1. KOMPETENCE PROJEKTANTA SODELAVCA V PROJEKTIVNEM PODJETJU AG-INŽENIRING, D.O.O. KOČEVJEBojana Struna, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Področje izdelave projektne dokumentacije in samega projektiranja je obsežen in kompleksen proces. Kot pomoč pri izvajanju teh nalog odgovornemu projektantu posameznega dela projektne dokumentacije in odgovornemu vodji projekta, projektivna podjetja zaposlujejo tehnični kader z nižjo stopnjo strokovne izobrazbe kot je z zakonom določena izobrazba odgovornega projektanta.
V diplomskem delu smo analizirali kompetence tehničnega kadra ob zaključku srednješolskega strokovnega programa gradbeni tehnik, ki v projektivnem podjetju AG-inženiring, d.o.o. Kočevje, opravlja naloge na delovnem mestu projektant sodelavec.
Določili smo ključne kompetence delovnega mesta projektant sodelavec, ter z analizo srednješolskega strokovnega programa gradbeni tehnik in analizo usmerjenega intervjuja, ki je bil izveden s poznavalci področja projektivnega podjetja, dokazovali ali so kompetence tehničnega kadra s končanim srednješolskim strokovnim programom gradbeni tehnik zadostne za opravljanje nalog na delovnem mestu projektant sodelavec v projektivnem podjetju AG-inženiring d.o.o..
Splošna ugotovitev diplomskega dela je, da je za opravljanje nalog delovnega mesta projektant sodelavec v projektivnem podjetju, ključnega pomena nenehno spremljanje sprememb in novosti zakonodaje, tehnologije gradnje, produktov, računalniških programov in dognanj stroke, ter se na njihovi podlagi stalno dodatno izpopolnjevati in izobraževati. Ključne besede: Kompetence, Projektant sodelavec, Gradbeni tehnik, Projektivno podjetje Objavljeno v DKUM: 10.11.2016; Ogledov: 1371; Prenosov: 90 Celotno besedilo (1,09 MB) |
2. LETNI POGOVOR V IZBRANEM ODDELKU JAVNE UPRAVEKatarina Kremžar, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Letni razgovor je sistematično načrtovan pogovor med vodjo in zaposlenim o širših ciljih, ki so povezani z delovnim področjem, vprašanjih sodelovanja uslužbencev ter o pričakovanjih glede njihovega nadaljnjega razvoja. Vodja z njihovo pomočjo spozna želje in probleme zaposlenih, ki jim nakaže možnosti, da svoje želje in cilje uskladijo s cilji organizacije.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela.
V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opisali in predstavili redne letne razgovore, namene in cilje, vsebino in potek rednih letnih razgovor, ter naloge in postopke, ki jih mora vodja opraviti, da bodo redni letni razgovori uspešni.
V empiričnem delu smo s pomočjo ankete dokaj obširno raziskali stališča zaposlenih o rednih letnih razgovorih v izbranem oddelku javne uprave. Na podlagi ugotovitev smo podali predloge in mnenja za izboljšanje obstoječega stanja. Ključne besede: redni letni razgovor, vodja, sodelavec, izbrani oddelek javne uprave Objavljeno v DKUM: 10.10.2016; Ogledov: 1319; Prenosov: 116 Celotno besedilo (1,28 MB) |
3. POSLOVNI SEKRETAR KOT ZUNANJI SODELAVEC ZA MAJHNA PODJETJAErika Burjek, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Poslovni sekretarji imajo v podjetju zelo pomembno funkcijo, so nepogrešljivi. Opravljajo naloge s področja organiziranja, vodenja, dela z dokumenti, kadrovanja, informiranja, komuniciranja, prodaje, nabave, računovodstva …
Glede na obseg dela in potrebe v podjetju, mora podjetnik razmisliti, ali naj poslovnega sekretarja zaposli ali naj poišče zunanjega sodelavca.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem je predstavljen poklic poslovnega sekretarja na splošno, v nadaljevanju pa sledi predstavitev poslovnega sekretarja v mikro in majhnem podjetju, in sicer kot zaposlenega v podjetju oziroma kot zunanjega sodelavca.
Diplomsko delo se konča z analizo ankete, ki je bila opravljena med vodilnimi v podjetjih in je ključna pri ugotavljanju, katere naloge naj bi poslovni sekretar opravljal in katere zaupne informacije bi vodilni v podjetjih delili z njim. Ključne besede: Poslovni sekretar, zunanji sodelavec, mikro podjetje, majhno podjetje. Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 1651; Prenosov: 311 Celotno besedilo (1,96 MB) |
4. REDNI LETNI RAZGOVORI V ZASEBNEM VRTCU SONČEK, VARSTVO, VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE D.O.O.Mojca Pirnar, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu so predstavljeni Zasebni vrtec Sonček d. o. o., redni letni razgovori in prizadevanja zaposlenih v vrtcu za implementacijo le-tega v redno prakso.
V prvem delu smo podali teoretično podlago rednih letnih razgovorov. Predstavili smo njihov pomen za organizacijo in opredelili vsebino razgovora. V nadaljevanju smo opisali postopek uvedbe rednega letnega razgovora in ključne elemente, ki so temelj za uspeh tovrstnega orodja vodenja. Podali smo teoretične osnove priprave in izvedbe razgovorov, opredelili dejavnosti, ki potekajo pred izvedbo in tudi po njihovi izvedbi, ter se dotaknili pogojev, ki morajo biti izpolnjeni za uspešno uvedbo razgovora.
V praktičnem delu naloge smo predstavili Zasebni vrtec Sonček d. o. o., in njihov način uvedbe rednih letnih razgovorov v prakso. Na podlagi ugotovitev o dosedanjih izkušnjah zaposlenih smo skušali določiti kritične točke, ki so v preteklosti botrovale neuspehu, in podati predlog uvedbe celotnega sistema rednih letnih razgovorov. Izhodišče za obravnavo situacije smo oblikovali s pomočjo ovrednotenih podatkov ankete o preteklih izkušnjah z rednimi letnimi razgovori, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v organizaciji. Ker gre za dokaj mlado organizacijo in posledično kader, ki nima dolgoletnih izkušenj znotraj omenjene ustanove, smo se osredotočili na splošna dejstva, ki vplivajo na zadovoljstvo oz. nezadovoljstvo zaposlenih s tovrstno komunikacijo ne glede na to, ali so v rednih letnih razgovorih sodelovali v času zaposlitve v sedanji organizaciji ali pri preteklih delodajalcih. Ključne besede: redni letni razgovor, vodja, sodelavec, komunikacija, motiviranje, vrtec Objavljeno v DKUM: 17.06.2016; Ogledov: 1652; Prenosov: 189 Celotno besedilo (1,53 MB) |
5. MOTIVACIJA ZA DELO TEHNIŠKIH SODELAVCEV VI NA MEDICINSKI FAKULTETI, UNIVERZA V LJUBLJANIVesna Metelan, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: POVZETEK
V diplomskem delu je predstavljena motivacija za delo tehniških sodelavcev VI na Medicinski fakulteti, Univerza v Ljubljani. V prvem delu diplomskega dela je predstavljen teoretičen vidik pomembnosti motivacije zaposlenih, motivacijski sistem nagrajevanja ter vloga vodij pri motiviranju. V drugem, empiričnem delu, je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena na Medicinski fakulteti, Univerza v Ljubljani, med zaposlenimi, ki zasedajo delovno mesto Tehniški sodelavec VI.
Na Medicinski fakulteti se pojavlja problem, kako dodatno motivirati zaposlene za delo, saj organizacija spada v javni sektor in še nima popolnoma izpopolnjenega individualnega nagrajevanja delovnih dosežkov, ki spodbujajo kreativnost in inovativnost dela. Tehniški sodelavci VI občasno dobijo dodatek za povečan obseg dela, ki lahko presega do 20 % osnovne plače, ki pa se največkrat razdeli vsem enako, ne glede na dodatno obremenitev, rezultate, dosežke in drugo. To povzroča nezadovoljstvo in demotivacijo med zaposlenimi, saj nekateri zaposleni opravljajo dodatno delo, vendar zato niso primerno nagrajeni. Poleg tega pa to delovno mesto omogoča dolgoročno zaposlitveno varnost in je zato potrebno ugotoviti, kako dolgoročno motivirati zaposlene za delo in kateri motivacijski dejavniki najbolj vplivajo na njihovo delovno uspešnost. Predstavitev rezultatov raziskave o motivaciji za delo tehniških sodelavcev VI na Medicinski fakulteti v Ljubljani je bila izvedena s pomočjo anonimne ankete, ki so jo izpolnili zaposleni na tem delovnem mestu.
Analiza rezultatov raziskave je pokazala, da tehniški sodelavci VI na Medicinski fakulteti v Ljubljani niso zadovoljni s sistemom skupinskega nagrajevanja in da se večina strinja, da z individualnim nagrajevanjem lahko vplivamo na dodatno motivacijo za delo. V splošnem jim je pomembnejša materialna motivacija, zadovoljni so z medsebojnimi odnosi v kolektivu in z delom, ki ga opravljajo. Občasno prejmejo predstojnikovo pohvalo za dobro opravljeno delo in njihova delovna uspešnost ni odvisna od predstojnikove motivacije. Zaposlene najbolj motivira odgovornost do dela, samostojnost in zanimivost pri delu, stalnost zaposlitve in ugoden delovni čas. Na delovnem mestu vztajajo zaradi varnosti in stalnosti zaposlitve in pripravljeni so v delo vložiti več napora, če bi bilo to v korist organizacije.
Na podlagi zbranih rezultatov raziskave so predstavljeni predlogi izboljšav, ki bodo v pomoč kadrovski službi Medicinske fakultete v Ljubljani, kako dodatno motivirati in nagrajevati zaposlene na delovnem mestu Tehniški sodelavec VI. Ključne besede: motivacija, nagrajevanje, delovna uspešnost, tehniški sodelavec VI, Medicinska fakulteta, Univerza v Ljubljani Objavljeno v DKUM: 17.06.2016; Ogledov: 1868; Prenosov: 152 Celotno besedilo (747,78 KB) |
6. KOMUNIKACIJA IN REDNI LETNI RAZGOVORI V PODJETJU FTA D.O.O.Petra Bezgovšek, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Komunikacija je eno izmed najstarejših orodij za sporazumevanje in je z nami že od nekdaj. Ima izreden pomen za ljudi tako na osebni kot tudi poslovni ravni. Vredno je omeniti, da uspešno komuniciranje ni prirojeno, zato je pomembno, da se veščin komuniciranja učimo. Za dobre medsebojne odnose je potrebna učinkovita komunikacija.
Učinkovito orodje za boljšo komunikacijo, boljše odnose in uspešnejše delo je gotovo redni letni razgovor. Pri rednem letnem razgovoru gre za vnaprej dogovorjeno srečanje, na katerem si vodja in sodelavec razložita razmišljanja o sodelavčevem preteklem in sedanjem delu, pričakovanjih, načrtih in željah. Poglobljeno se pogovorita o vsem, kar bi utegnilo izboljšati njun odnos, pogoje za delo ter motivacijo in uspešnost sodelavca.
Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov ‒ teoretičnega in raziskovalnega.
V prvem delu smo podali teoretične osnove o komunikaciji. Predstavili smo načine komuniciranja, ki jih najpogosteje uporabljamo. Najpogostejša sta besedno in nebesedno komuniciranje.
V nadaljevanju smo opisali komuniciranje v podjetjih, t. i. interno komuniciranje, in ovire v komunikaciji, do katerih prihaja pri komuniciranju med ljudmi.
V drugem delu smo podali teorijo o rednem letnem razgovoru.
V nadaljevanju smo podali teorijo namena rednega letnega razgovora, pripravo nanj ter potek in koristi rednega letnega razgovora.
V raziskovalnem delu smo preučevali komunikacijo in redne letne razgovore v podjetju FTA, d. o. o. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnih vprašalnikov, ki smo jih razdelili zaposlenim. Zanimalo nas je, kako zaposleni doživljajo komunikacijo na delovnem mestu in kaj menijo o ponovni vpeljavi rednih letnih razgovorov.
Na koncu smo podali predloge in izboljšave za učinkovitejšo komunikacijo na delovnem mestu in predlagali ponovno vpeljavo rednih letnih razgovorov v podjetje. Ključne besede: komunikacija
vodja
sodelavec
motivacija
redni letni razgovor Objavljeno v DKUM: 20.04.2016; Ogledov: 1580; Prenosov: 307 Celotno besedilo (2,10 MB) |
7. REDNI LETNI RAZGOVOR V AGENCIJI ZA JAVNOPRAVNE EVIDENCE IN STORITVEBarbara Miže, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo z naslovom Redni letni razgovor v Agenciji za javnopravne evidence in storitve je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela.
V teoretičnem delu smo na podlagi domače in tuje literature predstavili pojem rednih letnih razgovorov. V nadaljevanju smo predstavili, kakšen sta namen in cilj letnih razgovorov za vodje in zaposlene ter katere koristi si z letnimi razgovori pridobi organizacija oziroma kadrovska služba. Za letni razgovor je pomembna sama priprava tako za vodje, torej za tiste, ki vodijo redne letne razgovore, kot za zaposlene, ki so povabljeni na redni letni razgovor. Sledita vsebina razgovora in izvedba letnega razgovora. Na koncu teoretičnega dela so podane aktivnosti, ki so pomembne, ko so letni razgovori z zaposlenimi zaključeni.
V osrednjem delu je predstavljena Agencija za javnopravne evidence in storitve.
V raziskovalnem delu smo kot metodo zbiranja podatkov uporabili anketni vprašalnik. Rezultate smo statistično obdelali in z razlago predstavili v diplomskem delu v obliki tabel in slik. Na osnovi analiz smo v zaključku dela predstavili nekatere predloge, ki bi lahko v prihodnje vplivali na boljše izvajanje rednih letnih razgovorov. Ključne besede: redni letni razgovor, vodja, sodelavec, komunikacija, motivacija Objavljeno v DKUM: 23.12.2015; Ogledov: 841; Prenosov: 132 Celotno besedilo (1,41 MB) |
8. VPLIV REDNIH LETNIH RAZGOVOROV NA MOTIVIRANOST IN ZADOVOLJSTVO PRI DELU ZAPOSLENIH V IZBRANI ORGANIZACIJI XMarjan Repec, 2014, diplomsko delo Opis: Letni razgovor ima za zaposlenega velik pomen; to je priložnost, ko se z vodjem sreča na štiri oči in se z njim pogovori o temah, za katere čez leto ni bilo dovolj časa, volje ali priložnosti. Pri rednem letnem razgovoru vodja izve za potrebe in želje sodelavca, sodelavec pa izve, kako je vodja zadovoljen z njegovim delom in kaj od njega pričakuje v prihodnje.
Če je še pred leti veljalo, da je človek v organizaciji postranskega pomena, tega sedaj ne moremo več trditi; zaposleni predstavlja pomemben potencial organizacije, ki si želi biti uspešna in prepoznavna tudi navzven. Zaposlenim se daje čedalje večji poudarek, od njih se vedno več pričakuje, zato je pomembno, da organizacija skrbi za razvoj kadrov, kajti le uspešni in motivirani kadri bodo opravljali svoje delo skrbno in profesionalno.
Temeljni cilj razvoja kadrov je pravočasno in predvsem učinkovito prilagajanje spremembam na trgu. Razvoj kadrov mora biti na eni strani takšen, da zadosti potrebam organizacije, hkrati pa pri tem upošteva tudi potrebe in interese zaposlenih ter njihove poglede v prihodnost ter želje po njihovem osebnem razvoju.
Redni letni razgovori so pomembna oblika motiviranja zaposlenih. Sodelavec na razgovoru od vodje dobi povratne informacije o njegovi vlogi v organizaciji in o osebnem prispevku k poslovanju organizacije. Razgovori sodelavcem zagotavljajo informacije o tem, kaj se bo v organizaciji dogajalo prihodnje.
V organizaciji rednim letnim razgovorom dajejo velik pomen, saj se vodje redno udeležujejo seminarjev in delavnic na to temo in širijo svoja znanja in izmenjujejo svoje izkušnje tudi z drugimi vodji v drugih organizacijah in zavodih.
Letni pogovori so lahko močno motivacijsko orodje, če so pravilno izvedeni in če se vodja, ki jih opravlja, zaveda pozitivnih učinkov, ki jih lahko prinesejo.
Poleg motivacijskih vzgibov pa imajo letni razgovori tudi velik vpliv na zadovoljstvo zaposlenih pri delu, saj dobijo občutek, da so za organizacijo pomembni in da predstavljajo v njej pomemben člen. Ključne besede: Letni razgovor, vodja, sodelavec, zaposleni, motivacija, zadovoljstvo. Objavljeno v DKUM: 14.11.2014; Ogledov: 1198; Prenosov: 342 Celotno besedilo (1,21 MB) |
9. REDNI LETNI RAZGOVORI V OBČINI TRŽIČBarbara Stroj, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo raziskovali področje izvajanja rednih letnih razgovorov na Občini Tržič. Namen rednih letnih razgovorov je motivirati zaposlenega k še boljšim delovnim dosežkom.
V teoretičnem delu smo opredelili redne letne razgovore ter predstavili in opisali posamezne aktivnosti, naloge in postopke, ki so potrebni za izvedbo in potek rednih letnih razgovorov. V drugem delu smo predstavili Občino Tržič in opredelili njeno organizacijsko strukturo ter predstavili potek rednih letnih razgovorov na Občini Tržič. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo izvedli anketo, ki so jo izpolnili zaposleni na Občini Tržič. Z anketnim vprašalnikom smo skušali ugotoviti, kako zaposleni ocenjujejo izvedbo rednih letnih razgovorov na Občini Tržič, kako redni letni razgovori vplivajo na medsebojne odnose zaposlenih in ali redni letni razgovori zagotavljajo zaposlenim uresničevanje osebnih ciljev. Na osnovi analize rezultatov, ki rezultate smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom in na osnovi teoretičnih spoznanj smo podali glavne ugotovitve in predloge izboljšav. Ključne besede: redni letni razgovor, vodenje, vodja, sodelavec, Občina Tržič Objavljeno v DKUM: 19.09.2013; Ogledov: 1693; Prenosov: 178 Celotno besedilo (2,20 MB) |
10. REDNI LETNI RAZGOVORI V PODJETJU KNAUF INSULATION, D.O.O., ŠKOFJA LOKAŠpela Gramc, 2012, diplomsko delo Opis: Leta 2008 je podjetje Knauf Insulation, d.o.o., Škofja Loka prvič izvedlo redne letne razgovore, ki so potekali na osnovi splošnega ocenjevanja. Kandidati so morali ročno izpolniti vprašalnik in ustrezen obrazec ter ga pravočasno oddati svojemu nadrejenemu. Od leta 2010 so v podjetju zaradi hitrejšega delovanja, lažjega pregleda in postopka iz vidikov zaposlenega, vodje in kadrovske službe uvedli elektronsko ocenjevanje.
Problem pri izvajanju rednih letnih razgovorov predstavlja neučinkovito izvajanje le-teh, saj so zaradi velikega števila zaposlenih v podjetju Knauf Insulation, d.o.o., Škofja Loka izvedeni pomanjkljivo. Rednih letnih razgovorov ne namenijo vsem zaposlenim, temveč samo tistim, ki imajo status uslužbenca.
Cilj raziskave je bilo ugotoviti ali je izvajanje rednih letnih razgovorov v podjetju Knauf Insulation, d.o.o., Škofja Loka učinkovito. Ključne besede: Redni letni razgovori, organizacija, vodja, sodelavec. Objavljeno v DKUM: 10.01.2013; Ogledov: 2037; Prenosov: 383 Celotno besedilo (2,70 MB) |