1.
UVEDBA SISTEMA ZA PODPORO UPORABNIKOMJanez Mirtič, 2012, diplomsko delo
Opis: Veliko podjetij, ki nudi podporo uporabnikom, le-to izvaja ročno ali s pomočjo računalniških preglednic. V diplomskem delu je izveden postopek informatizacije podpore uporabnikom. S pomočjo modela informatizacije in analize obstoječih orodij je izdelana programska rešitev sistema za podporo uporabnikom.
Rezultat naloge je programska rešitev sistema za sledenje napakam. Praktičen primer uporabe rešitve je prikazan na primeru aplikacije Helpdesk, ki jo uporablja Bolnišnica Golnik.
Informatizacija sistema za podporo uporabnikom omogoča avtomatizacijo določenih procesov in izboljšuje izrabo človeških virov, ki se zaradi razbremenitve z administrativnimi procesi lahko učinkoviteje ukvarjajo s samim procesom reševanja določenih zahtev.
Ključne besede: sistem za podporo uporabnikom, sistem za sledenje težavam, model informatizacije, razvojno okolje, sistem za upravljanje s podatkovno bazo
Objavljeno v DKUM: 01.08.2012; Ogledov: 1472; Prenosov: 103
Celotno besedilo (3,01 MB)