| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pregled in primerjava sistemov za spletno analitiko : diplomsko delo
Timotej Vošinek, 2022, diplomsko delo

Opis: Spletno analitiko uporablja večina spletnih strani. Omogoča nam zbiranje in analizo podatkov o uporabi spletnih mest. V delu smo si ogledali razliko med notranjo in zunanjo analitiko. Pogledali smo najbolj pogosti metodi zbiranja podatkov, to sta označevanje strani in analiza strežniških zapisov. Pregledali smo šest sistemov za spletno analitiko, med njimi so Google Analytics, Adobe Analytics, Mixpanel, Plausible, Open Web Analytics in GoAccess. Ugotovili smo, da je potrebno plačati za uporabo večine orodij vsaj za večje število uporabnikov in funkcij. Večina sistemov z največjim tržnim deležem uporablja metodo označevanja strani. Uvedli smo Google Analytics in ugotovili, da sama uvedba ni zahtevna.
Ključne besede: spletna analitika, označevanje strani, zbiranje podatkov, sledenje uporabnikom
Objavljeno v DKUM: 20.10.2022; Ogledov: 729; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
UVEDBA SISTEMA ZA PODPORO UPORABNIKOM
Janez Mirtič, 2012, diplomsko delo

Opis: Veliko podjetij, ki nudi podporo uporabnikom, le-to izvaja ročno ali s pomočjo računalniških preglednic. V diplomskem delu je izveden postopek informatizacije podpore uporabnikom. S pomočjo modela informatizacije in analize obstoječih orodij je izdelana programska rešitev sistema za podporo uporabnikom. Rezultat naloge je programska rešitev sistema za sledenje napakam. Praktičen primer uporabe rešitve je prikazan na primeru aplikacije Helpdesk, ki jo uporablja Bolnišnica Golnik. Informatizacija sistema za podporo uporabnikom omogoča avtomatizacijo določenih procesov in izboljšuje izrabo človeških virov, ki se zaradi razbremenitve z administrativnimi procesi lahko učinkoviteje ukvarjajo s samim procesom reševanja določenih zahtev.
Ključne besede: sistem za podporo uporabnikom, sistem za sledenje težavam, model informatizacije, razvojno okolje, sistem za upravljanje s podatkovno bazo
Objavljeno v DKUM: 01.08.2012; Ogledov: 1472; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici