| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V JAVNEM SEKTORJU
Matjaž Grebenc, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo podrobno predstavili upravljanje odnosov s strankami v javnem sektorju. Prvotno smo na splošno predstavili CRM sistem ter metrike za merjenje uspešnosti upravljanja odnosov s strankami. Nato smo se osredotočili na upravljanje odnosov s strankami v zdravstvu, kjer smo dodali tudi primer iz tujine. Kot zaključek pa smo naredili še primerjavo podobnosti in razlik upravljanja odnosov s strankami v zasebnem in javnem sektorju.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, informacijski sistem, metrike uspešnosti CRM, eZdravje.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1510; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

4.
POVEZAVA PROGRAMSKE NAROČNIŠKE CENTRALE S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE S STRANKAMI
David Vrečer, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu opisujemo izvedbo povezave med programsko naročniško centralo Asterisk in sistemom za upravljanje s strankami SugarCRM. V sistem sugarCRM vgradimo gumba za dodajanje in brisanje uporabnika iz centrale Asterisk, centrali Asterisk pa spremenimo klicni načrt, tako da se med izvajanjem klicev zapisujejo podatki o klicu v podatkovno bazo. Te podatke lahko preverjamo v vmesniku sistema SugarCRM. Na centralo povežemo IP-telefon Swissvoice, telefon VoIP Nokia E72 ter programski telefon X-Lite. Povezavo preizkusimo ter prikažemo delovanje vmesnika sistema SugarCRM in centrale Asterisk.
Ključne besede: IP-telefonija, programska naročniška centrala Asterisk, protokol SIP, CRM – sistem za upravljanje odnosov s strankami
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1604; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

5.
ADMINISTRACIJA SISTEMOV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI
Boštjan Perc, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen pojem sistem za upravljanje odnosov s strankami, konkurenca na tem področju, namen in cilj sistema CRM. V nadaljevanju dela se osredotočamo na administracijo sistema in delo administratorja, ki obsega vzdrževanje, namestitev in integracijo sistema. Sledi predstavitev odgovornosti administratorja, kot so upravljanje sistema ter delo s podatki in uporabniki, in sicer z namenom, da delo v podjetju poteka nemoteno. V diplomsko delo je vključena tudi izkušnja, ki smo jo pridobili s praktičnim delom administratorja sistema za upravljanje odnosov s strankami.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, sistem CRM
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 1094; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

6.
INFORMACIJSKA PODPORA SPREMLJAVE BANČNIH STRANK
Doris Lukač, 2012, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ne glede na velikost, želi obdržati svoje stranke. Edini način za dosego tega pa je, da jih naredijo zveste svojim izdelkom oziroma storitvam. Eden od pristopov prilagoditve poslovanja je upravljanje odnosov s strankami oziroma tako imenovani CRM (angl. Customer Relationship Management). CRM omogoča učinkovito komuniciranje s strankami, zbiranje podatkov o strankah, prodaji in projektih ter enostavno obdelavo poda-tkov. Bistvo CRM-ja je pridobivanje, razvoj in ohranitev zadovoljstva zvestih strank. Gradnja lojalnosti strank vključuje razumevanje in prepoznavanje različnosti strank ter uporabo teh informacij za oblikovanje različnih pristopov poslovanja z različnimi strankami. Da lahko podjetje to doseže, mora vedeti, kdo so njegove stranke kot posamezniki – ali je stranka donosna, ali posluje s konkurenco in podobno. Cena pridobivanja novih strank je precej višja od cene zadržanja obstoječih. V času, ko je konkurenčni boj na vseh trgih oster in neizprosen, morajo podjetja v pridobivanje novih strank vlagati veliko denarja. Gre za vlaganja v oglaševanje, različne oblike pospeševanja prodaje, pridobivanje publicitete. Vse te stroške je nato treba odšteti od prihodkov, ki jih je podjetju prinesel nov odjemalec, kar pomeni, da je ta tako manj donosen kot obstoječi. Kakovostno upravljanje odnosov s strankami je pomembna konkurenčna prednost podjetja. Če so odjemalci zadovoljni z odnosom, je verjetnost, da bodo odšli h konkurenci, majhna. Zato je v današnjem času za uspešno podjetje zelo pomembno, da uvede kakovosten sistem upravljanja odnosov s strankami in informacij o strankah.
Ključne besede: Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami – CRM, stranka, kakovosten sistem upravljanja odnosov, informacije o strankah.
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 935; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1008,71 KB)

7.
RAZVOJ APLIKACIJE NA PLATFORMI FORCE.COM
Uroš Kugl, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo posega na področje računalništva v oblaku. Opisani so osnovni koncepti delovanja, različne arhitekture in modeli računalništva v oblaku. Podrobneje so predstavljene strateške usmeritve podjetja Salesforce.com, ki je eno izmed vodilnih ponudnikov oblačnih storitev, ter njihov sistem za upravljanje odnosov s strankami. Glavni produkt obravnavanega podjetja je platforma, imenovana Force.com, na osnovi katere smo razvili lastno oblačno aplikacijo in jo tudi objavili na spletnem tržišču AppExChange. Skozi proces razvoja oblačne aplikacije smo podrobno spoznali in opisali številne funkcionalnosti, arhitekture, uporabljena orodja ter prednosti platforme Force.com.
Ključne besede: Salesforce.com, Računalništvo v oblaku, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Force.com
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 898; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

8.
UVEDBA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJU FINE CULINAR D.O.O.
Erika Stržinar, 2012, diplomsko delo

Opis: Uvedba sistema za upravljanje odnosov s strankami za podjetje predstavlja posebno strategijo v okviru trženjskih strategij. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu opredelili temeljne značilnosti in prednosti upravljanja odnosov s strankami. Podrobno smo opredelili, zakaj je skrb za obstoječe stranke in njihovo ohranjanje pomembnejša kot iskanje novih strank na trgu. V raziskovalnem delu smo predstavili dosedanje delo s strankami ter kako smo v podjetju Fine Culinar, d. o. o., v prodajni sistem uvedli novo programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami. Namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšen je pomen uvedbe novega prodajnega sistema za upravljanje odnosov s strankami za podjetje oz. za prodajni proces. Pomena naložbe v nov prodajni sistem se v podjetju Fine Culinar, d. o. o., dobro zavedamo in posledično veliko sredstev namenimo za dober, kakovosten in uporaben delovni sistem. V novem prodajnem programu smo zbrali ter uredili vse svoje dosedanje stranke v smiselne skupine in naloge in tako zaposlene v prodaji spodbudili k sprotnemu shranjevanju podatkov o prodajnem dogajanju. Vse te dogovore smo kasneje še razdelili na različne dogodke, ki smiselno opredelijo dogovor s stranko in tako obenem zagotovijo kakovostno nadaljnjo pripravo in načrtovanje prodajnih aktivnosti. Cilj diplomske naloge je predstaviti uporabnost novega sistema, njegove prednosti in slabosti ter predlagati nove rešitve, ki bi prispevale k večji preglednosti in učinkovitosti tega prodajnega pripomočka. Na podlagi sodelovanja pri postopku uvajanja ter vse do končnega rednega delovanja s programom ugotavljamo, da moramo v tehnologijo nenehno vlagati in iskati nove, boljše rešitve za pregledno in urejeno delovanje sistema.
Ključne besede: - upravljanje odnosov s strankami - informacijska tehnologija - prodajni sistem
Objavljeno: 10.01.2013; Ogledov: 1295; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (5,19 MB)

9.
INTEGRACIJA SPLETNIH SEMINARJEV S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV Z STRANKAMI
Tomaž Vodušek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sistem za upravljanje odnosov s strankami je v mnogih podjetjih glavno orodje prodaje in trženja, s katerim sledijo stranki od samega pridobivanja kupca do servisiranja in spremljanja kupčeve zvestobe. Ena poglavitnih nalog sistema za upravljanje odnosov s strankami je spremljanje in beleženje komunikacije s strankami, ki poteka preko različnih kanalov. Sistem za upravljanje odnosov s strankami lahko dobre rezultate daje le s kvalitetnimi podatki, zato sta pravilen vnos in nabiranje pravih podatkov v sistem ključnega pomena. V diplomskem delu smo raziskali področje povezave sistema za upravljanje odnosov s strankami in sistema za izvajanje spletnih seminarjev kot pomembnega prodajnega kanala. Spletni seminarji so priljubljeni med ponudniki in slušatelji, saj lahko le-ti iz svojega delovnega okolja interaktivno sodelujejo. V podjetju SAOP, d. o. o., aktivno uporabljajo sistem za upravljanje odnosov s strankami, kakor tudi spletne seminarje za prodajne in druge predstavitve svojih rešitev. Glavni cilj diplomske naloge je načrtovati in razviti programsko rešitev, ki bo združevala oba sistema in omogočala ustrezen pretok podatkov brez izgube kvalitete podatkov. Po uvedbi rešitve za povezavo obeh sistemov spletni seminar postane nov prodajni kanal, vključen v procese sistema za upravljanje odnosov s strankami.
Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s strankami, spletni seminarji, integracija, Microsoft Dynamics CRM, Citrix GoToWebinar.
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 300; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

10.
UVAJANJE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MALEM PODJETJU
Vesna Orlić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene lastnosti in prednosti uporabe centraliziranih CRM sistemov. Lotili smo se tudi raziskave in izbire ustreznega CRM sistema za malo podjetje, ki omogoča enostavno uporabniško izkušnjo in enostavno dopolnjevanje oz. nadgrajevanje. Diplomsko delo obravnava izdelavo in prilagajanje izbranega CRM sistema dejanskim uporabniškim zahtevam. Prav tako je opisan način dosedanje zamudne administracije in nepregledne uporabe nedodelanih orodij za sledenje dela z strankami v malem podjetju. Ob koncu je prikazan praktični primer uspešne vpeljave CRM sistema v malem podjetju. Ključni cilj naloge je opis uspešne vpeljave CRM sistema v realno poslovno okolje.
Ključne besede: CRM, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Delo s strankami, Programi zvestobe, Poslovno komuniciranje, Upravljanje znanja
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 330; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici