1. UČINKI POSPEŠEVANJA PRODAJE Z UPORABO SPLETNIH PORTALOV ZA SKUPINSKO NAKUPOVANJENina Pozeb, 2016, diplomsko delo Opis: Z razvojem spletnih portalov za skupinsko nakupovanje, ki ponujajo visoke popuste za storitve in izdelke, se je spremenilo vedenje potrošnikov. Najprej so bili nakupi kuponov impulzivni, kupovalo se jih je na zalogo, potrošniki pa so ponudbam zaupali. Z večletno prisotnostjo portalov na trgu so se učinki pospeševanja prodaje s pomočjo tega orodja spremenili. Potrošniki so postali bolj previdni in racionalni. Osnovni namen objave ponudbe na portalu, pridobiti nove stranke, ki se bodo vračale, pa se je izgubil. V diplomski nalogi proučujemo učinke pospeševanja prodaje z uporabo tovrstnih spletnih portalov, za potrošnike in podjetja, ki se poslužujejo tega orodja. Ključne besede: pospeševanje prodaje, spletni portal, skupinsko nakupovanje, kupon, popust Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1236; Prenosov: 106 Celotno besedilo (2,33 MB) |
2. STRATEGIJE SKUPINSKEGA NAKUPOVANJAAnja Pleteršek, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu predstavljamo tematiko skupinskega spletnega nakupovanja, na kakšen
nacin delujejo in poslujejo. V uvodu je zapisana problematika te teme, omejitve ter nacin
dela. Teoreticni del zajema splošne opredelitve interneta in spletnega nakupovanja ter
skupinskega spletnega nakupovanja in delovanje le-tega. Raziskovalni del obsega raziskavo
uporabe portalov skupinskega nakupovanja med študenti. Pridobljeni rezultati nam pomagajo
razumeti v kolikšni meri so študentje že seznanjeni s tem nacinom nakupovanja. Ključne besede: Kljucne besede: internet, spletno nakupovanje, skupinsko spletno nakupovanje Objavljeno v DKUM: 02.12.2014; Ogledov: 1107; Prenosov: 113 Celotno besedilo (1,88 MB) |
3. PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI Z DNEVNO PONUDBO POPUSTOVSnežana Vujanić, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu so predstavljene izbrane spletne strani, katerih glavna dejavnost je skupinsko nakupovanje. Cilj je primerjava izbranih spletnih strani ter izbor najbolj kakovostne in dobičkonosne spletne strani na podlagi ključnih kriterijev, kot so obiskanost, zanimanje za spletno stran, videz, izbor ponudbe ter dosega morebitnih kupcev. V uvodu so opredeljene posamezne predpostavke, omejitve in metode dela ter sama problematika. Teoretični del zajema ključne pojme, ki se navezujejo na spletne strani, spletni marketing, nakupno odločanje potrošnikov in spletno skupinsko nakupovanje. V raziskovalnem delu je na podlagi analize izbranih spletnih strani izdelana primerjava in so izpostavljeni ključni elementi, ki so pomembni za take spletne strani, da izstopajo med konkurenčnimi ponudniki. Ni pomembna samo različna ponudba, ampak tudi inovativnost ter prilagajanje morebitnim kupcem glede na sezonsko povpraševanje. Ključne besede: spletna stran, spletni marketing, vedenje potrošnikov, skupinsko nakupovanje Objavljeno v DKUM: 09.04.2014; Ogledov: 1601; Prenosov: 194 Celotno besedilo (1,93 MB) |
4. SKUPINSKO NAKUPOVANJEUrška Krajšek, 2012, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu predstavljamo spletne strani za skupinsko nakupovanje, njihov koncept in raziskavo o njihovem nadaljnjem razvoju. V uvodu smo opredelili problemsko stanje, predstavili okolje ter metode dela. Teoretični del zajema glavne značilnosti spletnega nakupovanja in spletnih strani za skupinsko nakupovanje. Raziskovalni del diplomskega dela zajema raziskavo o uporabi spletnih strani za skupinsko nakupovanje. Strani za skupinsko spletno nakupovanje so dokaj nov način spletnega nakupovanja, vendar na podlagi raziskave ugotavljamo, da se bo njihov razvoj nadaljeval in predvidevamo, da bo ta vrsta spletnega nakupovanja postala še bolj poznana med spletnimi nakupovalci. Ključne besede: spletno nakupovanje, skupinsko nakupovanje, splet Objavljeno v DKUM: 11.01.2013; Ogledov: 2343; Prenosov: 206 Celotno besedilo (1,10 MB) |
5. PRIHODNOST SPLETNEGA NAKUPOVANJALenka Rjavec, 2011, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava spletne trgovine, ki so se skozi čas vedno bolj
izpopolnjevale. Le-te sluţijo kot orodje za trţenje storitev in izdelkov. Hiter razvoj
internetnih tehnologij povzroča tudi hitro rast uporabe spletnih trgovin, spletnih
portalov in socialnih omreţij. Od tradicionalnih se spletne trgovine ločijo po tem, da
uporabnik celoten nakup opravi s pomočjo računalnika.
V začetnem delu naloge predstavimo spletne trgovine, njihove prednosti in slabosti,
varnost nakupovanja preko spleta, ter plačevanje storitev in izdelkov. Med drugim
izpostavimo tudi razvoj in metode spletnega nakupovanja, povezavo spletne
trgovine s socialnimi omreţji ter razloţimo, kako poteka oglaševanje oziroma
optimizacija na svetovnem spletu.
V nadaljevanju naloge se opredelimo na nove smernice spletnega nakupovanja -
skupinsko nakupovanje. S pomočjo raziskave in na podlagi pridobivanja informacij
smo ugotovili, katera bi bila optimalna rešitev in za katero vrsto spletnega
nakupovanja se odločiti. Ključne besede: - spletna trgovina
- socialna omreţja
- spletno oglaševanje
- skupinsko nakupovanje
- varno spletno nakupovanje Objavljeno v DKUM: 06.09.2011; Ogledov: 3888; Prenosov: 614 Celotno besedilo (581,51 KB) |