| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJALNA ANALIZA SITKOMOV NA SLOVENSKI TELEVIZIJI
Sabina Zag, 2016, magistrsko delo

Opis: Sitkom, ki se je razvil iz kratkih radijskih oddaj, je v ZDA izredno popularen žanr. Njegov glavni namen je, da nasmeji gledalce, medtem ko obravnava vsakdanje teme, s katerimi se lahko marsikdo poistoveti. Ta kratka serija nudi več kot samo zabavo. S svojo humornostjo se poleg vsakdanjih tem dotakne marsikatere tabu teme, velikokrat pa je prežeta z mnogimi stereotipi. Svojo pot si je utrla tudi na slovensko javno in komercialno televizijo. Porast komercialnih televizij je pomembno vplival na razvoj javne televizije, zato mora ta vložiti več truda v svojo programsko shemo. Tekma za gledalce spodbuja televizije, da izbirajo popularne vsebine in s tem obdržijo ali celo povečajo število gledalcev. Tako smo lahko priča predvajanju popularnega sitkoma Sodobna družina na javni televiziji in mnogih drugih sitkomov na komercialni.
Ključne besede: humorno, komično, sitkom, javna televizija, komercialna televizija
Objavljeno v DKUM: 19.07.2016; Ogledov: 1544; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
RAZVOJ DIGITALNE TELEVIZIJSKE TEHNIKE IN SLOVENSKI SITKOM
Sabina Zag, 2012, diplomsko delo

Opis: Razvoj digitalne televizije je prinesel kar nekaj novosti, kot so: boljša kvaliteta slike, več programov in večja interaktivnost med uporabnikom in televizijo. V diplomski nalogi bomo poskušali ugotoviti, kako je razvoj digitalne televizijske tehnike vplival na razvoj sitkoma v Sloveniji. Predstavili bomo kulturo smeha, saj je le-ta pomembna za razvoj sitkoma. V nadaljevanju bomo pregledali značilnosti sitkoma, vrste le-tega in se nato še osredotočili na stereotipe, ki so eden izmed njegovih pomembnih sestavnih delov. Za konec bomo analizirali dva slovenska sitkoma – Moji, tvoji, najini (2010- ) in Lepo je biti sosed (2008-2011) – ter poskušali ugotoviti, ali ustrezata merilom tega žanra.
Ključne besede: Digitalna televizija, kultura smeha, sitkom, stereotipi
Objavljeno v DKUM: 16.11.2012; Ogledov: 5434; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici