| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3226; Prenosov: 643
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE KOROŠEC
Lana Petković, 2010, diplomsko delo

Opis: V sodobnem tržnem gospodarstvu lahko v zadnjih letih opazimo porast števila malih in srednje velikih podjetij, ki so s hitro rastjo dosegla ključno vlogo v številnih panogah in s tem prisilila tudi velika podjetja k dinamiki. Velik del malih in srednje velikih podjetij predstavljajo družinska podjetja, ki postajajo pomemben dejavnik razvoja slovenskega gospodarstva. Vendar pa skromen delež malih podjetij zraste v srednje velika podjetja, saj jih veliko (okoli 40%) ne preživi prva tri do štiri leta po ustanovitvi. Zato je pomembno, da se razvoju podjetja posveti veliko pozornosti, in da se izvede dosledno, saj je od tega odvisno preživetje podjetja na trgu. V ta namen sem v diplomskem delu predstavila razvoj turistične kmetije na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Iz napisanega lahko povzamem, da je planiranje razvoja podjetja kompleksen proces in bistvena sestavina pri poslovanju podjetja. Zato sem potek razvoja turistične kmetije predstavila na primeru šest let delujoče Turistične kmetije Korošec — Apartmaji in wellness center, Urška Reberčnik, s.p.
Ključne besede: • majhna in srednje velika podjetja, • družinsko podjetje, • razvoj, • politika podjetja, • vizija, • poslanstvo, • smotri, • temeljni cilji, • strateški management, • splošne strategije, • temeljne strategije, • poslovne strategije, • Turistična kmetija Korošec
Objavljeno: 21.07.2010; Ogledov: 2067; Prenosov: 455
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

3.
PROUČITEV PODJETJA VALJI D.O.O. IN PLANIRANJE NJEGOVE POLITIKE PODJETJA
Andreja Kovačič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Valji d. o. o. Štore je podjetje za proizvodnjo valjev in ulitkov. V podjetju proizvajajo metalurške in nemetalurške valje za gumarsko, kemično, tekstilno, živilsko in druge industrije, različne ulitke za strojegradnjo in druge namene ter metalurške in valjčne kokile. Pri ustanavljanju podjetja in v njegovem razvoju ima planiranje politike podjetja temeljni in izhodiščni pomen. V današnjem času — času svetovne gospodarske krize — je poslovanje podjetij vedno bolj občutljivo in tvegano. Bolj uspešna so tista podjetja, ki znajo jasno in učinkovito gledati naprej. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili proučevano podjetje in trenutno situacijo v podjetju. Nadalje smo predstavili obstoječo politiko podjetja. Seznanili smo se s splošnimi, temeljnimi in poslovnimi strategijami podjetja ter prikazali lastniško, organizacijsko, kadrovsko, tehnično-tehnološko in premoženjsko strukturo podjetja. Ostajanje v preteklosti in priseganje na »preverjene« rešitve lahko ogrozi zmožnost podjetja za preživetje v dinamičnem svetu, kjer obstoječe strategije niso več enako učinkovite kot nekdaj. V zadnjem poglavju smo napisali predlog vizije podjetja Valji d. o. o. Učinkovita vizija navdihuje ljudi za delo v smeri njenega uresničevanja: vodstvo zaposlene motivira, da skupaj krmarijo podjetje v želeno smer in ga usmerjajo proti želenim ciljem. Neučinkovita vizija, ki je zamegljena in se pretirano nanaša na preteklost, je preveč kompleksna ali nebistvena in lahko podjetju povzroči celo več škode kot odsotnost vizije. Nadalje smo s shemo za profiliranje vrednot proučili vrednote ključnih udeležencev podjetja — zastopa jih direktor podjetja in podpirajo jih lastniki podjetja. V nadaljevanju smo proučili prednosti in slabosti obravnavanega podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Podjetje, ki zna »videti« in razumeti svojo prihodnost, zmore prepoznati možnosti in nevarnosti, ki ga čakajo in se lahko nanje primerno pripravi. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, s pomočjo katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja. Skladno z mariborskim modelom integralnega managementa, ki nam je služil kot osnova za naše raziskovanje, smo politiko podjetja razdelili na poslanstvo, smotre in temeljne cilje.
Ključne besede: planiranje politike podjetja, poslanstvo podjetja, smotri, temeljni cilji, vrednote ključnih udeležencev podjetja, vizija podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, Valji d. o. o.
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 2987; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (543,90 KB)

4.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA: PRIMER PODJETJA GALEX D.D.
Anita Lazar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje mora biti v današnjem času bolj pazljivo na samo tržišče in trende, ki vladajo v njem. Ukvarjati se mora predvsem z prihodnostjo in naprej vse planirati. Slediti in prepoznati mora spremembe v okolju in se na njih pravočasno odzvati. Sam razvoj podjetja mora z upravljalno-vodstvenega vidika potekati od vizije k politiki podjetja, nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uspešno planiranje vpliva na nadaljnji obstoj in poslovanje podjetja. Podjetje Galex d.d. je podjetje za proizvodnjo in promet s farmacevtskimi in drugimi proizvodi. Na domačem tržišču delujejo že vrsto let. Skozi leta so se širili na trge EU, v prihodnosti pa se želijo razširiti predvsem na trg Kitajske, Japonske in CIS regije. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji, ki prihajajo iz tujih držav; s tem si želijo ohraniti dobre poslovne odnose. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo v proučevanem podjetju. Poleg tega dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju, saj se zavedajo, da brez dobro motiviranih in zadovoljnih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomskem seminarju smo najprej spoznali in preučili podjetje in njegovo okolje ter opredelili politiko podjetja. Za nadaljnji obstoj in razvoj podjetja je poleg planiranja politike podjetja pomembno tudi, da je ta jasna vsem udeležencem podjetja. Nadalje smo proučili vrednote udeležencev podjetja, analizirali kadrovsko in organizacijsko strukturo, določili prednosti in slabosti podjetja. Pri proučevanju okolja obravnavanega podjetja smo določili možnosti in nevarnosti za podjetje, ki iz proučevanega podjetja izhajajo. Za podjetje smo planirali razvoj na ravni politike podjetja. S proučevanjem, ki smo ga opravili v diplomskem seminarju, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju vizije, politike podjetja, planiranju na ravni politike podjetja ter pri uspešnem vodenju in upravljanju v prihodnje.
Ključne besede: podjetje, razvoj, planiranje, politika podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1519; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (750,37 KB)

5.
TEMELJNI CILJI PODJETJA KOT DEL POLITIKE PODJETJA NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA PRINT-DIVISION D.O.O.
Nina Salapura, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Dan danes je v Sloveniji vedno več majhnih in srednje velikih podjetij. Proučevano podjetje spada med srednje velika podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim tiskom. Zaradi konkurence, ki ga ima podjetje, mora svoje znanje in izkušnje nadgrajevati, da bo ves čas v prednosti pred konkurenco. Podjetje bo lahko uspešno poslovalo, če bo imelo dobro zastavljeno vizijo predvsem pa dobro oblikovano politiko podjetja. Diplomski seminar smo pričeli z opredelitvijo teoretičnih izhodišč o tem, kaj je politika podjetja, torej kaj je poslanstvo, smotri, izhodiščni, vmesni in končni ali temeljni cilji. Prav tako smo v prvem delu teoretično proučevali interese zunanjih in notranjih udeležencev ter interesno usklajevanje in izbiro politike podjetja. Nadaljevali smo s kratko predstavitvijo podjetja in njegovo zgodovino. Sledila je ugotovitev in analiza temeljnih ciljev proučevanega podjetja. V zadnjem delu pa smo predstavili predloge za izboljšanje temeljnih ciljev. Ti predlogi so zadrževanje kvalitet, izboljšave na področju logistike in nabave, povečanje prometa podjetja pri obstoječih naročnikih doma in v tujini in pridobivanje novih naročnikov. Podjetju bodo omogočili, da bo uspešno poslovalo in bo vedno korak pred konkurenco. S tem smo tudi prišli do spoznanja, da je dobro oblikovana politika podjetja ključnega pomena za dobro poslovanje proučevanega podjetja. Politika proučevanega podjetja pa vsebuje poslanstvo, temeljne cilije in smotre, ki izhajajo iz vizije tega podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: • POLITIKA PODJETJA • POSLANSTVO • SMOTRI • TEMELJNI CILJI • VIZIJA • KONKURENCA • PREDNOSTI IN SLABOSTI • MOŽNOSTI IN NEVARNOSTI • MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA • IZBOLJŠANJE TEMELJNIH CILJEV
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 2408; Prenosov: 368
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

6.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA
Franc Zapečnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Za mala podjetja je značilno, da nimajo velikega vpliva na okolje, zato se morajo neprestano prilagajati spremembam v okolju, če hočejo preživeti. Delež majhnih podjetij v Sloveniji je manj kot 5%, vendar ustvarijo okrog 20% prihodka. Podjetje Lesna industrija Radlje ob Dravi d.o.o. je majhno proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo lesenih oken in lesenih notranjih in vhodnih vrat ter montažo svojih izdelkov. Diplomsko delo smo razdelili na dva vsebinska dela, in sicer na teoretičen in praktičen del. V teoretičnem delu smo opredelili teoretična izhodišča politike podjetja ter njene sestavine. V praktičnem delu diplomskega seminarja pa smo se omejili predvsem na aktivnosti, ki so potrebne za planiranje razvoja podjetja Lesna industrija Radlje ob Dravi d.o.o. na ravni politike podjetja. Uporabili smo ugotovitve iz teoretičnega dela. V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje Lesna industrija Radlje ob Dravi d.o.o. ter proučili izbrane značilnosti podjetja, nato smo predstavili obstoječo politiko podjetja. V zadnjem koraku praktičnega dela diplomskega seminarja pa smo na podlagi raziskovalno – prognostičnih procesov podali predlog prihodnje politike podjetja.
Ključne besede: planiranje politike podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 12.12.2012; Ogledov: 1177; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

7.
PLANIRANJE POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA KOCBEK
Aleš Petek, 2013, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji je kar polovica podjetij družinskih. Za uspešno vodenje družinskega podjetja je potrebno veliko potrpežljivosti, medsebojnega razumevanja in usklajevanje interesov. Da bi družinski člani cenili vrednote družinskega podjetja je dobro da se po končanem izobraževanju zaposlijo v drugem podjetju. To je pomembno predvsem zato, da se mlad še neuveljaven človek nauči odgovornosti, da se izkaže v drugem okolju ter ga začno ceniti tudi drugje, da dokaže da je lahko samostojen, da lahko sam preživi. V družinskih podjetjih pa velikokrat pride tudi do nesoglasij med člani družine, zato je dobro da imajo družinski člani napisano t.i. družinsko ustavo, po kateri se ravnajo. V njej je tudi zapisano kako se bo izvajal proces nasledstva, pod kakšnimi pogoji se lahko moji sorodniki zaposlijo. Pomembno je tudi da svetovalec ne izhaja iz družine, saj lahko le tako dobimo objektivno razmišljanje. Zelo pomembno je tudi, da se družinsko podjetje čimbolj ukvarja z interesi družinskega podjetja in njegovo prihodnostjo ne pa de ga najbolj zanima kateremu izmed članov bo izročil dirigentsko palico družinskega podjetja. Diplomski seminar smo razdelili na dva vsebinska dela, na teoretičen in praktičen del. V teoretičnem delu smo predstavili različice definicij družinskega podjetja, primerjali smo razlike med družinskim in poslovnim sistemom in ugotovili, da družinski temelji bolj na čustvih ter se npr. kljub neizpolnjevanju ciljev družinskih članov vedno najde t.i. druga priložnost, medtem ko v poslovnem sistemu tega ni. Obravnavali smo tudi prednosti in pomanjkljivosti v družinskem podjetju, večji pomen pa smo namenili izbiri in oblikovanju politike družinskega podjetja, saj je le s pravilno zastavljeno politiko možno uspešno voditi družinsko podjetje ter omogočati njeno rast, razvoj in stabilnost. Za vse omenjeno pa je nujno usklajevanje interesov znotraj družinskega podjetja. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili razvoj družinskega podjetja skozi čas. Kako je prevzem zdajšnjega lastnika vplival na rast in prepoznavnost njihovih izdelkov. Predstavili smo tudi za kakšno politiko se je lastnik odločil, kaj vse je potrebno storiti za dosego določenega cilja ter kako je pri njih potekal proces nasledstva.
Ključne besede: Ključne besede: družinsko podjetje, planiranje, nasledstvo, vizija, poslanstvo, smotri, temelji cilji, razvoj podjetja, proučitev vrednot, okolja, družinsko podjetje Kocbek s.p..
Objavljeno: 16.10.2013; Ogledov: 810; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (260,22 KB)

8.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MESNICA IN TRGOVINA "GABREK", MARTIN TIBAUT S. P., S POUDARKOM NA RAVNI POLITIKE PODJETJA
Gloria Sobočan, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali podjetje Gabrek Martin Tibaut s. p. in planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja. Podjetje Mesnica in trgovina »Gabrek«, Martin Tibaut s. p., iz Žižkov se ukvarja s prodajo svežega mesa in proizvodnjo mesnih izdelkov, razen perutninskega. Poleg te dejavnosti se podjetje ukvarja s prodajo drugih izdelkov, tako imenovano trgovino na drobno. Podjetje spada med mikro podjetja. V osrednjem delu diplomskega seminarja smo podjetje predstavili in opredelili velikost ter izbrane značilnosti podjetja. Nato smo predstavili obstoječo politiko podjetja. Nadaljevali pa smo z opredelitvijo obstoječih strategij in struktur podjetja. Seznanili smo se z obstoječimi bilancami in spoznali tudi finančni vidik in financiranje podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. V nadaljevanju diplomskega seminarja smo planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja. V tem delu smo proučevali vrednote (udeležencev) podjetja ter iskali oz. spoznavali prednosti in slabosti podjetja. Prav tako smo proučevali okolje ter ugotovili nekatere možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Zapisali smo prihodnje bilance podjetja za možno proučitev prihodnjega financiranja in planiranja sredstev. Ugotovili smo, da ima podjetje veliko prednosti in priložnosti za nadaljnji razvoj. Menimo, da je največja prednost kakovost mesa in mesnih izdelkov pa tudi motiviranost zaposlenih, dobra organiziranost podjetja, nenehno vlaganje v razvoj nove opreme in strojev, sodobna tehnologija, veliki poslovni prostori in proizvodnja, ki jim omogoča še boljšo in večjo produktivnost. Kot največji slabosti podjetja smo določili lokacijo podjetja in premalo poudarka oglaševanju in marketingu. Na podlagi vseh teh proučevanj in analiz smo zapisali še predlagano politiko podjetja in kot izrazno obliko politike podjetja zapisali tudi vodila o poslanstvu in smotrih podjetja. Z vsem proučevanjem in planiranjem na ravni politike podjetja smo podjetju tako pripomogli k več možnostim za njegov nadaljnji uspešnejši razvoj.
Ključne besede: Podjetje, planiranje, politika podjetja, vizija podjetja, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, vrednote (udeležencev) podjetja, prednosti in slabosti, okolje podjetja, možnosti in nevarnosti, vodila o poslanstvu in smotrih.
Objavljeno: 11.11.2013; Ogledov: 1632; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (834,59 KB)

9.
VIZIJA IN POLITIKA PODJETJA NA PRIMERU ZAVAROVALNIC
Jasmina Pukšič, 2013, diplomsko delo

Opis: Podjetja so na trgu prisotna z namenom izpolnjevanja svojega poslanstva. Svoje poslanstvo in namen bo podjetje učinkoviteje uresničevalo z jasno predstavo o tem, kakšen je njihov razlog obstoja. Z jasno in realno opredeljeno vizijo pa podjetje sporoča kaj želi postati in ustvariti v prihodnosti. Diplomski seminar je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo opredelili različne definicije in razlage vizije in politike podjetja ter njenih sestavin. Prav tako smo opredelili pojma pozavarovalnica in zavarovalnica. Podali smo še razlago in pomen ter vrste zavarovanj, saj je prav zavarovanje glavna naloga zavarovalnic. Z opredelitvijo in razlago teh pojmov, smo podali teoretično izhodišče za proučitev vizij in sestavin politike zavarovalnic. V empiričnem delu smo se osredotočili na pet zavarovalnic v Sloveniji. Kratkim predstavitvam vseh petih zavarovalnic je sledilo proučevanje in iskanje ter ocena opredelitve vizije, poslanstva in ciljev posamezne zavarovalnice. Oceno opredelitve smo podali na podlagi definicij in razlag v teoretičnem delu diplomskega seminarja.
Ključne besede: Vizija, politika podjetja, poslanstvo, smotri, cilji, strategije, zavarovalnica, zavarovalništvo, zavarovanje.
Objavljeno: 04.11.2013; Ogledov: 1061; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
VIZIJA IN POLITIKA PODJETJA NA PRIMERU RAČUNOVODSKIH SERVISOV
Elvedin Dunić, 2014, diplomsko delo

Opis: Upravljanja in vodenja podjetja ni brez zavestnega usmerjanja sedanje in prihodnje dejavnosti podjetja. Upravljalci podjetja so odgovorni, da razvoj podjetja nekako zavestno uravnajo, zaradi tega oblikujejo politiko podjetja (Pučko, 2003, str.12). Vizija podjetja je zelo pomembna za upravljanje in vodenje, saj opredeljuje prihodnje dejanje podjetja. Z njo so podjetja bolj uspešna in se lažje prilagajajo spremembam okolja, usmerjajo in sodijo kot neko vodilo za podjetje. Diplomski seminar je narejen v štirih poglavjih: uvod, teoretični del, empirični del in sklep. V uvodu je opredeljeno področje in opis problema, namen in cilji, predpostavke in omejitve seminarja, ter metode katere so uporabljene pri raziskovanju. Drugi del je teoretični v katerem spoznavamo ralične definicije vizije in politike podjetij, ter uspešnosti. Te definicije, od razičnih avtorjev, so podlaga za tretjo poglavje, oziroma empirični del. V tretjem poglavju je narejena raziskava na primeru računovodskih servisov. Določen je vzorec na osnovi katerega se ugotavlja koliko računovodskih servisov ima vIzijo in politiko podjetja. Proučena je tudi pomembnost vizij in politike podjetja, ter razlike katere se pojavijo med proučevanimi podjetij. Narejena je primerjava uspešnosti podjetij, in sicer tistih servisov kateri imajo zastavljeno vizijo in politiko podjetja, in tistih ki tega nimajo. Glavne ugotovitve katere so pridobljene, so zapisane v četrtem poglavju, oziroma sklepu.
Ključne besede: vizija, politika podjetja, poslanstvo, smotri, cilji, uspešnost podjetij, računovodski servis
Objavljeno: 21.11.2014; Ogledov: 645; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici