| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Socialne igre v vrtcu
Cvetka Serec, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK IN KLJUČNE BESEDE S socialnimi igrami, ki so pomembno dopolnilo vzgojno-izobraževalnega procesa, razvijamo intelektualno, emocionalno in socialno plat otrokove osebnosti. Predstavljajo obliko vzgojnega dela, ki na igriv način preko igre omogoča otrokom boljši vpogled vase in v svoje odnose z drugimi. Od navadnih otroških iger in družabnih iger se razlikujejo, saj so vodene in načrtovane, a imajo še vedno značaj igre, saj se otroci vanje prostovoljno vključujejo. Dosežejo pa svoj namen le, če se po igri udeleženci pogovarjajo o tistem, kar so v igri doživeli. Poleg tega, da vzgojitelji socialne igre poznajo, je pomembno, da jih tudi pravilno in z določenim namenom uporabljajo. Pričujoče delo se omejuje na poznavanje in uporabo socialnih iger v vrtcu. Raziskava je vsebovala deskriptivno metodo neeksperimentalnega empiričnega pedagoškega raziskovanja. Neslučajnostni vzorec je zajemal 36 anketnih vprašalnikov vzgojiteljic prvega in drugega starostnega obdobja iz vseh enot Vrtca Murska Sobota. Vprašanja iz anketnega vprašalnika so bila statistično pregledana, zbrani podatki pa tabelarično prikazani. Dobljeni rezultati so pokazali dobro poznavanje različnih socialnih iger in pogosto uporabo le-teh pri vzgojnem delu. To pomeni, da se vzgojitelji dobro zavedajo pozitivnega vpliva socialnih iger na otroka, kakor tudi koristi za vzgojitelja.
Ključne besede: Ključne besede: socializacija, socialni razvoj, igra, socialna skupina, socialne igre.
Objavljeno: 11.03.2009; Ogledov: 14731; Prenosov: 2663
.pdf Celotno besedilo (532,42 KB)

2.
VLOGA SOCIALNIH IGER PRI POUKU V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Mojca Kolarič, 2010, diplomsko delo

Opis: Socialna igra je ciljno naravnano učenje. Njen osnovni namen je socialno učenje. V socialnih igrah razvijamo intelektualno, emocionalno in socialno plat otrokove osebnosti. Pri socialnih igrah učenci prihajajo v medsebojni stik, se povežejo med seboj, med njimi se razvije solidarnost. Socialne igre imajo mnogo prednosti tudi za učitelje. Igre omogočajo učiteljem, da v razredu vzpostavijo enakopraven, tovariški odnos z otroki, motivirajo učence za delo, z igrami sproščajo in razvijajo medsebojne odnose, prihajajo do novih znanj ter pripomorejo nenazadnje k ugodni socialni klimi v razredu. To pomeni, da lahko učitelji socialne igre vključujejo v redni del pouka in s tem na indirekten način prihajajo do željenih vzgojno-izobraževalnih ciljev. V diplomskem delu je prikazano, v kolikšni meri uporabljajo učitelji socialne igre pri pouku, kateri so razlogi za uporabo, pri katerih predmetih in stopnjah učne ure učitelji uporabljajo socialne igre.
Ključne besede: socializacija, socialna igra, pouk, vzgojno-izobraževalni predmeti, artikulacijske stopnje učne ure
Objavljeno: 25.03.2010; Ogledov: 5064; Prenosov: 773
.pdf Celotno besedilo (463,80 KB)

3.
MNENJA UČITELJEV O SOCIALNIH IGRAH
Tanja Dukarić, 2012, diplomsko delo

Opis: V splošnem konceptu šolskega sistema je zanemarjeno precej pomembno področje osebnostnega razvoja otrok. Eden izmed načinov, s pomočjo katerega to področje lahko razvijemo, so socialne igre. Danes se psihologi, učitelji, starši, svetovalci, vzgojitelji idr. veliko ukvarjajo z otrokovo zdravo samopodobo. Težijo k ustvarjanju dobrih medsebojnih odnosov pri otrocih, k izboljšanju komunikacij med otroki, pomagajo pri navezovanju stikov, dajejo jim občutek varnosti itd. Vse to je mogoče doseči ob načrtni uporabi socialnih iger, katerih se, predvidevam, tudi učitelji za dosego tega poslužujejo. Res je, da je že sama igra izjemnega pomena v otrokovem razvoju in je dober pripomoček pri vzgoji, pri odraščanju mladostnikov itd. Vedno bolj je prisotna povsod, doma, v šoli in drugje. Igra je del otrokovega vsakdana in zato morajo tudi učitelji uporabljati takšne metode dela, ki vklučujejo igro. Zelo dobro služi tudi v vzgojne namene. Diplomska naloga zajema teoretični in emiprični del. In namen moje raziskave je bil ugotoviti predvsem to, v kolikšni meri in kako dobro so učitelji seznanjeni s socialnimi igrami, kako koristne se jim zdijo, v kolikšni meri jih uporabljajo, in v kolikšni meri jim s temi igrami uspe doseči želeno. To sem ugotovila s pomočjo anketnih vprašalnikov, ki sem jih razdelila po šolah v Mariboru in Ptuju, in sicer učiteljem od 1. do 5. razreda. Ugotovila sem, da se učiteljem zdijo socialne igre koristne, in jih zato tudi pogosto uporabljajo. Dobro so seznanjeni s socialnimi igrami, in s pomočjo njih jim v določeni meri uspe doseči zastavljene cilje.
Ključne besede: igra, socialna igra, učitelj, razvoj.
Objavljeno: 04.10.2012; Ogledov: 877; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (938,91 KB)

4.
Spodbujanje govora z igro vlog
Sandra Mergole, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Spodbujanje govora z igro vlog v teoretičnem delu vsebuje razvoj govora predšolskega otroka, pomen simbolne igre in pa igro vlog. Ti podatki so bili pridobljeni s pomočjo izbranih virov in literature. Namen empiričnega dela je bil, da smo s pomočjo opazovanja igre vlog - zdravnika, raziskali in ocenili napredek v razvoju govora ter opazovali in ocenjevali otrokovo verbalno in neverbalno komunikacijo, koliko časa vzdrži v igri, kakšna je njegova socialna interakcija, ali je zmožen razumevati druge, kako si razvija motorične spretnosti, kakšen je njegov čustveni vidik ter ali ponavlja od drugih otrok. Ugotovili smo, da igra vlog spodbuja govor predšolskih otrok. Ta napredek je bil viden iz preverjanja v preverjanje. Okrepila se je njihova neverbalna komunikacija, postali so pozornejši na potrebe drugih otrok, spopadli so se tudi z medsebojnimi konflikti in jih poskušali uspešno rešiti, prav tako pa se je povečala tudi uporaba vljudnostnih besed (prosim, hvala).
Ključne besede: razvoj govora, simbolna igra, igra vlog, neverbalna komunikacija, socialna interakcija
Objavljeno: 08.11.2017; Ogledov: 392; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (718,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici