| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sistem nagrajevanja v logistično distribucijskem centru večjega trgovskega podjetja
Luka Krušič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Delo vsebuje splošen pregled vrst nagrajevanja. Poudarek je na individualnem, skupinskem, finančnem in nefinančnem nagrajevanju. V delu je opisano, kdaj je za podjetja primerno katero izmed teh vrst izbrati. Izbrali smo tudi realno podjetje in ga analizirali, ter opisali nagrajevanje, ki ga podjetje izvaja.
Ključne besede: Sistemi nagrajevanja, plače, norme, logistično podjetje
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 715; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (475,58 KB)

2.
Analiza sistema nagrajevanja v podjetju Palfinger d. o. o.
Matej Belec, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: sistemi nagrajevanja, nagrada, nagrajevanje, analiza
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1067; Prenosov: 78
URL Povezava na celotno besedilo

3.
REORGANIZACIJA PODJETJA IN VLOGA ZAPOSLENIH
Maja Toplak, 2013, magistrsko delo

Opis: V svoji magistrski nalogi sem predstavila reorganizacijo podjetja in vlogo zaposlenih. Skozi pisanje magistrske naloge mi je uspelo potrditi vse osnovne trditve, ki sem jih zapisala na začetku naloge. Prva trditev je bila, da si vodstvo podjetja ne prizna oziroma si včasih prizna prepozno, da podjetje vedno slabše posluje. Druga trditev, ki sem jo potrdila je ta, da je kriza podjetja predvsem posledica slabih razmer znotraj podjetja. Vzrok za krizo ni samo en, ampak jih je več. Prav tako sta se izkazali za resnični trditvi, da bomo podjetje uspešno rešili iz krize, če bomo ustrezno uporabili človeški kapital, ki je v podjetju in če se bomo reorganizacije poslovanja lotili celovito. Reorganizacija podjetja je kompleksen in zahteven projekt, ki mora temeljiti na znanju in izkušnjah oseb, ki izvajajo postopek reorganizacije. Pomembno je, da si uporabijo vsa tehnološka znanja in potrebna informacijska podlaga, da je reorganizacija lahko uspešna. Vsako podjetje skozi različna obdobja svojega razvoja in poslovanja pride do točke, kjer se je potrebno odločiti za reorganizacijo podjetja. Pomembno je, da se podjetje pravočasno tega zaveda in da uspešno reorganizira svoje podjetje, ker lahko v nasprotnem primeru to podjetje pride v krizo in v najslabšem primeru celo v stečaj. Če je vodenje podjetja nepravilno in slabo, se lahko krize razvijejo na celotno poslovanje in ne samo na določeno področje. Posledica je lahko v najhujšem primeru globalna kriza podjetja. Da bi krizo odpravili moramo izvesti ustrezno reorganizacijo in celovito prenovo podjetja. Pomembno je, da skozi proces reorganizacije podjetja izvajalci reorganizacije ustrezno aktivirajo svoj človeški kapital, ki ga imajo v podjetju.
Ključne besede: reorganizacija podjetja, razvoj podjetja, dejavniki konkurenčnosti, vloga zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, sistemi nagrajevanja.
Objavljeno: 11.06.2013; Ogledov: 4262; Prenosov: 704
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
Model trajnostne uporabe varčne vožnje v podjetjih
Katja Hanžič, Tomislav Letnik, 2010, objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci

Ključne besede: varčna vožnja, poraba goriva, motivacijske teorije, sistemi nagrajevanja, projekt RECODRIVE
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1218; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Sistemi nagrajevanja v distribucijskem podjetju : diplomsko delo univerzitetnega študija
Denis Koren, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Bistvo naše diplomske naloge je bilo usmeriti se v teorijo sistema nagrajevanja in motiviranosti zaposlenih ter nato na praktičnem primeru s pomočjo distribucijskega podjetja prikazati, kako imajo zgrajen sistem nagrajevanja v anketiranem podjetju, prikazati njegove slabosti in prednosti ter poskušati poiskati rešitve, da se bo ta sistem pribliţal najugodnejšemu v tem podjetju v danem obdobju. Sistem nagrajevanja smo razčlenili in s pomočjo anketnega vprašalnika analizirali dobljene podatke ter ugotovili, da popolnega sistema nagrajevanja ni. Za dober sistem je potrebno ugotoviti, kako motivirati zaposlene, da bo njihova zavzetost za delo na najvišjem nivoju. Temu primerno morajo biti zaposleni tudi nagrajeni. V diplomski nalogi smo prikazali, kako so zaposleni zadovoljni s sistemom nagrajevanja v anketiranem podjetju, koliko jim je ta jasen in kaj bi bilo potrebno spremeniti, da bo še boljši.
Ključne besede: distribucijsko podjetje, delovna uspešnost, nagrajevanje, finančno nagrajevanje, nefinančno nagrajevanje, sistemi nagrajevanja
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1534; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

6.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU DOLINŠEK-S, D.O.O.
Nataša Štefančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v teoriji in nato še na podlagi praktičnega primera, in sicer podjetja Dolinšek-S, d.o.o. V današnjem času, ko je konkurenčna bitka na trgu neizprosna, se mora vsako podjetje potruditi, da čim bolje zadovolji potrebe in želje strank, predvsem pa svojih zaposlenih, saj so le-ti najpomembnejši element za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Zaposleni morajo biti zato ustrezno motivirani, saj so motivirani ljudje bolj zagnani za svoje delo, imajo drugačen odnos do dela, dosegajo boljše rezultate in posledično tudi podjetje bolje posluje. Usklajeni način motivacije in nagrajevanja zaposlenih predstavlja ideal vsakega podjetja.
Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, sistemi nagrajevanja, plača, nedenarne nagrade, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, d.o.o.
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 3198; Prenosov: 430
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici