| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU RUDIS MONT D.O.O.
Lucija Jež, 2009, diplomsko delo

Opis: Med najpomembnejše dejavnosti vsakega uspešnega podjetja lahko štejemo načrtovanje in izbiranje zaposlenih. Če smo zaposlili prave ljudi, se bo to odražalo v rezultatih podjetja, posledično pa bo boljša tudi delovna klima v podjetju. Pravilno izbrani kadri lahko v pravilno sestavljenem timu delajo čudeže. Ti čudeži pa pomenijo dobro tržno pozicijo za podjetje.Še preden pa podjetje sploh začne s pridobivanjem zaposelnih, mora preučiti potrebe po odprtju novega delovnega mesta. Ali je delovno mesto zares potrebno, ali bi kdo od že zaposlenih ustrezal razpisanemu delovnemu mestu, sta vprašanji, ki si ju velja zastaviti. Pri iskanju novih sodelavcev se večrat poslužujemo sredstev javnega obveščanja in raznih zaposlitvenih agencij oziroma zavoda za zaposlovanje, ki namesto nas poiščejo primerne kandidate. To so kandidati, ki ustrezajo naših razpisanim zahtevam. Nato sledi najzahtevnejši korak, ki od nas zahteva tudi ogromno časa. Gre namreč za postopek izbire novih sodelavcev. Kandidate je potrebno dobro spoznati in ugotoviti ali lahko funkcionirajo v našem podjetju. Z vsakim kandidatom opravimo intervju in z najboljšimi tudi testiranje v praksi. Po opravljenem testiranju se moramo skozi ocenjevanje posameznega kandidata odločiti, kateri kandidat je oziroma so najprimernejši za naše podjetje. Pri ocenjevanju je potrebno upoštevati vse točke oziroma lastnosti in znanja, ki smo jih navedli že v samem razpisu za delovno mesto. Sledi zaposlitev izbranega kandidata oziroma kandidatov.
Ključne besede: Kadri, ljudje, kandidati, zaposleni, načrtovanje zaposlenih, izbiranje zaposlenih, sodelavci, intervju, testi, kadrovanje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 4061; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (461,77 KB)

4.
VPLIV VODIJ NA ZAPOSLENE IN S TEM POVEZANA USPEŠNOST ORGANIZACIJE
Valnea Bucaj, 2009, diplomsko delo

Opis: Prav vsaka organizacija obstaja zato, da deluje učinkovito in uspešno, da dosega smotre in cilje, ki strežejo interesom lastnikov in drugih vplivnih udeležencev. Management pa je ustvarjen zato, da obvladuje organizacijo. Organizacija se uveljavlja v menjalnih razmerjih s posamezniki, skupinami in predvsem drugimi organizacijami. Poštenost, pravičnost, zaupanje in zavzetost, so tiste vrednote in vrline, ki so nujen ne pa zadosten pogoj za uspešno poslovanje le-te. Skozi celotno nalogo smo se spraševali in trudili spodbuditi razmislek o vedenju vodij in sodelavcev, katero in kakšno je zaželeno vedenje ter preveriti kolikšna stopnja vrednot in katere so tiste, ki vplivajo na uspešno poslovanje podjetja. Po odgovor na zastavljena vprašanja smo se podali v eno izmed visoko prepoznavnih zavarovalnic, in sicer Zavarovalno družbo Adriatic Slovenica d.d.. Rezultati raziskave so pokazali, da so določene vrste ter vloge vrednot in vrlin, ki so del uspešnega poslovanja podjetja premalo ovrednotene. Strinjajo pa se z dejstvom, da je poštenost tista vrednota od katere je tudi odvisna uspešnost poslovanja. Glede na rezultate raziskave lahko sklepamo, da so vrednote in vrline nepogrešljive in edinstvene, saj si ne moremo predstavljati zdravega in dolgoročnega razvoja, če jim ne bi sledili.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vrednote in vrline, uspešna organizacija, letni razvojni pogovor, vodja in sodelavci.
Objavljeno: 14.07.2010; Ogledov: 2153; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (868,73 KB)

5.
6.
REDNI LETNI RAZGOVORI V PODJETJU MERSTEEL D.O.O.
Izabela Nikočević, 2010, diplomsko delo

Opis: Letni razgovor je poglobljen, strukturiran in usmerjen razgovor, pri katerem se vodja pogovori s sodelavcem o vsem, kar bi utegnilo izboljšati njun odnos, pogoje za delo ter motivacijo in delovno uspešnost sodelavca. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu naloge je obravnavano, kaj so letni razgovori, kakšen je njihov namen, prednosti ter skrivnosti letnih razgovorov, kako potekajo priprave nanj, faze letnih razgovorov in predstavitev podjetja Mersteel d.o.o. Empirični del zajema raziskavo glede uspešnosti izvajanja letnih razgovorov na področju logistike v podjetju Mersteel d.o.o. S pomočjo anketnega vprašalnika smo poskušali ugotoviti cilj oziroma namen letnega razgovora, realizacijo medsebojnih dogovorov ter pomembnost tem v razgovoru za razvoj zaposlenih.
Ključne besede: redni letni razgovor, vodja, sodelavci
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 2384; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (560,96 KB)

7.
8.
LETNI RAZGOVORI MANAGERJA V BANKI X
Karmina Černetič, 2010, diplomsko delo

Opis: Brez ustreznega sistema razvoja kadrov se banki , ki posluje v dinamičnem okolju težko prilagaja in pripravlja na težave ,ki lahko ogrožajo njen konkutenčni položaj. Slab sistem ravnanja s kadri pa ima posledično lahko tudi negativen vpliv na rezulatate banke. Zavedati se moramo, da je uspešnost banke odvisna os kjučnega dejavnika,ki odloča o konkurenčni sposobnosti banke-od človeka.
Ključne besede: letni razgovor, delovna uspešnost, manager, sodelavci
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 1085; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (311,72 KB)

9.
VPELJAVA REDNIH LETNIH RAZGOVOROV V PODJETJE YDRIA MOTORS D.O.O.
Tanja Čuk Grdadolnik, 2011, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo na podlagi analize mnenjske ankete želeli ugotoviti, kakšna so pričakovanja glede vpeljave sistema rednih letnih razgovorov v podjetje Ydria motors d.o.o. z vidika vodij in sodelavcev in kakšne so možnosti za spremembe oziroma izboljšave. Ugotoviti ter predlagati postopke metode opravljanja rednih letnih razgovorov ter organizirati izobraževanje vseh vodij za opravljanje rednih letnih razgovorov. Želeli smo pridobiti informacije, ali se zaposleni in vodje zavedajo pomena rednih letnih razgovorov, ali menijo, da bi opravljanje rednih letnih razgovorov izboljšalo medsebojne odnose. V teoretičnem delu smo se podrobneje dotaknili teorije rednih letnih razgovorov. Opredelili smo redni letni razgovor, namen, teme, obliko in vsebino rednih letnih razgovorov. Raziskavo o vpeljavi rednih letnih razgovorov v podjetju Ydria Motors d.o.o. smo predstavili v četrtem poglavju magistrske naloge. Opisali smo, kakšen je bil namen raziskave, katere so bile metode in tehnike dela ter analizirali rezultate ankete. V zaključku pa smo opisali ugotovitve raziskave glede vpeljave letnih razgovorov ter podali predloge za izvajanje le teh. Ugotovili smo, da so sodelavci in vodje mnenja, da so redni letni razgovori koristni in da bi jih bilo zaželjeno uvesti, vendar je problem časovna stiska. Letni razgovori pripomorejo tudi k boljšim medsebojnim odnosom. Da bi se uvedlo redne letne razgovore, bi bila potrebna velika spodbuda vsem, predvsem v prvi vrsti vodjem. Rezultati ankete so dejansko pokazali, da je želja po vpeljavi rednih letnih razgovorov nedvomno izražena, vendar bo na tem področju potrebno še veliko postoriti, predvsem usposobiti izvajalce letnih razgovorov kot tudi seznaniti sodelavce s koristnostjo rednih letnih razgovorov. Potrebno bi bilo organizirati seminarje na temo letnih razgovorov posebej ločeno za sodelavce in vodje. Sodelavci so zaklad vsakega podjetja. Konkurenca lahko posnema podjetje v vseh vidikih poslovanja. Zaposleni pa so prednost vsakega podjetja.
Ključne besede: - redni letni razgovor - vodje - sodelavci
Objavljeno: 30.08.2011; Ogledov: 1998; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1005,12 KB)

10.
Dvojni agenti : diplomsko delo
Sandra Ljuboja, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: obveščevalna dejavnost, tajni sodelavci, tajni podatki, diplomske naloge
Objavljeno: 18.05.2011; Ogledov: 2324; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (800,24 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici