| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj didaktičnega modela za neformalno in formalno izobraževanje, temelječega na sodobnih tehnologijah in mobilnih aplikacijah
Tine Pajk, 2022, doktorska disertacija

Opis: Zavedati se moramo, da imamo samo eno naravno okolje, ki ga ne moremo brezmejno in brezobzirno izkoriščati. Zato potrebujemo trajnostne in okolju prijazne rešitve na vseh področjih, še posebej na področju pridelave hrane in varovanju okolja. Ključni pomen pri tem je ozaveščanje in izobraževanje na področju pridelave hrane. V doktorski disertaciji je bil razvit in preizkušen inovativni interdisciplinarni didaktični model predvsem za neformalno, lahko pa tudi formalno izobraževanje, ki temelji na interdisciplinarnem pristopu in na sodobnih tehnologijah ter mobilnih aplikacijah. Razviti didaktičen model in spletno okolje sta namenjena razvijanju novih kariernih in zaposlitvenih možnosti na trgu dela, predvsem na področju ekološkega kmetovanja. Pri tem smo dali poseben poudarek socialnemu podjetništvu, trajnostnemu razvoju in sonaravnim oblikam proizvodnje s poudarkom na ekologiji in varovanju okolja. Razviti didaktični model na osnovi sodobnih in mobilnih tehnologij bo zagotovo vplival na doseganje višjih kompetenc učečih, kot bi uporaba tako imenovanih klasičnih metod poučevanja. S sodobnim pristopom poučevanja bomo v koraku s časom tudi na področju digitalne pismenosti, digitalnih kompetenc in s potrebami gospodarstva.
Ključne besede: didaktični model, socialno podjetništvo, ekokmetijstvo, neformalno izobraževanje, sistem za upravljanje učenja, Moodle
Objavljeno v DKUM: 17.05.2022; Ogledov: 168; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (6,61 MB)

2.
VPLIV NOVE GENERACIJE DIGITALNIH UČNIH OKOLIJ NA UČNI PROCES
Tanita Jošt, 2016, diplomsko delo

Opis: S pojavom in razvojem interneta in IKT, so se pojavile možnosti za razvoj in napredek na nešteto področjih. Tehnologija je velike spremembe prinesla tudi za pedagoge in študente, učne metode in cilje ter začela spreminjati namen univerz. V diplomski nalogi bomo predstavili izobraževalno tehnologijo, koncept e-učenja, virtualna učna okolja in lestvice za merjenje uporabniške izkušnje. Največjo pozornost bomo namenili LMS učnim platformam. Raziskali bomo, kakšne so trenutne izkušnje visokošolskih institucij in študentov z LMS-i ter iskali pomanjkljivosti med trenutnimi LMS-i in spremembami, ki so potrebne za preboj nove generacije digitalnih učnih okolij.
Ključne besede: izobraževalna tehnologija, e-učenje, virtualna učna okolja, sistem za upravljanje učenja, digitalno učno okolje nove generacije
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 1019; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
Vzpostavitev sistema za upravljanje učenja v zdravstveni ustanovi
Dejan Hudoletnjak, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava vzpostavitev sistema za upravljanje učenja v zdravstveni ustanovi. Izdelali smo posnetek stanja procesov v zdravstveni ustanovi in konkretni kliniki. Analizirali smo sistem usposabljanja zdravstvene administracije. Vzpostavitev sistema za upravljanje učenja je potekala v dveh fazah. V prvi fazi smo vzpostavili virtualni stroj z nameščenim sistemom za upravljanje učenja in programe za zaščito, kot sta SSHGuard in ClamAV, nato pa izvedli še prilagoditve v aplikaciji Moodle. V drugi fazi smo izdelali vsebine in kreirali uporabnike z ustreznimi pravicami. Testiranje in evalvacija virtualnega stroja, ki je bil dostopen preko interneta, sta potrdila, da aplikacija deluje pravilno in je stabilna ter da so uporabniki zadovoljni.
Ključne besede: e-učenje, sistem za upravljanje učenja, Moodle, zdravstvena administracija, usposabljanje
Objavljeno v DKUM: 23.12.2015; Ogledov: 855; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici