| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
USPEŠEN POSAMEZNIK, VODJA IN SKUPINA V PODJETJU OBSESSION D.O.O.
Tanja Božič Smrekar, 2016, diplomsko delo

Opis: Uspešno podjetje v spremenljivem poslovnem okolju odlikujejo dobre poslovne ideje, ambiciozni posamezniki, vodje in delovne skupine. Za vse udeležence so zelo pomembni jasno zastavljeni cilji podjetja na podlagi katerih poskušajo doseči dobre rezultate. Za doseganje le-teh je potrebno dobro delovno okolje, pravilni pristopi vodenja, velika mera motiviranosti, sodelovanja in dobra komunikacija. Uspešen posameznik, dober vodja in kompatibilen sodelavec v skupini, lahko podjetju veliko doprinesejo.
Ključne besede: uspešen posameznik, vodja, vodenje, skupina, skupinsko delo, motivacija, komunikacija
Objavljeno v DKUM: 23.06.2016; Ogledov: 1101; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (691,48 KB)

2.
Vključevanje pravosodnih policistov v skupinske oblike dela z obsojenci : diplomsko delo univerzitetnega študija
Rok Salobir, 2014, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Zapor je institucija, v kateri zaprte osebe prestajajo kazen zapora. V tej organizaciji pod isto streho preživlja dan več subjektov, vsak od teh pa opravlja svoje predpisane naloge. Ti subjekti so pravosodni policisti, obsojenci, vodstvo zavoda, vzgojna služba, strokovni delavci in drugi, ki delajo na tem, da zavod ostaja pozitivno okolje, ki je prijazno tako do vseh zaposlenih v njem kot tudi do tistih, ki prestajajo zaporno kazen. Namen zapora je dosežen takrat, ko je ta organizacija pozitivna in v njej vladajo pozitivni odnosi. Predvsem so bistvenega pomena dobri odnosi med pravosodnimi policisti in obsojenci, saj le-ti skupaj preživijo največ časa. Upoštevanje pravil, zavedanje svoje vloge v zaporu in človeški odnos so potrebni za uspešno prestano kazen zapora, za uspešen tretma obsojencev ter njihovo uspešno resocializacijo. Pravosodni policisti imajo v zaporu zelo pomembno vlogo, saj morajo skrbeti za varnost, red in disciplino, poleg tega pa morajo poleg formalnih nalog opravljati še vrsto neformalnih, saj na tak način vzdržujejo pozitiven in razumen odnos z obsojenci. Tudi obsojenci imajo po drugi strani pomembno nalogo, da upoštevajo pravila, da sprevidijo, da je način njihovega življenja do zdaj bil preveč uporniški in nepravilen ter da so pripravljeni sprejeti pomoč in se naučiti, kako lahko po prestani kazni normalno zaživijo. Vključevanje pravosodnih policistov v skupinske oblike dela z obsojenci je ključnega pomena za dober odnos med njimi. Na tak način pravosodni policisti bolje spoznajo osebnost obsojencev in vnaprej predvidijo njihove odzive na določeno situacijo, po drugi strani pa lahko tudi obsojenci ob uspešnem sodelovanju s pravosodnimi policisti predstavijo svoje probleme, videnja in predlagajo rešitve nekaterih problemov, ki so za njih pomembne narave v procesu prestajanja kazni zapora.
Ključne besede: zaporna kazen, pravosodni policisti, obsojenci, skupinsko delo, sodelovanje, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 22.10.2014; Ogledov: 1968; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (511,95 KB)

3.
VLOGA MANAGERJEV V VODENJU PODJETJA
Saša Stamenković, 2013, diplomsko delo

Opis: V današnjem času imajo managerji v podjetjih zelo velik vpliv. Managerji, ki vodijo podjetja se morajo zavedati svojih odgovornosti in pravic ter voditi podjetja po svojih najboljših močeh. Managerji morajo biti sposobni uporabljati vse funkcije managementa, v našem primeru še posebej vodenje, katerega smo tudi podrobneje opredelili in opisali. Neustrezno vodenje, vodi v pogubo, poskrbi za nezadovoljstvo zaposlenih, poslovanje z izgubo in posledično propad podjetja ali organizacije. V diplomskem delu smo opredelili management, vloge in naloge managerjev v vodenju podjetja, vodenje kot eno izmed funkcij managementa, tukaj smo se še posebej opredelili na motivacijo kot pod področje vodenja, ter jo podrobneje opisali. Opredelili smo se še na ostali dve pod področji vodenja kot sta komuniciranje in uporaba skupinskega dela, za katera velja, da sta pomembna pojma pri vodenju zaposlenih. Opisali smo tudi različne načine in stile vodenja, kateri managerju omogočajo boljše in učinkovitejše vodenje. Vse več je tudi ljudi, ki mislijo, da sta manager in vodja dva enaka pojma, zato smo navedli tudi njune podobnosti in razlike. Na podlagi literature različnih avtorjev, smo podali tudi svoje predloge, kako izboljšati vodenje v podjetju. To smo razlagali z predlogi za izboljšanje motiviranja zaposlenih, s predlogi kako izboljšati komuniciranje v podjetju in pa predlogi z uporabo skupinskega dela.
Ključne besede: Management, vodenje, manager, vodja, motivacija, komuniciranje, skupinsko delo
Objavljeno v DKUM: 25.10.2013; Ogledov: 3009; Prenosov: 446
.pdf Celotno besedilo (464,71 KB)

4.
Učenje skozi proces skupinske dinamike in timskega dela : diplomsko delo univerzitetnega študija
Maruša Peternelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga povezuje teorijo skupinske dinamike s praktičnim primerom razvoja skupine skozi daljše časovno obdobje. Teoretični del pričnemo s predstavitvijo definicij skupine, spoznamo razliko med množico posameznikov in skupino. Sledijo teorije razvoja skupine, ki prikazujejo postopen razvoj skupine skozi značilne faze oz. stopnje. Predstavim prvo teorijo, ki jo je razvil Kurt Lewin, ter ostale pomembnejše avtorje na področju skupinske dinamike. Spoznamo tudi razvrstitev teorij skupinske dinamike, saj zaradi števila, več kot sto, ni moč poznati vsake izmed teorij. Poglavje zaključimo z eno izmed novejših avtoric Ruth Cohn, ki podaja zanimivo celostno teorijo, v kateri je vključen tako posameznik kot samostojna oseba kot tudi skupina kateri pripada in tema, ki jih zaposluje. Nadaljujemo s skupinskimi procesi, opredelimo vlogo posameznika v skupini, strukturo, organizacijo skupine, odnose, norme, skupinsko interakcijo ter ne nazadnje naloge skupine. Sledi predstavitev socializacije posameznika v skupino, procesa učenja v skupini in spoznavanja, ter učenja socialnih kompetenc. Skupina ni samo prostor učenja, je tudi vir socialne opore. Za zaključek teoretičnega dela predstavimo razlike med timom in skupino, ki jih povežemo s procesom učenja. Sledi metodološki del v katerem predstavim razvoj skupine skozi daljše obdobje. S pomočjo ankete, ter statističnih analiz potrdim oz. ovržem hipoteze. Zaključim z razpravo o rezultatih ankete.
Ključne besede: skupine, skupinska dinamika, skupinski procesi, skupinsko delo, učenje, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 19.12.2012; Ogledov: 5175; Prenosov: 1326
.pdf Celotno besedilo (812,64 KB)

5.
NAČRTOVANJE IN UVEDBA SISTEMA ZA SKUPINSKO DELO V PODJETJU X
Benjamin Tomažič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so obravnavani informacijski sistemi v podjetjih, njihove značilnosti in razvoj. V poslovnih informacijskih okoljih klasični način komunikacije z uporabo elektronske pošte več ne zadostuje za učinkovito komunikacijo. V takšnih okoljih so potrebni naprednejši sistemi za skupinsko delo, ki omogočajo hitrejšo, učinkovitejšo in varnejšo komunikacijo. Informacijski sistemi za skupinsko delo so računalniški sistemi, ki podpirajo sodelovanje skupine ljudi. Predstavljene so tri aplikacije za skupinsko delo s poudarkom na Novell Groupwise aplikaciji. Projektni pristop k izvajanju projekta je bistvenega pomena za uspešno izvedbo informacijskih projektov. Praktični del diplomske naloge je osredotočen na uvedbo sistema za skupinsko delo v podjetju X. Opisane so pomankljivosti in težave obstoječega sistema za elektronsko pošto. Predstavljen je konkreten primer uvedbe sistema za skupinsko delo Groupwise v obstoječ informacijski sistem. Z Groupwise sistemom smo v podjetje uvedli zanesljiv, visoko razpoložljiv in varen sistem za skupinsko delo, ki omogoča varen oddaljen dostop do elektronske pošte, koledarja, stikov, opravil in dokumentov. Predstavljene so nekatere ključne prednosti novega sistema za skupinsko delo in nakazane možnosti nadaljnega razvoja.
Ključne besede: elektronska pošta, skupinsko delo, sistem za skupinsko delo, sodelovanje, sporočanje, imenik, koledar, opravila, dokumentni sistem, odjemalec, strežnik, omrežje, informacijski sistem, prenova informacijskega sistema.
Objavljeno v DKUM: 14.11.2012; Ogledov: 2122; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

6.
SODELOVALNO UČENJE PRI POUKU SLOVENŠČINE
Janja Kerbler, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bilo obravnavano sodelovalno učenje in njegova priljubljenost med učenci in učitelji slovenščine na dveh izbranih osnovnih šolah. Temelji na teoretičnih spoznanjih, dokazanih s praktičnimi izsledki in podkrepljenimi z izvedbo dveh anket, njuno analizo ter primerjavo. Slednja govori o tem, kako je sodelovalno učenje priljubljeno med učenci in kako med učitelji, kako pogosto se tovrstna metoda pri pouku slovenščine uporablja, ali se učenci ob takšni metodi dela naučijo veliko in ali si tako učitelji kot učenci želijo pri pouku slovenščine več sodelovalnega učenja. Po mnenju Cirile Peklaj (2001), ki se z raziskovanjem sodelovalnega učenja intenzivno ukvarja že vrsto let, je naloga šole v sodobnem svetu tehnologije in nenehnih novosti, da učence opremi z višjimi miselnimi veščinami, z veščinami reševanja problemov, komunikacijskimi in tudi socialnimi veščinami, da bodo učenci kos tempu, ki ga narekuje življenje. Kakovostno delo v šoli torej naj ne bi spodbujalo samo spoznavnih procesov učencev, temveč mora omogočati tudi pogoje za njihov socialni, čustveni in duhovni razvoj. Vse to pa so tudi zahteve, ki so jasno zapisane v ciljih osnovnošolskega izobraževanja. Med temeljnimi cilji je poleg pridobivanja znanj še posebej poudarjeno vzgajanje za medsebojno strpnost, demokracijo, spoštovanje drugačnosti in sodelovanje z drugimi ... Zato ne moremo mimo tega, da je prav delo v sodelovalnih skupinah eden najboljših načinov za doseganje teh ciljev. Rezultati izvedenega anketiranja so pokazali, da je tako učencem kot učiteljem slovenščine, na šolah, kjer sem izvedla anketo, sodelovalno učenje všeč, a učitelji kljub vsemu tovrstno metodo uporabljajo redko oziroma nekajkrat v šolskem letu. Po mnenju učiteljev se učenci ob tej metodi dela naučijo veliko, pa tudi učenci menijo, da je poleg individualnega dela skupinsko delo ena izmed najbolj funkcionalnih oblik. Končna ugotovitev, ki je nastala na podlagi primerjav, je bila, da si tako učenci kot njihovi učitelji želijo pri pouku slovenščine več sodelovalnega učenja.
Ključne besede: Slovenščina, učenci, učitelji, sodelovalno učenje, sodobne metode poučevanja, skupinsko delo, sodelovanje.
Objavljeno v DKUM: 08.10.2012; Ogledov: 4903; Prenosov: 659
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici