| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Preventivno delovanje šolske svetovalne službe pri učencih z učnimi težavami
Petra Vodošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Učne težave, s katerimi se sooča vse več sodobnih šol, predstavljajo zelo trdovraten in kompleksen problem z zaskrbljujočimi oblikami in razsežnostmi. Pri premagovanju tovrstnega problema igra med drugimi pomembno vlogo tudi šolska svetovalna služba. V teoretičnem delu diplomske naloge sem najprej opredelila šolsko svetovalno službo, njene osnovne vrste dejavnosti, s poudarkom na razvojno-preventivni dejavnosti in temeljnih načelih, ki jih šolska svetovalna služba pri delu mora upoštevati. V
Ključne besede: Ključne besede: šolska svetovalna služba, načela za delo šolske svetovalne službe, razvojno-preventivna dejavnost, učne težave, vzroki in odkrivanje učnih težav, interdisciplinarni pristop, pomoč učencem z učnimi težavami, sodelovanje šolske svetovalne službe, usposobljenost za delo z učenci z učnimi težavami, izpopolnjevanje, napredek, ovire pri delu z učnimi težavami.
Objavljeno: 17.02.2009; Ogledov: 4971; Prenosov: 990
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

2.
SODELOVANJE MED RAZREDNIM UČITELJEM IN ŠOLSKO SVETOVALNO SLUŽBO
Metka Kolar, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Sodelovanje med ljudmi je danes vsekakor eno izmed pomembnejših dejavnosti na vseh področjih človekovega delovanja. Predvsem je sodelovanje pomembno tudi pri oblikovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, torej v šolstvu. Vsi udeleženci, ki se na najrazličnejše načine vključujejo v vzgojo in izobraževanje otrok, morajo prioritetno zagotoviti in omogočiti celosten ter optimalen razvoj otrokove osebnosti. Iz tega vidika je izrednega pomena sodelovanje med razrednimi učitelji in delavci šolske svetovalne službe, na katerega smo se osredotočili v diplomskem delu. Oboji imajo pomembno vlogo pri ustvarjanju šolske klime in otrokovega počutja v šoli. V teoretičnem delu smo predstavili šolsko svetovalno službo ter njeno sodelovanje z ostalimi udeleženci vzgojno-izobraževalnega procesa. Osredotočili smo se predvsem na sodelovanje z učitelji, raziskali načine sodelovanja med njimi in navedli nekaj predlogov za uspešnejše sodelovanje. V empiričnem delu smo raziskali načine sodelovanja in zadovoljstvo sodelovanja pri obojih, torej tako pri šolski svetovalni službi kot tudi pri učiteljih. Ugotovili smo, da so oboji zadovoljni z delom drugih, da med seboj pogosto sodelujejo ter se ukvarjajo predvsem z učnimi težavami učencev.
Ključne besede: Šolska svetovalna služba, šolski svetovalni delavci, načela za delo šolske svetovalne službe, učitelj razrednega pouka, sodelovanje, načini sodelovanja, posvetovanje.
Objavljeno: 13.07.2010; Ogledov: 3489; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (493,01 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici