| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 127
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Možnost uvedbe brezpapirnega poslovanja v leasing podjetje
Maja Nestorović, 2009, diplomsko delo

Opis: Pomemben vir informacij v podjetjih so še vedno papirni dokumenti. Pridobivanje podatkov in informacij iz tako shranjenih dokumentov je zamudno delo. Težavo predstavlja tudi distribucija, saj zanjo porabimo veliko časa in papirja. V zadnjih letih so se podjetja začela zavedati kako pomembno je učinkovito ravnanje z računovodsko in poslovno dokumentacijo ter individualna obravnava vsakega dokumenta. Tu je potrebno omeniti sisteme za elektronsko upravljanje z dokumenti, ki omogočajo kvalitetno izdelavo, popravljanje in upravljanje obsežne količine dokumentov.
Ključne besede: Dokumentni sistem, elektronski sistem za upravljanje računovodskih dokumentov, brezpapirno poslovanje, leasing, prednosti in slabosti dokumentnega sistema
Objavljeno: 11.06.2009; Ogledov: 2363; Prenosov: 525
.pdf Celotno besedilo (7,12 MB)

2.
Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
Vitja Sikošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil, da naredimo kritično oceno osebne prodaje v podjetju Agencija Mori. Osebna prodaja predstavlja zelo pomemben in učinkovit način marketinškega komuniciranja za doseganje ugodnih prodajnih rezultatov. V bistvu je na našem primeru najbolj pomembna oblika le tega. Naloga je razdeljena na tri dele; prvi del je splošen in predstavlja uvod v določeno tematiko. Drugi del je teoretičen in opisuje marketinško komuniciranje podjetij z okolico, podrobneje osebno prodajo. V tretjem in zadnjem delu sledi praktična primerjava in kritična ocena osebne prodaje kot oblike marketinškega komuniciranja s teorijo. Ugotovili smo, da je podjetje na področju osebne prodaje zelo dobro organizirano in ima le nekaj pomanjkljivosti, ki so odpravljive. Ugotovili smo tudi, da ima največji pomen pri osebni prodaji človek, torej oseba, ki izvaja delo na terenu. Zato je potrebno, da podjetje vlaga veliko znanja v svoje sodelavce in tako gradi temelje za bolj kakovostno in dolgoročno prihodnost.
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovalno zastopniška družba, zavarovalni zastopnik, zavarovanje, osebna prodaja, marketinško komuniciranje, konkurenti, odjemalci, prednosti, slabosti, cilji, strategije, izobraževanje, motiviranje, organiziranje, vodenje, nadziranje.
Objavljeno: 24.06.2009; Ogledov: 3148; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (381,81 KB)

3.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3238; Prenosov: 644
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

4.
ZUNANJA OSKRBA LOGISTIČNIH DEJAVNOSTI V PODJETJU TALUM D.O.O.
Vida Terbuc, 2009, diplomsko delo

Opis: Zunanja oskrba ali angl. outsourcing pomeni pogodbeni prenos nekaterih ponavljajočih se aktivnosti v podjetju na zunanjega izvajalca. Podjetja prepuščajo zunanjemu izvajalcu različne dejavnosti, predvsem tiste, ki ne predstavljajo osnovne dejavnosti podjetja. Med najpogosteje izločenimi dejavnosti v podjetju spada tudi logistika. V Sloveniji prepuščajo zunanjim izvajalcem med logističnimi dejavnostmi predvsem storitve transporta in skladiščenja. Najpogostejši razlogi za uvajanje zunanje oskrbe so znižanje stroškov, usmeritev podjetja na strateško pomembna področja, pozitivni vpliv na finančni položaj in na delovno silo, povečanje kakovosti storitev in konkurenčnosti podjetja. Ustrezna izbira zunanjega izvajalca je prva predpostavka za nadaljnji uspeh. Ključnega pomena je, da podjetje z zunanjim izvajalcem razvije dober partnerski odnos, ki temelji na visoki stopnji strokovnosti in medsebojnem zaupanju. V podjetju Talum d.d. so se zaradi težnje k racionalizaciji poslovanja odločili, da predajo v zunanjo oskrbo različne dejavnosti, ki niso ključnega pomena za njihovo poslovanje. Med njimi sta tudi zunanji transport in špedicijske storitve. S tem so dosegli veliko prednosti, med drugim: prihranek pri stroških in zaposlenih, izognili so se vlaganjem v kapacitete, dosegli so višjo raven kakovosti opravljene storitve, nad izvajalcem pa imajo popoln nadzor.
Ključne besede: Logistika, zunanja oskrba v proizvodnem podjetju, zunanji izvajalec, zunanji transport, špedicijske storitve, prednosti zunanje oskrbe, slabosti zunanje oskrbe
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2742; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (275,22 KB)

5.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO IN KARTIČNO POSLOVANJE
Petra Novak, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je postalo v kratkem času vsakdanji pojav ter nujen del bančne ponudbe, če banka še želi ostati konkurenčna in obdržati svoje komitente. V slovenskem bančnem prostoru je prisotna zelo močna konkurenca med bankami pri ponujanju svojih storitev, saj je skoraj ni banke, ki se ne bi rokovala z internetnim bančništvom. Da bo slovensko bančništvo lahko vzdržalo korak z razvitim svetom, bodo morale banke svoje bančne storitve vedno bolj dopolnjevati in ustvarjati take storitve, ki bodo strankam zanimive. Lahko rečemo, da je elektronsko bančništvo v nekaj letih osvojilo že skoraj vsak dom. Elektronsko bančništvo nam omogoča udobno, hitrejše, kvalitetnejše in ekonomično poslovanje. Navadili smo se namreč, da imamo dostop do svojega denarja in opravljanja bančnih storitev 24 ur na dan vse dni v letu. Na eni strani takšen način komuniciranja z banko uporabnikom omogoča hitrejše in preglednejše poslovanje ter nenazadnje prihranek časa in denarja kot bankam, kot ponudnikom opisanih storitev pa nižje stroške poslovanja na daljši rok. Banke se prilagajajo novi informacijski družbi z uvajanjem novih prodajnih poti ter novih pristopov pri prodaji storitev. Nove prodajne poti v bankah zahtevajo precejšnje naložbe, spremembe v organizaciji delovnih procesov in spremembe poslovnih modelov obnašanja bank. Za preprosto in varno plačevanje storitev ter blaga doma in v tujini je strankam na voljo širok izbor plačilnih kartic. V moderni finančni industriji postajajo cena, hitrost, varnost in prilagodljivost primarne sestavine za uspeh. Standardnemu načinu stika s komitenti prek bančnega okenca so se pridružili bankomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, elektronsko bančništvo.
Ključne besede: Banka, stranke, storitve, elektronsko bančništvo, internet, prednosti in slabosti elektronskega bančništva, kartica
Objavljeno: 02.02.2010; Ogledov: 2474; Prenosov: 454
.pdf Celotno besedilo (439,20 KB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Mateja Flisar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 2583; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

7.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2193; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (393,18 KB)

8.
VIZIJA IN POSLANSTVO DRUŽINSKEGA PODJETJA MESARSTVO HERGA, D.O.O.
Kristijan Pukšič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali podjetje Mesarstvo Herga, d.o.o. in skupaj z vodstvom oblikovali predlog vizije in poslanstva. Gre za družinsko podjetje, ki je v zasebni lasti. Podjetje ima trenutno dve mesnici, od tega se ena nahaja na sedežu podjetja v Mezgovcih ob Pesnici, druga pa v trgovskem centru Tuš v Trnovski vasi. Podjetje je v zadnjem obdobju izvedlo več investicij na področju nabave novih strojev in opreme. Ob proučitvi prednosti in slabosti podjetja ter na podlagi proučitve priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja in ob proučitvi vrednot ključnih udeležencev podjetja smo skupaj oblikovali predlog vizije in poslanstva podjetja. Glavno vodilo podjetja je omogočiti kupcem nakup kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa po sprejemljivih cenah. Podjetje je svojo vizijo zastavilo na podlagi širitve prodajnih trgov, saj si želijo v prihodnosti postati vodilni ponudnik kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa na štajerskem področju.
Ključne besede: družinsko podjetje, razvoj podjetja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti v okolju, poslanstvo, vizija
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3931; Prenosov: 591
.pdf Celotno besedilo (505,17 KB)

9.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2935; Prenosov: 702
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3223; Prenosov: 451
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici