| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Raziskovanje razvojnih mejnikov na področju komunikacije v heterogenih in homogenih skupinah : diplomsko delo
Manca Povalej, 2021, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu naloge je predstavljen pomen komunikacije ter tri vrste komunikacije; socialna komunikacija, ekspresivna komunikacija in receptivna komunikacija, ki so zelo pomembne v predšolskem razvojnem obdobju za socialni razvoj ter razvoj govora in jezika. Analizirali smo pomen heterogenih in homogenih skupin ter povezave z razvojem komunikacije glede na vrsto skupine, v katero je vključen otrok. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, katere namen je ugotoviti, kateri otroci pogosteje dosegajo razvojne mejnike na področju komunikacije ter ali obstajajo razlike med dečki in deklicami glede na vrsto komunikacije. Podatke smo pridobili s pomočjo ocenjevalnih listov za vse tri vrste komunikacije. V raziskavi smo zbrali podatke za 69 otrok, starih od 1 do 5 let. Rezultati so pokazali, da v homogenih skupinah otroci pogosteje dosegajo razvojne mejnike kot v heterogenih skupinah v prvem in drugem starostnem obdobju. Analiza razlik med spoloma je pokazala, da deklice statistično značilno pogosteje dosegajo razvojne mejnike v prvem starostnem obdobju pri vseh treh vrstah komunikacije. V drugem starostnem obdobju pa deklice še vedno dosegajo višje povprečne vrednosti pri večini postavk, vendar razlike med deklicami in dečki niso več tako izrazite.
Ključne besede: socialna komunikacija, receptivna komunikacija, ekspresivna komunikacija, predšolska vzgoja.
Objavljeno v DKUM: 26.11.2021; Ogledov: 193; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Spodbujanje govora z igro vlog
Sandra Mergole, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Spodbujanje govora z igro vlog v teoretičnem delu vsebuje razvoj govora predšolskega otroka, pomen simbolne igre in pa igro vlog. Ti podatki so bili pridobljeni s pomočjo izbranih virov in literature. Namen empiričnega dela je bil, da smo s pomočjo opazovanja igre vlog - zdravnika, raziskali in ocenili napredek v razvoju govora ter opazovali in ocenjevali otrokovo verbalno in neverbalno komunikacijo, koliko časa vzdrži v igri, kakšna je njegova socialna interakcija, ali je zmožen razumevati druge, kako si razvija motorične spretnosti, kakšen je njegov čustveni vidik ter ali ponavlja od drugih otrok. Ugotovili smo, da igra vlog spodbuja govor predšolskih otrok. Ta napredek je bil viden iz preverjanja v preverjanje. Okrepila se je njihova neverbalna komunikacija, postali so pozornejši na potrebe drugih otrok, spopadli so se tudi z medsebojnimi konflikti in jih poskušali uspešno rešiti, prav tako pa se je povečala tudi uporaba vljudnostnih besed (prosim, hvala).
Ključne besede: razvoj govora, simbolna igra, igra vlog, neverbalna komunikacija, socialna interakcija
Objavljeno v DKUM: 08.11.2017; Ogledov: 1128; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (718,41 KB)

3.
Učinkovito spletno komuniciranje na primeru podjetja Nakitko d.o.o.
Matevž Šmajs, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je svetovni splet postal vodilo globalizacije in komunikacije. Podjetja stremijo k doseganju svojih poslovnih ciljev, ki pa jih lahko lažje opravijo s pomočjo spleta. Skozi analizo literature in virov smo poizkušali ugotoviti, kateri elementi sestavljajo učinkovito spletno komunikacijo. Seznanili smo se z oblikami tržnega komuniciranja, strategijami spletne komunikacije in kanali spletne komunikacije. Ugotavljali smo, katera spletna orodja omogočajo podjetjem učinkovito spletno komunikacijo in skozi katere kanale komunicirajo ter kako. Ugotovitve smo primerjali s tistimi, ki smo jih pridobili z analizo podjetja Nakitko d.o.o., in jih poizkušali preučiti.
Ključne besede: učinkovita spletna komunikacija, spletno tržno komuniciranje, kanali spletne komunikacije, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 24.10.2017; Ogledov: 760; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

4.
Kratek priročnik znakovnega jezika : (breaking the silence)
Sebastjan Bevc, 2016, priročnik

Opis: Živimo v času in razmerah, ko je komuniciranje tako razširjeno in razvito, da se posameznik počuti že prav utesnjenega, ko želi biti sam. Hkrati pa se, paradoksalno, pojavljajo težave na ravni medosebne komunikacije in komuniciranja na povsem profesionalnem nivoju. Komunikacija je lahko otežena zaradi mnogih razlogov. Eden izmed teh je tudi naglušnost oz. gluhota. V sklopu projekta Breaking the silence (BTS), ki deluje pod okriljem Društva študentov medicine Maribor, smo zasnovali kratek priročnik znakovnega jezika. Z njim smo želeli olajšati komunikacijo med zdravnikom in naglušnim oz. gluhim bolnikom, hkrati pa opozoriti na potrebo po znanju znakovnega jezika v sistemu zdravstvene oskrbe, na pomen komuniciranja v vseh razsežnostih in na vlogo neverbalne komunikacije.
Ključne besede: gluhota, znakovni jezik, komunikacija z bolnikom, socialna vključenost, neverbalna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 13.01.2017; Ogledov: 1706; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (13,98 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
RAZVOJ SOCIALNIH OMREŽIJ - PRIHODNOST STRATEŠKEGA MARKETINGA
Suna Bizjak, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava vzpon socialnih omrežij, ki so del novih, tako imenovanih družbenih medijev. Trženjska komunikacija se je z razvojem tehnologije spleta 2.0 že v veliki meri usmerila na spletne in mobilne komunikacijske in družbene medije. Tržnikom pa je merjenje učinkovitosti pojavljanja na socialnih omrežjih, pridobivanja oboževalcev in komunikacije s potrošniki, v povezavi s finančnim vložkom v kampanje na socialnih omrežjih in lastnimi poslovnimi cilji, še vedno težko opredeliti. V raziskovalnem delu diplomske naloge ugotavljamo potencial trženja, večanja prodaje in ugleda blagovnih znamk, ki so prisotne na socialnih omrežjih. Raziskava obravnava nov način dvosmernega komuniciranja blagovnih znamk in poslovnih subjektov s svojimi potrošniki, ki pred pojavom družbenih medijev s klasičnim oglaševanjem in trženjem ni bilo mogoče. Podrobnejše opredeljuje mnenja uporabnikov (potencialnih kupcev), ki so prisotni na socialnih omrežjih, njihove nakupne navade in odnose do komunikacije z blagovnimi znamkami in podjetji.
Ključne besede: socialna omrežja, trženje, marketing, družbeni mediji, komunikacija
Objavljeno v DKUM: 24.01.2013; Ogledov: 1897; Prenosov: 708
.pdf Celotno besedilo (779,45 KB)

6.
POSLOVNA UPORABA SOCIALNIH OMREŽIJ
Tjaša Sužnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Socialna omrežja postajajo vedno bolj nepogrešljiva v življenju posameznikov kot tudi za poslovanje podjetij. Posameznikom omogočajo zabavo, komunikacijo in druženje, podjetjem pa oglaševanje, promocijo, komunikacijo s ciljnimi skupinami. Diplomski seminar obravnava poslovno uporabo socialnih omrežij. Najprej smo opisali osnovne značilnosti socialnih omrežij ter njihove prednosti in slabosti. Opisali smo orodja tržnega komuniciranja in glavno nevarnost na socialnih omrežjih, to je prevelika količina osebnih podatkov. Predstavili smo tri trenutno najpopularnejša socialna omrežja: Facebook, Twitter in Google+. Predstavili smo tudi potek poslovanja na socialnih omrežjih Facebook, Twitter in Google+ ter ugotovili, da podjetja s poslovanjem na socialnih omrežjih pridobijo veliko prednost.
Ključne besede: socialna omrežja, poslovanje na socialnih omrežjih, tržna komunikacija, Facebook, Twitter, Google+.
Objavljeno v DKUM: 12.12.2012; Ogledov: 2555; Prenosov: 442
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

7.
VPLIV SODOBNE KOMUNIKACIJE NA KOMUNICIRANJE V ORGANIZACIJAH
Dominik Švajger, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo predstavili komunikacijo kot pomembno komponento uspešnega delovanja vsakega posameznika, še posebej pa organizacij. Diplomski seminar je zgrajen iz dveh delov. Prvi del se navezuje na komuniciranje kot tako, drugi del pa je nekoliko bolj empiričen, saj smo s pomočjo sekundarnih virov raziskovali vpliv sodobnega komuniciranja na življenje posameznikov in tudi delovanja organizacij. Kot vsaka stvar, je tudi komunikacija sestavljena iz določenih komponent. To smo predstavili v procesu komuniciranja. Nadalje smo se ukvarjali z uporabo jezika med komuniciranjem ter kakšna je razlika med človeško in živalsko komunikacijo. Kasneje smo opisali kakšne vrste komuniciranja poznamo. Danes živimo v informacijski dobi, zato je tudi komunikacija postala večinoma elektronska. Za komuniciranje uporabljamo elektronsko pošto, mobilne telefone, programe za videokonference, trende v komuniciranju tako za posameznike kot tudi za organizacije pa postavljajo socialna omrežja, ki nudijo številne možnosti pa tudi nevarnosti. V sklepnem delu smo potrdili tri hipoteze, eno pa le delno.
Ključne besede: komunikacija, komunikacijski proces, sodobna komunikacija, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 26.11.2012; Ogledov: 2239; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (451,95 KB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici