| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 113
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšave skladiščnega poslovanja v izbranem podjetju
Gregor Ferlež, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisana kratka zgodovina obravnavanega podjetja, njegovo poslovanje, struktura in oddelki v podjetju, trgi poslovanja ter izdelki in storitve, ki jih v podjetju ponujajo. Določeno in opisano je trenutno stanje skladiščnega poslovanja v podjetju, navedene in opisane pa so tudi potencialne izboljšave. Vse predlagane izboljšave so stroškovno opredeljene. Na podlagi stroškovnih ocen predlaganih rešitev in izboljšav je narejena ekonomska analiza in povzetek smiselnosti njihove uvedbe. Iz primerjave analize investicij in vlaganja ter prihrankov in prihodkov, je razvidno, da so predlagane rešitev dobre in smiselne, saj se investicije in vlaganja povrnejo prej kot v treh letih.
Ključne besede: skladiščno poslovanje, skladiščenje, zahtevnica, industrijsko hlajenje, digitalizacija, ekonomska analiza
Objavljeno v DKUM: 01.03.2022; Ogledov: 169; Prenosov: 0

2.
Nadgradnja obstoječega sistema za upravljanje skladišča (WMS)
Katja Majcen, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali in analizirali sistem za upravljanje skladišč (WMS), predstavili informacijsko tehnologijo v podjetju Pošta Slovenije, izvedli kritično analizo s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama, kjer je bil izhodiščni problem na področju komisioniranja in reklamacij. Osredotočili smo se na nadgradnjo že obstoječega informacijskega sistema SKLADKO in predstavili izboljšave, ki bi jih lahko dosegli s to nadgradnjo.
Ključne besede: skladiščenje, sistem upravljanja skladišč, skladiščno poslovanje, nadzor zalog, informacijski sistemi, komisioniranje
Objavljeno v DKUM: 01.12.2021; Ogledov: 281; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
Izvajanje procesa popisa materiala v obratu sestave pogonske baterije
Matic Zaplotnik, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V vsakem podjetju, tako majhnem kot velikem, je treba narediti popis materiala v tekočem letu. Še toliko bolj pomemben dejavnik pa je popis materiala v avtomobilski industriji, saj s tem preprečimo marsikatero nevšečnost, tudi samo zaustavitev proizvodnje. Pravočasno lahko odpravimo anomalije, ki smo jih zaznali ob popisu (manko materiala, višek materiala, neustrezna embalaža, neustrezna količina po embalaži, neustrezna lokacija uskladiščenega materiala). V diplomskem delu bomo pisali o popisu materiala v tovarni Revoz, d.d., opisali bomo različne vrste popisa materiala. Na koncu pa bomo novo napisana navodila uporabili kot rešitev problema. Na začetku bomo podali teoretične osnove, s katerimi bomo prikazali delovanje dela oddelka logistike, t. j. popisovanje materiala, ter povezave s skladiščem. V praktičnem delu diplomskega dela bomo s pomočjo na novo napisanih navodil za popisovanje materiala skušali izboljšati trenutno stanje. Navedli bomo različne vrste popisa materiala in na kratko poudarili, na kaj vse popis materiala vpliva. Izdelali bomo štiri navodila in štiri procesne karte, dve navodili in dve procesni karti za obstoječe stanje ter dve navodili in dve procesni karti za predlog za rešitev problema ž. Opisali bomo kritično analizo, kjer bomo izpostavili in opisali različne dejavnike, ki lahko vplivajo na samo izvedbo popisa materiala. Na koncu bomo opisali, kako in na kakšen način se rešitev lahko začne izvajati ter tudi, kakšne so možne rešitve za vnaprej (glede na sredstva, ki so na voljo).
Ključne besede: popis materiala, skladišče, skladiščno poslovanje, načini oskrbe, logistika
Objavljeno v DKUM: 12.11.2021; Ogledov: 248; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
Prenova skladiščnega poslovanja podjetja Moduli SG d.o.o.
Nuša Kaudik, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo opisali problematiko procesa skladiščenja podjetja Moduli SG d.o.o. in predlagati rešitev zanjo. S tem bi pripomogli k izboljšavi skladiščnega poslovanja, posledično pa tudi poslovanja celotnega podjetja. Z analizo obstoječega stanja smo pridobili podatke za prestavitev skladišča in skladiščnih procesov podjetja, s tem smo dobili podrobnejši vpogled v problematiko. Kasneje smo izdelali vzročno–posledični diagram, ki prikazuje in izpostavlja glavne vzroke za neučinkovito skladiščno poslovanje. Ugotovili smo, da so ti vzroki pomanjkanje skladiščnega prostora, neorganizirano delo v skladišču ter slab informacijski sistem. Ker sta poglavitna problema prostor in organizacija, smo podali predlog povečanja skladiščnega prostora z dodanimi izračuni stroškov. S pomočjo podatkov zaposlenih v podjetju smo naredili ABC analizo materialov, ki bo doprinesla k boljši organizaciji v skladišču. Predlog za izboljšanje informacijskega sistema ter nadomestitvijo obstoječega SAP z novim so v podjetju že sprejeli kot učinkovito rešitev. Pričeli so s procesom vpeljave novega informacijskega sistema Norma. V zaključku diplomskega dela smo predstavili rezultate in ugotovitve ter jih povzeli in smiselno strnili v celoto.
Ključne besede: skladiščenje, skladiščni procesi, pomanjkanje skladiščnega prostora, ABC analiza, komisioniranje, skladiščno poslovanje
Objavljeno v DKUM: 12.11.2021; Ogledov: 178; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

5.
Dobava materiala v povezavi s skladiščnim poslovanjem
Dominik Bažika, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problem prekomernih dobav, vzroke za prekomerne dobave in rešitve problema prekomernih dobav v visokoregalnem skladišču izbranega podjetja.
Ključne besede: Nabavna logistika, skladiščno poslovanje, skladiščne funkcije, visokoregalno skladišče, prekomerne dobave.
Objavljeno v DKUM: 24.09.2021; Ogledov: 250; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

6.
Prenova skladišča na primeru podjetja adria mobil d.o.o.
Ela Kastelec, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je prikazana prenova skladiščenja v podjetju Adria Mobil, d. o. o. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu v uvodu podajamo poglede na pomen logistike, še posebej proizvodne logistike. V nadaljevanju podamo poglede na vlogo skladiščnega poslovanja kot sestavnega dela poslovne logistike v proizvodnem podjetju. Navedemo tudi pomen zalog in preidemo na procese skladiščenja. V praktičnem delu diplomskega dela predstavimo analizirano podjetje in opišemo obstoječe stanje, predvsem skladiščne manipulacije ter pomen informatizacije skladiščnega poslovanja. Na podlagi operativnih dokumentov prenove skladiščenja in intervjuja je bila izdelana kritična analiza skladiščnih procesov. V zaključku diplomskega dela podamo predloge za izvedbo prenove v oddelku pohištvenih elementov s poudarkom na novem načinu embaliranja pohištvenih elementov in za oskrbovanje delovnih mest z vlakovno kompozicijo.
Ključne besede: logistika, skladiščno poslovanje, oskrba, informatizacija, embaliranje, vlakovna kompozicija
Objavljeno v DKUM: 14.12.2020; Ogledov: 450; Prenosov: 0

7.
Prenova sistema identifikacije v prodajnem skladišču podjetja Štore Steel, d.o.o.
Urška Škorc, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Štore Steel, d. o. o., je ena izmed treh proizvajalk jekla v Sloveniji in deluje predvsem na trgu evropskih proizvajalcev avtomobilske industrije na segmentu komercialnih kot tudi osebnih vozil. Podjetje proizvaja vzmetna, inženirska (jekla za kovanje) in Exem jekla. V diplomskem delu je na začetku predstavljeno na kratko o podjetju Štore Steel, d. o. o. Teoretični del vsebuje teme o skladiščnem poslovanju, skladišču, črtni kodi in čitalnikih črtne kode. Obstoječe stanje prikazuje prodajno skladišče danega podjetja in prisotne skladiščne ter logistične procese, ki so potrebne za izvajanje uskladiščenja, manipuliranja in odpreme jeklenih vezi. Na podlagi analiziranja časovnih izgub pri skladiščnem poslovanju s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama, procesne karte ter diagrama poteka aktivnosti pri odpremi jeklenih vezi smo lažje podali predloge rešitev. Glavni problem je zamudna izsledljivost gotovih izdelkov v prodajnem skladišču. Kot rešitev problema smo zaznali uporabo čitalnikov črtne kode, glede na to, da so črtne kode že izpisane na identifikacijskih listkih jeklenih vezi. Na ta način skrajšali čas iskanja uskladiščenih jeklenih vezi, namenjenih za odpremo, in prenovili sistem identifikacije, ki trenutno temelji na delu s papirno dokumentacijo in ročnem knjiženju zalog. Prav tako bi zmanjšali število napak pri odpremi jeklenih vezi in pri nadaljnji inventuri gotovih izdelkov ter povečali ažurnost knjiženja zalog ob odpremljanju.
Ključne besede: skladiščno poslovanje, skladišče, čitalnik črtne kode, črtna koda
Objavljeno v DKUM: 13.01.2020; Ogledov: 784; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

8.
Izboljšanje skladiščnega poslovanja v podjetju hiko trade d. o. o.
Adrijan Pregl, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali in predstavili skladiščno poslovanje v podjetju Hiko trade d.o.o., ki je specializirano za storitve skladiščenja, logistike, distribucije in prodaje izdelkov blagovne znamke Vileda. V teoretičnem delu smo opredelili poslovne procese v splošnem smislu, kakor tudi poslovne funkcije. Nato smo se osredotočili na opredelitev skladiščnega poslovanja. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Hiko trade d.o.o., njihovo načrtovanje in izvajanje poslovanja ter kadrovsko strukturo. Podrobno smo opisali temeljne skladiščne procese, kakor tudi vse podporne procese, s katerimi se ukvarjajo, na primeru robotov za čiščenje tal. Tako smo natančno opisali sprejem, skladiščenje in odpremo v izbranem podjetju. Pred opisovanjem specifičnega procesa smo ga najprej teoretično definirali. Skozi opisovanje pa smo tudi predstavili poslovni objekt, v katerem se izvajajo poslovni procesi, kakor tudi opremo in tehnologijo, s katero rokujejo zaposleni. Skozi kritično analizo smo spoznali probleme, s katerimi se podjetje srečuje in predstavili rešitve, ki bi izboljšale sprejem in odpremo blaga ter evidentiranje zalog.
Ključne besede: Poslovni procesi, skladiščno poslovanje, sprejem, skladiščenje, odprema.
Objavljeno v DKUM: 11.12.2019; Ogledov: 446; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (967,42 KB)

9.
Optimizacija skladiščnega poslovanja v podjetju Belimed
Suzana Banič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo analizirali skladiščno poslovanje v podjetju Belimed d.o.o. in predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega sistema z implementacijo sistema za upravljanje skladišč (WMS) in programske opreme za avtomatski vertikalni skladiščni sistem ter uvedbo ročnih terminalov z vgrajenim čitalcem črtnih kod, prenosnih tiskalnikov za tiskanje etiket in vozička za oskrbovanje proizvodnje. Obravnavano podjetje uporablja poslovno informacijski sistem SAP, ki pokriva vse funkcije v podjetju od finančne, nabavne, prodajne, proizvodne in skladiščne ter podjetju na ta način omogoča natančen pregled poslovanja. Ob implementaciji SAP-a v podjetju se je podjetje za področje skladiščenja odločilo za modul Upravljanje zalog (ang. Inventory management). Skladišče ima z omenjenim modulom kar nekaj pomanjkljivosti in posledično neoptimalnih procesov. Podjetje do sedaj ni posvečalo velike pozornosti tej tematiki, vendar pa se z rastjo podjetja in povečanim obsegom dela zaposleni v skladišču vsakodnevno srečujejo s težavami prevzemanja, skladiščenja, komisioniranja, usklajevanja zaloge in odpreme blaga.
Ključne besede: 1. skladiščno poslovanje, 2. informacijski sistem, 3. ročni terminal, 4. strojna oprema, 5. programska oprema
Objavljeno v DKUM: 03.12.2018; Ogledov: 809; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (968,35 KB)

10.
Vpeljava črtne kode v podjetju Koval
Kaja Krašovec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga rešuje problem občasnih dolgih izdelovalnih ciklov v podjetju Koval. Najpogostejši vzrok zanj je manko ali iskanje materiala, blaga ali polizdelkov v skladišču. V nalogi smo v teoretičnem delu za lažje razumevanje delovanja proizvodnih podjetij predstavili logistične podsisteme in nato še črtno kodo ter potrebno opremo. Nato smo predstavili dejansko stanje, kjer smo se osredotočili na skladiščno poslovanje in na način prevzemanja in izdajanja materiala, blaga in polizdelkov, saj se tam pojavljajo največje izgube časa. V kritični analizi smo preučili glavne vzroke za nastanek problemov in določili nepotrebne korake pri prevzemu in izdaji. Nato smo podali tri predloge za rešitev, in sicer označevanje skladiščnih lokacij, vpeljava črtne kode in posodobitev poslovnega informacijskega sistema. Po preučitvi prednosti, prihrankov in stroškov smo se odločili, da vpeljava črtne kode v podjetju Koval ni smiselna, saj bi skladiščnik za pripravo in lepljenje nalepk na material in blago porabil preveč časa, črtne kode pa bi bile v procesu proizvodnje nepomembne. Z označevanjem skladiščnih lokacij in posodobitvijo poslovno informacijskega sistema bi v podjetju Koval lahko prihranili okoli 37 ur dela na mesec, naložba bi znašala 7.500 € in bi se povrnila v roku 2,88 leta.
Ključne besede: logistika, skladišče, logistični procesi, skladiščno poslovanje, črtna koda
Objavljeno v DKUM: 15.10.2018; Ogledov: 660; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici