1. Proces razvoja aplikacije php z ogrodjem laravelTimo Oman, 2020, magistrsko delo Opis: Magistrska naloga obravnava proces razvoja aplikacije z ogrodjem Laravel, ki je med najpopularnejšimi generatorji kode za programski jezik PHP in arhitekturo MVC. Predstavljen je postopek namestitve Laravel-a, struktura in vsebina nameščenih map. Opisane so posamezne komponente in njihov namen. Generiranje ogrodja za posamezno aplikacijo je zelo enostavno, struktura map aplikacije pa zasnovana tako, da omogoča modularen razvoj. Obravnavani sta dve prototipni aplikaciji, ki obravnavata upravljanje aktivnosti na letališču in vodenje projektov. V obeh primerih se je izkazalo, da je krivulja učenja na začetku zelo nizka, ko pa razvijalec spozna vgrajene principe, poteka razvoj zelo hitro, skoraj rutinsko. Lociranje vzroka odpovedi in odpravljanje hib v izvornih datotekah je hitro zaradi jasno določenega namena posameznih map in datotek. Ključne besede: razvoj aplikacije, PHP (skriptni jezik), programiranje, ogrodje Laravel. Objavljeno v DKUM: 10.02.2020; Ogledov: 1471; Prenosov: 488
Celotno besedilo (2,93 MB) |
2. Izdelava razširljivega ogrodja za ustvarjanje grafičnih novel v okolju .NET : diplomsko deloAlen Šimon, 2019, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obsega načrtovanje, implementacijo in analizo ogrodja za ustvarjanje grafičnih novel, ustvarjenega v okolju .NET. Prvi del vsebuje kratek opis zgodovine področja, seznam trenutno vodilnih ogrodij za izdelavo grafičnih novel na trgu, njihovo primerjavo ter določitev ključnih funkcionalnosti. Drugi del vključuje načrtovanje, strukturiranje in implementacijo lastne alternative, ki bo omenjene funkcionalnosti podpirala. Zadnji del vsebuje preizkušanje in analiziranje lastne rešitve, pisanje dokumentacije, primerjavo s konkurenčnimi rešitvami ter končne zaključke. Ključne besede: grafična novela, ogrodje, .NET, skriptni jezik Objavljeno v DKUM: 21.11.2019; Ogledov: 923; Prenosov: 113
Celotno besedilo (1,95 MB) |
3. Uporaba programskega jezika TypeScript za razvoj sodobnih spletnih rešitevNejc Korošec, 2018, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljen skriptni programski jezik TypeScript, ki ga uporabljamo za ustvarjanje sodobnih spletnih aplikacij. Na začetku naloge je razložen namen in pomen skriptnih jezikov. V drugem delu sledi podrobna predstavitev programskega jezika TypeScript, opisane so najpomembnejše lastnosti in funkcionalnosti jezika. Sledi primerjava s skriptnim jezikom JavaScript, kjer na primerih ugotovimo, kateri je primernejši za uporabo. V zadnjem delu s pomočjo tehnologije Angular, ki za izgradnjo uporablja jezik TypeScript, ustvarimo aplikacijo. Ključne besede: Spletne aplikacije, skriptni jezik, TypeScript, Angular Objavljeno v DKUM: 07.11.2018; Ogledov: 1652; Prenosov: 185
Celotno besedilo (1,55 MB) |
4. PODPORA PRODAJI MIKRO PODJETJADaniel Vlašić, 2011, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga zajema zasnovo in implementacijo novih modulov v sistemu CMS Drupal za izboljšanje informiranosti kupcev in hkrati za izboljšanje poslovanja kozmetičnega distributerja Reno d.o.o..
Lotevamo se problematike seznanjanja kupcev s prodajnim programom podjetja Reno d.o.o.. Informiranost kupcev skušamo poenostaviti s predlogom nove rešitve – razširitve obstoječe spletne strani.
Informiranost naročnikov je do vpeljave rešitve potekala predvsem telefonsko ali preko e-pošte in je bilo tudi najbolj zamudno opravilo za zaposlene v podjetju.
Z razširitvijo spletne strani je omogočen prikaz artiklov prodajnega programa podjetja in informacije o izobraževanjih. Uporabljen je Drupal CMS sistem. Ključne besede: Vodenje izdelkov prodajnega programa, Spletna stran, Drupal CMS, PHP skriptni jezik, MySQL podatkovna baza Objavljeno v DKUM: 16.05.2012; Ogledov: 2216; Prenosov: 112
Celotno besedilo (1,31 MB) |
5. UPORABA ORODJA UNREAL V VIZUALNIH APLIKACIJAHAljaž Špindler, 2011, diplomsko delo/naloga Opis: V tej diplomski nalogi bomo pregledali orodje Unreal Development Kit, ki služi kot orodje
za razvoj vizualnih aplikacij (računalniške igre, animacije in simulacije) in spoznali
njegove zmožnosti.
Ogledali si bomo osnove uporabe orodij, ki so vsebovana v Unreal Development Kit. To
spoznavanje bo zajemalo: urejevalnik Unreal Editor, urejevalnik materialov Material
Editor, orodje za posebne učinke Unreal Cascade, vizualni skriptni sistem Unreal Kismet,
skritpni jezik UnrealScript in upravljanje z drugimi multimedijskimi vsebinami (zvoki in
animirane sekvence).
Opisano bomo predstavili na primeru 3D tretjeosebne pustolovske igre Elemental, ki smo
jo razvili z orodjem Unreal Development Kit za okolje Windows. Ključne besede: računalniška grafika, računalniške igre, razvojno orodje, skriptni jezik Objavljeno v DKUM: 26.09.2011; Ogledov: 1782; Prenosov: 101
Celotno besedilo (5,12 MB) |
6. |
7. Uporaba skriptnih jezikov v uporabniških programihAnžej Bečan, 2009, diplomsko delo Opis: Informatizacija v poslovnem svetu prinaša vedno večje uporabniške zahteve in konkurenco med programerskimi podjetji. Ena od možnosti za racionaliziran razvoj programskega paketa namiznega okolja za raznolike zahteve več naročnikov je razvoj programskih ogrodij z vgrajenim razvojnim okoljem, ki omogoča prilagajanje uporabniškega programa ter dodajanje novih funkcionalnosti s pomočjo makrojev in osnovnih gradnikov po naročnikovih potrebah.
V diplomskem delu je predstavljenih več razvojnih okolij oz. interpreterjev skriptnih jezikov, ki jih je možno vgraditi po dandanes pogosteje uporabljanih programerskih platformah, s poudarkom na okolju Delphi. Obdelane so predvsem lastnosti vgradnje, možnosti dostopa do razredov in objektov v glavnem programu ter zmogljivosti programskih jezikov. Predstavljena orodja smo primerjali po njihovih zmožnostih in hitrosti izvajanja pogostejših operacij. Ker nekomercialni ali vsaj cenovno ugodnejši produkti uporabljajo pristop z interpretiranjem, je povzeta tudi teorija sintakse in semantike ter interpreterjev.
Praktičen del diplomske naloge predstavlja orodje OrbitaDAT (Database Administration Tool) za hiter dostop do podatkovnih baz z vgrajenim interpreterjem paxScript, naprednejšim urejevalnikom makrojev in možnostjo časovno razporejenih opravil. Ključne besede: skriptni jezik, intepreter, makro, IDE, Delphi, paxScript, LIMS (laboratorijski informacijski sistem) Objavljeno v DKUM: 23.06.2009; Ogledov: 1999; Prenosov: 154
Celotno besedilo (1,09 MB) |
8. Orodja za razvoj videoigerBranko Drevenšek, 2009, diplomsko delo Opis: V tej nalogi opisujemo programske knjižnice, ki jih lahko uporabimo za izdelavo videoiger, ter orodja, s katerimi lahko izdelamo vsebine zanje.
Ogledamo si osnove uporabe grafičnega pogona OGRE, fizikalnega pogona Bullet, povezovalne plasti OgreBullet, zvočnega pogona IrrKlang in sistema za izdelavo razpoznavalnikov GOLD. Poleg tega se dotaknemo uporabe nekaterih dodatkov in namenskih orodij za te komponente. Na kratko opišemo tudi postopek ustvarjanja vsebin za videoigro.
Opisano predstavimo na primeru preproste arkadne 3D igre Wormhole, ki smo jo razvili z navedenimi orodji. Ključne besede: videoigre, računalniška animacija, fizikalna simulacija, računalniški zvok, skriptni jezik, vmesne komponente za razvoj videoiger Objavljeno v DKUM: 19.03.2009; Ogledov: 2896; Prenosov: 237
Celotno besedilo (3,48 MB) |
9. |
10. |