| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ SPLETNEGA MESTA S PROGRAMOM DRUPAL
Željko Stanojević, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletno oglaševanje oz. spletni marketing je danes najbolj učinkovit način promocije podjetij, dejavnosti, storitev. Spletno oglaševanje je cenovno najugodnejše glede na vsa ostala, kot je recimo po radiju, televiziji ali tisku. Z vsakim dnem, ko smo brez spletne strani, izgubljamo potencialne stranke. Naša spletna stran mora postati ogledalo našega podjetja, podoba, ki jo vidi obiskovalec, ga mora prepričati, da smo ravno mi najboljša izbira za nakup izdelka ali storitve, ki jo išče. Spletna stran Blejske e-konference je na pogled zastarela in ni ustrezna glede na podobo, ki bi jo kot vodilna konferenca na temo e-poslovanja v svetovnem merilu morala predstavljati. V diplomski nalogi smo obravnavali problem prenove spletne strani Blejske e-konference. Naročnik naloge je Falkulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Problema smo se lotili tako, da smo najprej analizirali obstoječe stranje, preučili sorodne spletne strani ter naredili načrt novega spletnega mesta. Pri tem smo upoštevali zahteve, ki jih je postavil naročnik ter smernice sodobnega oblikovanja spletnih strani. Prenove smo se lotili s pomočjo odprtokodnega sistema za urejanje spletnih vsebin CMS Drupal. Rezultat naloge je predlog nove spletne strani, implementirane v sistemu za urejanje vsebin Drupal.
Ključne besede: spletno oblikovanje, spletna stran, sistem za upravljanje s spletno vsebino, drupal, blejska e-konferenca
Objavljeno v DKUM: 02.10.2012; Ogledov: 1990; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA IN SPLETNA PREDSTAVITEV KULTURE PLAYNESS
Darja Dodič, 2011, diplomsko delo

Opis: Ko na trg vstopamo z novim izdelkom ali storitvijo, je zelo pomembno, da ga/jo dobro promoviramo in predstavimo ter si tako zagotovimo uspešno prodajo. Del predstavitve na trgu zajema tudi grafična podoba in spletna stran, ki smo ju izdelali za novo kulturo v športu – kulturo playness. Playness je naslednje obdobje po fitnesu, wellnessu in selfnessu kot nova oblika sprostitve in povrnitve razigranosti v naš vsakdan. To dejstvo smo upoštevali pri oblikovanju znaka, ki je sestavljen iz razgibanih in barvitih figurativnih človeških teles, ter pri oblikovanju logotipa, čigar tipografija izraža igrivost in trdne temelje uveljavljajoče se playness kulture. Da bi bile informacije o playness kulturi zbrane na enem mestu, smo izdelali spletno mesto z glavnimi informacijami o tem, kaj playness sploh je, izobraževalnim središčem za tiste, ki bi radi postali voditelji playnessa, ter seznamom centrov, kjer se ta dejavnost izvaja, oziroma možnostjo vpisa novega centra. Za izdelavo uporabnega in vsebinsko bogatega mesta smo uporabili odprtokodni sistem za upravljanje spletnih vsebin – CMS Joomla!.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, spletno oblikovanje, spletna stran, CMS – sistem za upravljanje s spletno vsebino, Joomla!
Objavljeno v DKUM: 09.09.2011; Ogledov: 12075; Prenosov: 336
.pdf Celotno besedilo (5,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici