsko poslovanje pripeljalo veliko preoblikovanj in pozitivnih posledic. Konkurenca na trgu bančnih storitev in razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije sta banke spodbudila k odkrivanju novih distribucijskih kanalov, ki bi bančne storitve čim bolj približali komitentom. Uvajanje novih tržnih poti je povezana tudi z številnimi spremembami in prilagajanji v poslovanju bank. Aktualnim bančnim storitvam, ki so zdaj predvidene zlasti plačilnemu prometu, se bodo v prihodnosti priključile mnoge nove z namenom ponudbe celovitega bančništva za komitente. Internet, kot mednarodno omrežje, nudi bankam oporo pri uveljavljanju sodobnega bančništva. Z njegovim prispevkom so se bančne storitve še bolj približale bančnim komitentom, saj jih le-ti lahko opravijo kadarkoli in od koderkoli. Z internetnim poslovanjem komitenti privarčujejo čas ter denar, v bankah pa se lahko posledično bančni uslužbenci bolj usmerijo osebnemu obravnavanju izbirčnejših komitentov. Kljub mnogim ugodnostim, ki jih ponujajo sodobne bančne storitve, se le-te v Sloveniji uveljavljajo počasneje kot na primer v nekaterih severno evropskih državah (Švedska, Finska), kjer je elektronsko bančništvo najbolj razširjeno. Dejavniki za takšno stanje so med drugim dvomi o varnosti poslovanja preko elektronskih poti, premajhno poznavanje sodobnih tehnologij, ki ima za rezultat nejevernost v takšno obliko poslovanja in slabe zmožnosti dostopa do interneta. Takšno stanje zavezuje slovenske banke, da še bolj prevzeto pristopijo k uporabi sodobnih bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, nevarnosti pri elektronskem poslovanju, elektronsko bančništvo, sodobne bančne poti, varnost elektronskega bančništva, prednost in slabosti elektronskega bančništva, SKB banka, SKB NET spletno bančništvo.
Objavljeno: 03.04.2014; Ogledov: 1362; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici