| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU PODJETJA MIK, D.O.O.
Bojan Rupnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v današnjem času zavedajo, da so danes ključ do uspeha stranke. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo že obstoječih. Da je obstoječa stranka dober glas za podjetje in več obstoječih strank pomeni za podjetje zelo veliko prednost, pravi znani pregovor: »Dober glas seže v deveto vas. Slab pa v šestnajsto«. Zavedati se moramo zelo dobro, da je glavni pomen poslovanja stranka in bo še nekaj časa ostalo tako. Za doseganje teh ciljev podjetja potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management; v nadaljevanju CRM), s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Na trgu je danes zelo pestra izbira CRM-rešitev, ki so namenjene manjšim ali večjim podjetjem. Izbira CRM-rešitve ni preprost postopek in tega se zaveda vedno večje število podjetij. Pomembno je, da podjetje izbere tako rešitev, ki izpolnjuje njihove potrebe v največji možni meri, saj bo podjetje tako lažje in uspešneje upravljalo odnose s svojimi strankami. V magistrskem delu se bomo lotili obravnave koncepta CRM-ja in uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V uvodu magistrskega dela bomo predstavili problematiko in izpostavili cilje, namene in hipoteze magistrskega dela. V drugem poglavju se bomo srečali s pojmom CRM, kar v razlagi besede pomeni menedžment odnosov s strankami. V tem poglavju smo najprej opisali CRM, nato smo ga definirali. Preskočiti nismo smeli tudi zgodovine CRM-ja, ker je zelo pomembna. Proti koncu pa smo še omenili arhitekturo CRM-ja in čisto na koncu pa še bomo pogledali v prihodnost in trende CRM-ja. Tretje poglavje predstavlja teorijo, kako uvesti CRM rešitev v podjetje. Tukaj bodo omenjeni razlogi za uvedbo rešitve in tudi osem gradnikov za uspešno uvedbo le-te. Omenjeni bodo tudi cilji uvedbe in na koncu poglavja še SWOT analiza uvajanja CRM rešitve. V četrtem poglavju bo predstavljen proces uvajanja upravljanja odnosov s strankami na primeru podjetja MIK, D.O.O. V okviru procesa uvajanja bo predstavljeno podjetje, poslanstvo, vizija in vrednote MIK-a. Izpostavljeni bodo razlogi, zakaj se je podjetje MIK, D.O.O. odločilo za uvedbo CRM rešitve in tudi zakaj za lastni razvoj in ne za nakup že obstoječe CRM rešitve ponudnikov. Na koncu poglavja bodo podani cilji, ki si jih je podjetje MIK, D.O.O. pred samo uvedbo zadalo in za tem še potek uvedbe lastne rešitve. Peto poglavje je namenjeno posledicam uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V tem poglavju bodo predstavljene prednosti in slabosti uvedbe, ki jih je prinesla MIK-ova lastna CRM rešitev. Na koncu pa še bo omenjeno, kaj namerava podjetje MIK, D.O.O. s svojo CRM rešitvijo narediti v prihodnosti.
Ključne besede: Menedžment odnosov s strankami, informacijske rešitve, kupci, odjemalci, stranke, analitični, operativni, sodelovalni CRM, uvedba CRM rešitve, SWOT analiza CRM rešitve, Mik CRM sistem.
Objavljeno: 11.11.2015; Ogledov: 1050; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici