| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
TAKTIKE POSLOVNIH POGAJANJ V RAZLIČNIH KULTURAH
Mateja Polajžer, 2010, diplomsko delo

Opis: V nalogi so obravnavana poslovna pogajanja z vidika njihove uspešnosti. Pogajanja so namenjena usklajevanju stališč, ki so vedno posledica različnih interesov. Ker se s pogajanji srečujemo čedalje bolj pogosto, ne le v poslovnem, temveč tudi v zasebnem življenju, je dobro poznati vse dejavnike, ki lahko odločilno vplivajo na njihovo uspešnost. Na trgu se srečujemo z vedno močnejšo konkurenco, zato je uspešnost poslovanja podjetij neposredno odvisna od spretnosti njenih pogajalcev. Uspešnost poslovnih pogajanj lahko dosežemo, če skušamo poleg lastnih potreb zadovoljiti tudi potrebe pogajalcev nasprotne strani. Uspešnost pogajanja temelji torej na poskusu usklajevanja, kaj pomeni za nas dober rezultat, s tistim, kaj pomeni dober rezultat za drugo stran. Če želimo doseči, da bosta obe strani nekaj dosegli, moramo biti dobro pripravljeni, pozorni in prilagodljivi. Medkulturni pogajalci se morajo zavedati kulturnih razlik in se naučiti določenih značilnosti kulture nasprotne strani, saj bodo le tako uspešni v mednarodnih pogajanjih. Največji vpliv na uspešnost poslovnih pogajanj ima prav gotovo priprava na pogajanja. Priprava zajema določitev temeljnih usmeritev, ciljev pogajanj, izbiro strategije, zbiranje informacij in ostale, prav tako pomembne sestavine. Na uspešnost poslovnih pogajanj pa poleg priprave vpliva ves ostali proces pogajanj. Med samim potekom pogajanj je potrebno pravilno upoštevati nasprotno pogajalsko stran in delati čim manj napak. Prav tako pa ne smemo zanemariti izkušenj pogajalca, pripravljenost za učenje in razvoj pogajalske spretnosti. Znanje, zaupanje in zanesljivost so temelji uspešnega pogajanja.
Ključne besede: Kultura, norme, vrednote, pogajanja, značilnosti pogajanj, mednarodna pogajanja, taktike pogajanj, kulturne razlike, pogajalski slogi.
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 2044; Prenosov: 369
.pdf Celotno besedilo (535,72 KB)

4.
MANAGER IN VODENJE PODJETJA X
Ines Ferenčak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Manager in vodenja podjetja x, sem s pregledom domače in tuje literature raziskovala naloge managerjev, naloge in funkcije vodenja ter timsko delo. Za to temo sem se odločila, ker ima dandanes dober manager s pravim načinom vodenja, ključ do uspešnega podjetja. Tema se mi je zdela aktualna v tem obdobju, ko je čas recesije in se veliko podjetij spopada z reševanjem krize v svojih podjetjih. V diplomskem delu sem predstavila teoretična izhodišča o managerjih (lastnosti in naloge managerjev, značilnosti in spretnosti managerjev,…), o vodenju (naloge in funkcije vodenja, slogi in stili vodenja,…), timskem delu (struktura timov, prednosti in slabosti timskega dela,…) ter vpliv timskega dela na učinkovitost dela v podjetju x. V današnjem času je za vsako podjetje odločilnega pomena, kakšni ljudje to podjetje sestavljajo. Pri tem ima veliko vlogo manager, ki svoje zaposlene vodi s svojim najboljšim in najučinkovitejšim stilom in slogom, ter s pomočjo timskega dela izoblikuje ekipo, ki bo odlično delovala in dosega najboljše rezultate.
Ključne besede: manager, delo in naloge managerjev, proces učenja vodstvenih veščin, vodenje, slogi in stili vodenja, timsko delo, struktura tima, prednosti in slabosti timskega dela
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1523; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (371,84 KB)

5.
AVTENTIČNO VODENJE V ORGANIZACIJAH
Saša Podkrajšek, 2014, magistrsko delo

Opis: Avtentično vodenje v organizaciji bi lahko povezali z življenjskim večnim spoznavanjem sebe in hkrati nikoli dokončanemu učenju. Gre za zelo prvinski način delovanja, ki je zelo preprosto v svojem bistvu a hkrati je potrebno ustrezno v čas umestiti prave ideje. V tem je ključ uspeha posameznika in tudi organizacije. Tovrstni razvoj posameznikov, ki so v vlogi podrejenih delavcev, od vodje zahteva izredne sposobnosti prilagajanja posameznim karakterjem, potrebam, situacijam,… Istočasno pa se od njih pričakuje tudi nadpovprečna senzibilnost zaznavanja, ki se nikoli ne konča zaradi česar je vodstvena vloga v učeči se organizaciji izredno aktivna funkcija, ki zahteva nadpovprečno energijo in izreden karakter. Glavna naloga avtentičnega vodja je uravnovesiti vse nabrane izkušnje in znanja z vedno svežimi novostmi in zastavljenimi cilji podjetja. Za vodenje v pričakovanih okvirih je nujno potrebno vpliv na sodelavce, ki pa pri avtentičnem vodenju sloni na čim večji predanosti in zaupanju do nadrejene osebe. Gre za integriteto, ki je v fazi vodenja pridobljena s pomočjo vrednot, ki jih posameznik ima. Vsi zaposleni v tovrstni organizaciji težijo k uspehu celotne organizacije. V njih je vzbujena želja po maksimiranju svojega prispevka k skupnemu rezultatu ter težnja po nenehnem izobraževanju in širjenju znanja. Njihovi uspehi so vidni, opazni, zanje pa so tudi primerno nagrajeni. Dandanes praktično na trgu ne moremo več zaslediti statičnosti oz. okolja ali sfere, ki se ne bi nenehno spreminjala. Zato je zelo pomembno, da se je organizacija temu nenehno vrtečemu kolesju sposobna prilagajati v največji možni meri. Brez sence dvoma lahko zapišemo, da je zelo močna komparativna vrednost vsakega podjetja v njegovi sposobnosti hitrejšega sistematičnega učenja, kot so ga sposobni njegovi konkurenti. Vedno bolj se uveljavlja križišče različnih oblik vodenj, ki se jih bomo v magistrski nalogi dotaknili. Poudarek pa bo na avtentičnem vodenju. Obstaja namreč veliko problemov in vprašanj, ki se jih bodo v podjetjih v prihodnosti morali začeti lotevati ter jih rešiti, saj imajo le-ti velik vpliv na raziskave v podjetju, najprej pa morajo seveda ugotoviti, kako se kažejo v praksi. Vodenje je sestavni del upravljanja organizacije za dosego vseh ciljev. Vsi vemo, da dandanes podjetja potrebujejo dobrega in sposobnega vodja, če želijo biti uspešni in tako dosegati zastavljene cilje. Različna podjetja, ki se uvrščajo v različne branže imajo med seboj ne vedno enak pristop do vodenja in razvoja potencialov svojih zaposlenih. V sled tega nas je zanimalo kakšno je dejansko stanje na tem področju v Sloveniji, pa tudi ali so zaposleni sploh sposobni izraziti potrebe po avtentičnem vodenju oz. elementih, ki so sestavni del le tega. Magistrska naloga zavzema dva dela, in sicer teoretični del, ki temelji na avtentičnem vodenju in empirični del, kjer je bilo anketiranih pet podjetij iz Štajerske. Vse ankete so bile izvedene anonimno, v želji po pridobitvi čim bolj realne slike o stanju v gospodarstvu. Prav tako zajemajo vprašanja na več področjih, ki omogočajo pokrivanje vseh temeljev avtentičnega vodenja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: avtentično vodenje, avtentičen, vodja, menedžer, čustvena inteligenca, cilji, strategije, zadovoljstvo, uspešnost, slogi, kriteriji, organizacija.
Objavljeno: 25.07.2014; Ogledov: 1736; Prenosov: 459
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

6.
MEDKULTURNA POGAJANJA: POSLOVNA POGAJANJA S PARTNERJI IZ ZDA
Tina Mlakar, 2014, magistrsko delo

Opis: Pot podjetnika, ki želi mednarodno poslovati ni lahka. Odgovoriti mora na pomembna vprašanja ter resno pristopiti k prvemu koraku poslovanja, to je procesu pogajanj. Kako lahko to stori, bom raziskala v magistrskem delu, kjer se bom osredotočila na poslovna pogajanja v medkulturnem okolju. Najprej bom raziskala proces pogajanj, njegove sestavine in značilnosti. Prav tako bom predstavila pogajalske strategije in taktike, ki jih lahko pogajalci uporabljajo za doseganje zastavljenih ciljev. Za lažje razumevanje delovanja in motivov nasprotne strani bom predstavila tudi pogajalske stile ter sloge, še posebno tiste, ki so značilni za pogajalce posameznih kultur.V mednarodnem poslovanju zagotovo ne moremo mimo koncepta kulture, saj se je treba zavedati, da se predstavniki posameznih kultur med seboj razlikujejo, ne samo po jeziku, ki ga govorijo, temveč po mnogih drugih značilnostih oziroma sestavinah kulture, kot so vrednote, navade, norme, verovanja, umetnost, etika ter druge življenjske razmere. Zaradi navedenega bom predstavila tudi pojem kulture, njene sestavine, razlike v medkulturnem komuniciranju, kulturne razlike v mednarodnih pogajanjih ter pomen etike v le teh.
Ključne besede: pogajalski proces, pogajalske strategije, pogajalske taktike, pogajalski slogi, kultura, pogajalski slog ZDA, ZDA.
Objavljeno: 20.08.2014; Ogledov: 1637; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

7.
PRIREDBE LJUDSKIH PESMI Z ELEMENTI RAZLIČNIH SLOGOV ZA INSTRUMENTALNE SESTAVE
Maja Jerič, 2015, diplomsko delo

Opis: Popularna glasba se prepleta z različnimi glasbenimi slogi, obenem tudi z ljudsko glasbo. Združevanje popularne glasbe z ljudsko v različnih popularnoglasbenih priredbah najde pot do raznih poslušalcev. Temeljen pomen pri ohranjanju ljudske glasbe med mladimi predstavlja osnovna šola, ki skrbi, da se slovenska kulturna dediščina še naprej ohranja. Šola obenem tudi pripomore k ozaveščanju o različnih popularnoglasbenih priredbah ljudskih pesmi, ki med seboj povezujejo staro ljudsko glasbo in sodobne glasbene sloge. V teoretičnem delu diplomskega dela je z različnih pogledov definirana improvizacija in variacija, nato je opisano povezovanje omenjenih tehnik skozi zgodovinska obdobja vse do danes. Prav tako smo opisali, kako prihaja do njune uporabe v sodobnih glasbenih slogih tako v popularni glasbi kot tudi v priredbah ljudskih pesmi. V empiričnem delu diplomskega dela je bilo vključenih 200 štajerskih petošolcev iz sedmih različnih osnovnih šol. Naš namen je bil ugotoviti priljubljenost instrumentalnih priredb ljudskih pesmi pri učencih, kako dobro prepoznavajo instrumentalne priredbe ljudskih pesmi ter kateri elementi so učence ob poslušanju teh posnetkov najbolj pritegnili. Odgovore na vprašalnik smo analizirali in primerjali glede na spol, lokacijo (mesto, vas) in obiskovanje glasbene šole. Raziskava je pokazala, da so deklice bistveno bolje prepoznale naslove instrumentalnih priredb, prav tako tudi učenci iz mesta in učenci, ki obiskujejo glasbeno šolo. V priljubljenosti posnetkov so vse skupine pri vseh priredbah ljudskih pesmi največkrat izbrale posnetek C, ki je bil izvajan v staccato načinu s pridihom popularnega in klasičnega glasbenega sloga ali pa popularnega in jazz glasbenega sloga. Na posnetkih so učence glede na spol, lokacijo in obiskovanje glasbene šole pritegnili podobni elementi, kot so zanimiv ritem, zanimiva spremljava ostalih instrumentov, zanimivo igranje flavte, nekoliko manj pa so jih pritegnili okraski v melodiji in zanimiva melodija. Na podlagi omenjenih rezultatov lahko zaključimo, da se učenci petih razredov glede na demografske parametre med seboj ne razlikujejo v poznavanju in priljubljenosti posnetkov ter glasbenih elementov. Ti rezultati bodo služili kot iztočnica raziskavam, kako pomembno je ohranjanje ljudske glasbe v obliki priredb, zlasti mlajšim generacijam, katerim je potrebno na zanimiv način približati ljudsko glasbo pri pouku glasbene vzgoje.
Ključne besede: variacija, improvizacija, instrumentalna improvizacija, instrumentalna variacija, priredbe ljudskih pesmi, glasbeni slogi.
Objavljeno: 30.11.2015; Ogledov: 1067; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (884,92 KB)

8.
Vpliv kulture na proces medkulturnih pogajanj
Sonja Lampreht, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetja se zaradi vedno večjega trženja in prisotnosti pogajanja na mednarodnem trgu čedalje bolj pogosto srečujejo s posamezniki iz različnih kultur. Z naraščanjem medkulturnih stikov se povečuje tudi število in pomembnost medkulturnih pogajanj. Tako je pogajalec danes izpostavljen vedno večji kulturni raznolikosti. Zato je za medkulturnega pogajalca danes toliko večjega pomena poznavanje različnih kultur, s katerimi se lahko sreča v medkulturnih pogajanjih. V diplomskem delu želimo prikazati, kakšen pomen ima kultura v medkulturnih pogajanjih, ki predstavljajo za pogajalce mnogo večji izziv kot pogajanja na monokulturnem nivoju, saj pogajalski strani ne delita istih vrednot, norm, občutij in vedenja ter načinov mišljenja. Predstavili smo opredelitev kulture, njene sestavine in značilnosti ter različne pristope pri preučevanju kulture, medkulturna poslovna pogajanja, proces pogajanj, različne pogajalske strategije in taktike, ter prikazali različne pogajalske sloge in navedli, na kaj naj bi bili pogajalci, ki se pogajajo s predstavniki drugih pogajalskih slogov, pozorni.
Ključne besede: kultura, pristopi k preučevanju kulture, medkulturna poslovna pogajanja, pogajalske strategije, pogajalske taktike, pogajalski slogi.
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 624; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (415,51 KB)

9.
KULTURA POSLOVNEGA VIDEZA KOT POMEMBEN NAČIN NEVERBALNEGA KOMUNICIRANJA
Sabina Remar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Že prvih nekaj sekund srečanja med dvema poslovnima subjektoma ali med delodajalcem in kandidatom za službo je lahko usodnih. Kljub lahko dostopnim informacijam poslovni subjekti nemalokrat pozabljajo, kako pomemben je ustrezen poslovni videz in da le-ta bistveno vpliva na prepričljivost posameznika. Položaju primeren zunanji videz je dobra naložba, saj z njim vplivamo na vtis, ki si ga drugi ustvarijo o nas. Primeren zunanji videz in urejenost pa seveda ne moreta nadomestiti primanjkljaja sposobnosti in znanj, vsekakor pa poudarita videz profesionalnosti. Namen diplomske naloge je raziskati področje kulture poslovnega videza in pomembnost le-te po mnenju zaposlenih v točno določenem podjetju. v teoretičnem delu smo se osredotočili predvsem na štiri pomembne sloge poslovnega oblačenja in na podlagi tega izvedli raziskavo ter priporočila za obravnavano podjetje. Odločili smo se za podjetje T-2, d.o.o., to je družba za ustvarjanje, razvoj in trženje elektronskih komunikacij in opreme. V diplomski nalogi smo za pridobitev podatkov o trenutnem stanju kulture poslovnega videza v obravnavanem podjetju in odnosu njihovih zaposlenih do neverbalnega komuniciranja uporabili metodo anketiranja in sicer s pomočjo anketnega vprašalnika. Vprašalnik obsega splošni del, kjer smo anketirance vprašali o splošnih podatkih: spolu, starosti in doseženi izobrazbi. V drugem delu vprašalnika pa smo anketirancem postavili konkretna vprašanja o neverbalni komunikaciji, predvsem v zvezi s poslovnim zunanjim videzom in njegovem pomenu v poslovnem svetu. Prejete odgovore smo grafično prikazali. Upoštevajoč rezultate smo prišli do ugotovitve, da ima neverbalna komunikacija zelo pomembno vlogo v poslovnem svetu. V obravnavanem podjetju se zaposleni v veliki večini zavedajo te pomembnosti in se želijo še bolj izobraziti na tem področju, saj so v večini mnenja, da je v njihovem podjetju prisotno osnovno do srednje poznavanje pravil poslovnega videza. Zato smo na podlagi že obstoječe strokovne literature in dobljenih rezultatov ankete oblikovali priporočila v obliki kodeksa poslovnega videza za obravnavano podjetje. Na ta način bomo pripomogli k izboljšanju kulture poslovnega videza v samem podjetju.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, poslovni videz, slogi poslovnega oblačenja, kodeks poslovnega videza
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 472; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (908,05 KB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici