| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UČINKI POSPEŠEVANJA PRODAJE Z UPORABO SPLETNIH PORTALOV ZA SKUPINSKO NAKUPOVANJE
Nina Pozeb, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem spletnih portalov za skupinsko nakupovanje, ki ponujajo visoke popuste za storitve in izdelke, se je spremenilo vedenje potrošnikov. Najprej so bili nakupi kuponov impulzivni, kupovalo se jih je na zalogo, potrošniki pa so ponudbam zaupali. Z večletno prisotnostjo portalov na trgu so se učinki pospeševanja prodaje s pomočjo tega orodja spremenili. Potrošniki so postali bolj previdni in racionalni. Osnovni namen objave ponudbe na portalu, pridobiti nove stranke, ki se bodo vračale, pa se je izgubil. V diplomski nalogi proučujemo učinke pospeševanja prodaje z uporabo tovrstnih spletnih portalov, za potrošnike in podjetja, ki se poslužujejo tega orodja.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, spletni portal, skupinsko nakupovanje, kupon, popust
Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1236; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

2.
STRATEGIJE SKUPINSKEGA NAKUPOVANJA
Anja Pleteršek, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo tematiko skupinskega spletnega nakupovanja, na kakšen nacin delujejo in poslujejo. V uvodu je zapisana problematika te teme, omejitve ter nacin dela. Teoreticni del zajema splošne opredelitve interneta in spletnega nakupovanja ter skupinskega spletnega nakupovanja in delovanje le-tega. Raziskovalni del obsega raziskavo uporabe portalov skupinskega nakupovanja med študenti. Pridobljeni rezultati nam pomagajo razumeti v kolikšni meri so študentje že seznanjeni s tem nacinom nakupovanja.
Ključne besede: Kljucne besede: internet, spletno nakupovanje, skupinsko spletno nakupovanje
Objavljeno v DKUM: 02.12.2014; Ogledov: 1107; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI Z DNEVNO PONUDBO POPUSTOV
Snežana Vujanić, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene izbrane spletne strani, katerih glavna dejavnost je skupinsko nakupovanje. Cilj je primerjava izbranih spletnih strani ter izbor najbolj kakovostne in dobičkonosne spletne strani na podlagi ključnih kriterijev, kot so obiskanost, zanimanje za spletno stran, videz, izbor ponudbe ter dosega morebitnih kupcev. V uvodu so opredeljene posamezne predpostavke, omejitve in metode dela ter sama problematika. Teoretični del zajema ključne pojme, ki se navezujejo na spletne strani, spletni marketing, nakupno odločanje potrošnikov in spletno skupinsko nakupovanje. V raziskovalnem delu je na podlagi analize izbranih spletnih strani izdelana primerjava in so izpostavljeni ključni elementi, ki so pomembni za take spletne strani, da izstopajo med konkurenčnimi ponudniki. Ni pomembna samo različna ponudba, ampak tudi inovativnost ter prilagajanje morebitnim kupcem glede na sezonsko povpraševanje.
Ključne besede: spletna stran, spletni marketing, vedenje potrošnikov, skupinsko nakupovanje
Objavljeno v DKUM: 09.04.2014; Ogledov: 1601; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

4.
SKUPINSKO NAKUPOVANJE
Urška Krajšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo spletne strani za skupinsko nakupovanje, njihov koncept in raziskavo o njihovem nadaljnjem razvoju. V uvodu smo opredelili problemsko stanje, predstavili okolje ter metode dela. Teoretični del zajema glavne značilnosti spletnega nakupovanja in spletnih strani za skupinsko nakupovanje. Raziskovalni del diplomskega dela zajema raziskavo o uporabi spletnih strani za skupinsko nakupovanje. Strani za skupinsko spletno nakupovanje so dokaj nov način spletnega nakupovanja, vendar na podlagi raziskave ugotavljamo, da se bo njihov razvoj nadaljeval in predvidevamo, da bo ta vrsta spletnega nakupovanja postala še bolj poznana med spletnimi nakupovalci.
Ključne besede: spletno nakupovanje, skupinsko nakupovanje, splet
Objavljeno v DKUM: 11.01.2013; Ogledov: 2343; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

5.
PRIHODNOST SPLETNEGA NAKUPOVANJA
Lenka Rjavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava spletne trgovine, ki so se skozi čas vedno bolj izpopolnjevale. Le-te sluţijo kot orodje za trţenje storitev in izdelkov. Hiter razvoj internetnih tehnologij povzroča tudi hitro rast uporabe spletnih trgovin, spletnih portalov in socialnih omreţij. Od tradicionalnih se spletne trgovine ločijo po tem, da uporabnik celoten nakup opravi s pomočjo računalnika. V začetnem delu naloge predstavimo spletne trgovine, njihove prednosti in slabosti, varnost nakupovanja preko spleta, ter plačevanje storitev in izdelkov. Med drugim izpostavimo tudi razvoj in metode spletnega nakupovanja, povezavo spletne trgovine s socialnimi omreţji ter razloţimo, kako poteka oglaševanje oziroma optimizacija na svetovnem spletu. V nadaljevanju naloge se opredelimo na nove smernice spletnega nakupovanja - skupinsko nakupovanje. S pomočjo raziskave in na podlagi pridobivanja informacij smo ugotovili, katera bi bila optimalna rešitev in za katero vrsto spletnega nakupovanja se odločiti.
Ključne besede: - spletna trgovina - socialna omreţja - spletno oglaševanje - skupinsko nakupovanje - varno spletno nakupovanje
Objavljeno v DKUM: 06.09.2011; Ogledov: 3888; Prenosov: 614
.pdf Celotno besedilo (581,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici