| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA INFORMACIJSKIH TOČK V TURIZMU
Monika Stöckl, 2010, diplomsko delo

Opis: Informacijska točka je računalniški terminal ali zaslon, ponavadi občutljiv na dotik, včasih pa tudi s tiskalnikom, čitalcem pametnih kartic ali kamero. Interaktiven kiosk je računalniški terminal, ki zagotavlja dostop do informacij s pomočjo elektronskih metod. Točke so namenjene informiranju in izobraževanju. Nudijo odgovore na pogosta vprašanja, zato z njimi zmanjšamo potrebo po referentih in telefonskih klicih. Če so nameščeni na javnem mestu, so lahko dostopni 24 ur na dan, sedem dni na teden. Sestavljeni so iz različnih delov, kjer ima vsak svojo funkcijo in so pomembni za delovanje celotne informacijske točke. Najboljše lokacije za postavitve informacijske točke so predvsem tam, kjer turisti prihajajo v mesto (avtobusne in železniške postaje, letališča), saj na tak način olajšajo turistu iskanje informacij, ki jih potrebujejo tudi ob nočnih urah, oziroma takrat, ko je Turistično informacijski center zaprl svoja vrata. Informacijske točke bodo nudile najrazličnejši spekter informacij svojim uporabnikom oziroma turistom. Zbrane informacije jim bodo na voljo v več tujih jezikih. Na voljo jim bodo poleg slovenskega jezika tudi v angleškem, nemškem, hrvaškem in italijanskem jeziku. Ena glavnih njihovih prednosti za turiste je zagotovo ta, da so vse potrebne in pomembne informacije zbrane na enem mestu ter da so na voljo sedem dni v tednu in 24 ur na dan. Na podlagi tega, kaj vsebujejo in nudijo informacijske točke v tujini, smo nanizali predloge, ki bi jih lahko upoštevali pri nas. Slovenske informacijske točke bodo zelo podobne točkam v mestu Wałbrzychvu. Na začetku je dodana možnost izbire jezika, v katerem bodo v nadaljevanju prikazane izbrane informacije, predstavljene bodo znamenitosti mesta, namestitvene možnosti... Posebnosti pa se kažejo predvsem glede kraja, kje stojijo informacijske točke in dodatnih ponudbenih možnosti. Kot posebnost pa smo omenili delovanje le-teh v Bettmerhornu v Švici, kar bi lahko bila tudi ena izmed možnosti za informiranje v slovenskih gorah oziroma drugih težje dostopnih delih. Navedli smo ravno tako razloge, na podlagi katerih se bodo morda v Namibiji odločili za uporabo informacijskih točk. Predstavili smo turistične organizacije in vrsto ter obseg informacij, ki jih nudijo na spletnih straneh informacijske točke. Iz podatkov lahko sklepamo, da imajo vse turistične organizacije podobno vlogo, prav tako pa so njihove spletne strani opremljene s podobno vsebino podatkov; razlikuje se samo glede tega, v katerem mestu oziroma državi se informacijska točka nahaja.
Ključne besede: slovenska turistična organizacija, I feel Slovenia, informacijska točka.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1179; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (9,00 MB)

2.
Kako certifikat družini prijazno podjetje vpliva na organizacijo delovanja podjetja
Tjaša Gerečnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja postaja eden izmed zelo pomembnih dejavnikov iskalcev zaposlitve pri izbiri primernega delodajalca. Podjetja lahko za pozitivno podobo na trgu veliko naredijo tudi sama in zaposlenim omogočijo bonitete, ki zagotavljajo lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja. Eden izmed načinov, ki omogoča doseganje zgoraj navedenega cilja, je vpeljava certifikata Družini prijazno podjetje v vsakdanje poslovanje podjetja. Z implementacijo certifikata podjetje izkazuje naklonjenost zaposlenim in jim omogoča večjo prilagodljivost pri delu in družini. Izvajanje družini prijaznih ukrepov pa lahko prinaša tudi druge pozitivne posledice: zmanjšanje stresa na delovnem mestu, manjša odsotnost z delovnega mesta, večji motivacija in ustvarjalnost, navsezadnje pa tudi večje zaupanje podjetju. Da je tema o usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja vedno pomembnejša, na letni ravni nakazuje tudi naraščajoče število podjetij, ki se odločajo za uvajanje certifikata Družini prijazno podjetje. V diplomskem delu smo se tako odločili predstaviti pojem certifikat Družini prijazno podjetje, postopek pridobitve in dve izmed slovenskih podjetij, ki uspešno izvajata ukrepe, navedene v omenjenem certifikatu, to sta Mlekarna Celeia in Slovenska turistična organizacija. Želja diplomske naloge je bila raziskati, ali prihaja do razlik pri izvajanju družini prijaznih ukrepov v podjetjih s certifikatom Družini prijazno podjetje in med podjetji, ki se za implementacijo certifikata niso odločila. V ta namen smo v raziskavo vključili tudi dve slovenski podjetji, ki se za implementacijo nista odločili. Pivovarna Laško Union in Kompas certifikata uradno nista pridobila, a kljub temu izvajata številne družini prijazne ukrepe. Podjetja smo v raziskavi med seboj primerjali glede na tri kriterije – število vpeljanih ukrepov v posameznem podjetju, področja uvajanja ukrepov in primerjava uvedenih ukrepov med proizvodnimi in storitvenimi družini prijaznimi podjetji – in tako prišli do razultatov, ki zajemajo več vidikov. Rezultati raziskave v diplomski nalogi so pokazali, da število podjetij, ki so se odločila za vpeljavo certifikata Družini prijazno podjetje, v Sloveniji narašča. Prav tako smo ugotovili, da izvajanje družini prijaznih ukrepov prinaša številne pozitivne posledice, ki se odražajo na pozitivni klimi v podjetju in zadovoljstvu zaposlenih. Zanimivo dejstvo pa predstavlja tudi ugotovitev, da ne prihaja do večjih razlik pri izvajanju družini prijaznih ukrepov med podjetji v diplomski nalogi, ki imajo certifikat Družini prijazno podjetje, in tistimi, ki se za implementacijo certifikata niso odločila.
Ključne besede: družini prijazno poslovanje, certifikat Družini prijazno podjetje, Mlekarna Celeia, Slovenska turistična organizacija, Pivovarna Laško Union, Kompas.
Objavljeno: 30.08.2018; Ogledov: 117; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (464,73 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici