| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SISTEM ZA AVTOMATIZACIJO PODPISA V MICROSOFT OFFICE OUTLOOK
Rok Aškerc, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili program, ki samodejno pripne podpis k elektronskemu sporočilu. Podpis vsebuje poljubno nastavljive podatke, ki se ustvarijo za vsakega uporabnika, ki se prijavi v omrežje. Podpis najprej nastavimo sami, ga po želji uredimo in ga končnim uporabnikom dostavimo s pomočjo skripte. Opisali smo vse točke načrtovanja in implementacije le-teh v programih ter vsa orodja za razvijanje programske opreme. Predstavili smo tudi namestitev in upravljanje s strežnikom, nastavili pravice uporabnikom ter umestili podpis v delujoč program. V zaključku smo predstavili in opisali sam program in celoten sistem samodejnega podpisa.
Ključne besede: Elektronska pošta, podpisovanje sporočil, skripta, MS Outlook, C#
Objavljeno: 23.09.2011; Ogledov: 1075; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

2.
REALNOČASOVNA VIZUALIZACIJA ZVOKA Z VVVV
Uroš Simončič, 2014, diplomsko delo

Opis: VJ (angl. video, visual jockey) je oseba, ki ustvarja dodatno vrednost s tem, da oblikuje vizualno podobo s kombiniranjem in mešanjem različnega vizualnega materiala. V diplomski nalogi je predstavljena realnočasovna vizualizacije zvoka z uporabo večnamenske orodjarne VVVV za izdelavo unikatnih avtorskih skript, namenjenih živim nastopom glasbene skupine oziroma DJ-a, pred publiko. Prvi del vključuje raziskavo področja kulture VJ in predstavitev zgodovinskega pregleda, različnih vplivov na VJ-anje, enotne postavitve pri praktični izvedbi in uporabe VJ-anja na različnih področjih. Drugi del vključuje predstavitev večnamenske orodjarne VVVV, njenih funkcionalnosti, zgodovine in uporabnosti. Na koncu naloge predstavimo način dela v orodjarni, izdelavo skripte, posamezne gradnike in delovanje ter strukturo lastnih skript.
Ključne besede: vizualizacija zvoka, VJ-janje, orodjarna VVVV, skripta
Objavljeno: 15.07.2014; Ogledov: 982; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

3.
Razvoj in problemi pri razvoju računalniških iger
Klemen Rus, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili prosto dostopno razvojno okolje Unity in uporabili pridobljeno znanje pri izdelavi temeljev računalniške igre, na katerih se lahko nato preprosto gradi. Delo je vključevalo pisanje skript in izdelavo objektov z različnimi komponentami. Potek izdelave smo podrobno opisali in posebej razložili funkcije, ki so značilne za uporabljeno razvojno okolje. Za test smo ustvarili sceno, kjer smo uporabili ustvarjene objekte, da smo lahko preučili njihovo obnašanje in popravili morebitne napake.
Ključne besede: Unity, računalniške igre, funkcija, skripta
Objavljeno: 17.10.2017; Ogledov: 314; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici