| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
KOMPETENCE KOMERCIALISTOV IN NJIHOVO ZADOVOLJSTVO PRI DELU
Tjaša Djukić, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih so zaposleni največje bogastvo vsake organizacije, saj so prav oni zaslužni za uspeh podjetja med konkurenco na trgu. Podjetje ne more biti uspešno, če njegovi zaposleni nimajo pravih kompetenc in niso motivirani za delo. Smo v času, ko je konkurenca med podjetji vedno večja, zato mora imeti podjetje za svoj uspeh zaposlene, ki verjamejo vanj, so mu zvesti in se v njem dobro počutijo. V magistrskem delu smo predstavili, kako pomembne so kompetence in njihovo merjenje v podjetju. Želeli smo poudariti, da so prav zaposleni največje bogastvo podjetja in da se morajo vodje tega zavedati, saj je od njih odvisno, če zaposlijo ljudi s pravimi kompetencami, ki jih podjetje potrebuje. Namen oziroma cilj magistrske naloge je bil prikazati teoretična spoznanja o kompetencah. Predstavili in obdelali smo pojem kompetence, kako jih razvrščamo, kakšne so njihove dimenzije, kompetence posameznika in organizacije, kako merimo kompetence, na koncu pa smo se osredotočili še na to, kakšne kompetence potrebuje komercialist za opravljanje svojega dela. V raziskovalnem delu smo naredili anketno raziskavo v podjetju x - anonimni vprašalnik smo razdelili med komercialiste v podjetju. Z vprašalnikom smo ugotavljali, katere kompetence naj bi imeli uspešni komercialisti in kakšno je njihovo zadovoljstvo z delom. Podatke, ki so nas najbolj zanimali, smo analizirali s statističnimi metodami s pomočjo programa SPSS. Preverjanje hipotez je pokazalo, da je timsko delo za moške manj pomembno kot za ženske, prav tako pa ni moč reči, da vodje menijo, da je usmerjenost h kupcem najbolj pomembna kompetenca, ter da komercialisti menijo, da je prepričljivost in prilagodljivost najbolj pomembna kompetenca. Prav tako ne moremo potrditi hipoteze, da sta staž v organizaciji in delovna disciplina pozitivno povezani spremenljivki. Hipoteze, da so vodilni delavci v podjetju bolj zadovoljni z delovnim okoljem kot nevodilni, nismo uspeli potrditi. Pri zadnji hipotezi, ali starost vpliva na usmerjenost k rezultatom, smo dobili rezultate,na podlagi katerih tudi te hipoteze ne moremo potrditi. V raziskavi smo ugotovili, da se komercialistom v podjetju x vse kompetence, ki naj bi jih imel uspešen komercialist, zdijo pomembne. Najslabše je bilo ocenjeno vprašanje o zadovoljstvu z delom, kjer so anketiranci ocenjevali svoje pogoje za delo.
Ključne besede: kompetence, sistematizacija delovnega mesta, kompetence komercialistov
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 1308; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

4.
OPREDELITEV KOMPETENČNEGA PROFILA KOMERCIALISTA S POMOČJO VEČKRITERIJSKE ODLOČITVENE METODOLOGIJE
Stanojka Solar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Poklic komercialista oziroma nepremičninskega posrednika je zahteven, potrebne so ključne in delovno specifične kompetence, ki jih mora izpolnjevati kandidat za delovno mesto, da lahko pridobi licenco nepremičninskega posrednika. Vsebina v diplomski nalogi predstavlja problematiko o določitvi in izboru ustreznega kompetenčnega profila komercialista v nepremičninskem podjetju na sistematičen način. Pri iskanju ustreznih rešitev izhajamo iz dolgoletnih izkušenj, teoretskih znanj in iz raziskave med zaposlenimi v nepremičninskem podjetju, na osnovi katere smo določili kriterije za izbiro kompetenčnega profila komercialista. Oblikovali smo večparametrski odločitveni model s kriteriji za izbiro in odločitvenimi pravili ter vprašalnik za izbor kandidata za delovno mesto komercialist – nepremičninski posrednik, na osnovi katerega podjetje lahko sprejme odločitve pri izboru kompetenčnega profila na individualni ravni. Cilj večparametrskega odločitvenega modela je, dvigniti kakovost odločanja pri izbiri ustreznega kandidata. Ugotovili smo, da nam je pri odločanju za izbiro najprimernejšega kandidata v veliko pomoč računalniški program DEXi.
Ključne besede: - delovno mesto komercialista, - sistematizacija delovnih mest, - večkriterijski odločitveni model DEXi, - kompetence.
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 389; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (817,23 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici