| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Karel Gadányi - dobitnik medalje za zasluge
Marko Jesenšek, 2016, drugi sestavni deli

Ključne besede: ocene in poročila, slovenistika, Madžarska, madžarski slovenisti
Objavljeno v DKUM: 22.02.2018; Ogledov: 937; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (348,84 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Sem slovenistka, sem nacionalistka, sem idealistka, sem ---
Mira Krajnc Ivič, 2016, strokovni članek

Ključne besede: slovenistika, slovenisti, odnos do jezika, besediloslovje
Objavljeno v DKUM: 30.05.2017; Ogledov: 1151; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (345,99 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Red. prof. dr. Emil Tokarz - sedemdesetletnik
Marko Jesenšek, Agnieszka Będkowska-Kopczyk, 2014, drugi sestavni deli

Ključne besede: poljski slovenisti, slavisti, biografije, bibliografije, jezikoslovci
Objavljeno v DKUM: 29.05.2017; Ogledov: 1485; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (487,51 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vključevanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
Mateja Pogorevc, 2009, diplomsko delo

Opis: Pristop k učenju maternega jezika se skozi obdobja spreminja in danes tudi tu veliko vlogo igra sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) oziroma računalnik. Vključevanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine je tema istoimenskega diplomskega dela, katerega namen je bil raziskati razširjenost uporabe sodobne IKT na omejenem vzorcu učiteljev slavistov, ki učijo v osnovnih in srednjih šolah. Odgovorni organi nudijo učiteljem ustrezne možnosti nadgradnje znanja, izboljšuje se tudi opremljenost učnih prostorov. Vzporedno s postopnim vključevanjem IKT v pouk slovenščine tečejo prenove učnih načrtov, ki so bile nujno potrebne. Spoznanja te študije, ki temeljijo na rezultatih anketnega vprašalnika, so se izkazala za vzpodbudna. V raziskavo je bilo zajetih 50 učiteljev slovenščine s štajerskega področja Slovenije. Anketirani vključujejo sodobno IKT v pouk slovenščine, kar potrjuje že dejstvo, da si pri pripravi na pouk redno pomagajo z Wordom in svetovnim spletom. Kljub generacijskemu prepadu v obvladovanju sodobne IKT, ki ga je povzročil hiter napredek računalniške znanosti v zadnjem desetletju ali dveh, je mogoče trditi, da so učitelji slovenščine zadovoljivo usposobljeni. Računalniška pismenost predstavlja izziv, ki so ga pripravljeni sprejeti kot pot do novih znanj ter bolj kakovostnega načina dela.
Ključne besede: Ključne besede: sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, slovenščina, pouk, računalnik, učitelji, slavisti, slovenisti, računalniška pismenost, diplomska dela.
Objavljeno v DKUM: 01.06.2009; Ogledov: 4893; Prenosov: 541
.pdf Celotno besedilo (409,86 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici