| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Management kakovosti, priložnost in izziv
Kaja Medved, 2020, diplomsko delo

Opis: Družbenim in tehnološkim spremembam sledi vse bolj dinamičen življenjski ritem, prosti čas je dragocen, vse bolj smo ekološko ozaveščeni, poudarjamo zdrav življenjski slog in spoštljiv odnos med ljudmi. Ozaveščenih kupcev, ki se zavedajo svojih pravic, pri odločanju za nakup izdelkov ali storitev ne vodijo več zgolj tehnične karakteristike izdelkov in cena, temveč je odločitev za nakup pogosto odvisna od odnosa, ki ga ima podjetje do zaposlenih, kupcev in okolja. Na drugi strani si podjetja prizadevajo preseči pričakovanja kupcev ter si zagotoviti dolgoročni obstoj in razvoj. V želji, da bi sledili nenehno menjajočim se zahtevam kupcev, se vse več podjetij odloča za vzpostavitev poslovanja po načelih managementa kakovosti. Najbolj uveljavljen in razširjen sistem za vzpostavitev vodenja kakovosti v mednarodnem merilu je Standard za sistem vodenja kakovosti ISO 9001. Poslovanje po načelih managementa kakovosti prinaša podjetjem številne prednosti in koristi, kar smo izpostavili v delu diplomskega seminarja ter na podlagi primera managementa kakovosti v praksi potrdili zastavljene hipoteze in predpostavke.
Ključne besede: Kakovost, zagotavljanje kakovosti, management kakovosti, celovito obvladovanje kakovosti, sistem vodenja kakovosti.
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 247; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (946,40 KB)

2.
Analiza uvajanja sistema managementa kakovosti v skladu s standardom sist en iso 9001:2015 v podjetju droga kolinska d.d.
Mark Strehar, 2019, diplomsko delo

Opis: Osredotočili smo se na vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 pri podjetju Droga Kolinska d.d. kateri predstavlja pomembni del skupine Atlantic Grupa. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pojem kakovosti, spoznali vpliv kakovosti izdelkov in storitev na poslovanje podjetja ter se soočili s potrebno dokumentacijo za obstoj ustreznega sistema vodenja kakovosti. Bolj podrobno smo v teoretičnem delu definirali standard kakovosti SIST EN ISO 9001:2015. Za raziskovalni del smo uporabili metodo intervjuja, s katerim smo skušali od pristojne zaposlene za vodenje kakovosti v podjetju pridobiti čim boljši vpogled v načinu zadovoljevanja zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015. Ključna videnja smo strnili v tabelo. Ugotovili smo, da podjetje upošteva vse temeljne točke standarda ter ima ustrezno dokumentacijo. Podjetje vidi veliko vrednosti v pridobitvi certifikata kar je že obrodilo nove inovacije v sami proizvodnji.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2015
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 360; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
Reorganizacija skladišč v podjetju Biro Ogis z vidika pridobitve standarda ISO 9001
Ivana Stjepanović, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Osnovna ideja sistema vodenja kakovosti je, da se v končnem izdelku ali storitvi odraža kakovost, ki je bila vključena v celoten proces izdelave izdelka oz. izvedbe storitve in da je to kakovost praviloma možno še izboljšati. K izboljšavam navadno privedeta ustvarjalnost in inovativnost, zato je pomembno, da v podjetju pri sledenju tej ideji ne kopirajo modelov vodenja kakovosti, ampak izberejo tistega, ki je zanje najprimernejši in ga implementirajo v celotni sistem poslovanja. Cilj diplomskega dela je bil raziskati problematiko skladiščenja v podjetju Biro Ogis in predlagati rešitve, ki so pogoj za pridobitev standarda ISO 9001, zato je najprej predstavljen posnetek obstoječega stanja, nato pa so na podlagi kritične analize opisane prednostne naloge, ki jih morajo izvesti v tem podjetju pri reorganizaciji skladišč in postopek, kako naj k temu pristopijo. Infrastrukturne spremembe, nakup dodatne strojne opreme in kadrovska širitev predstavljajo za podjetje večji finančni strošek, nekatera pridružena dela, kot so ureditev obstoječih skladišč in nove oznake transportnih poti pa so v primerjavi s koristmi, ki jih bodo prinesla, zanemarljiv strošek. Predvidevamo, da bo uvedba sistema kakovosti in pridobitev standarda ISO 9001 v podjetju Biro Ogis pripomogla k učinkovitejši komunikaciji na vseh nivojih, k znižanju stroškov, ohranitvi njihovih kupcev, širitvi poslovanja na zahtevnejše tuje trge in nenazadnje tudi k marketinški promociji.
Ključne besede: skladišče, skladiščni procesi, sistem vodenja kakovosti, standard ISO 9001, Biro Ogis
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 547; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
Vzpostavitev sistema za zagotavljanje kakovosti zraka v bolnišnici s prisilnim prezračevanjem in klimatizacijo
Tomaž Tušek, 2017, magistrsko delo

Opis: Kakovost zraka, ki ga dihamo, je bistven za naše zdravje in dobro počutje. V bolnišnici, kjer so pacienti imunsko oslabljeni in je velika nevarnost prenosa okužb in povzročitve drugih bolezni zaradi slabega zraka, je bistveno, da kakovosti zraka posvečamo posebno pozornost. Ustrezno zračno maso v prostoru zagotovimo z vzpostavitvijo sistema nenehnega izboljševanja kakovosti in prepoznavanjem možnih tveganj. Za vzpostavitev in vzdrževanje takšnega sistema so nam na voljo številne metode zagotavljanja kakovosti. V tem magistrskem delu so prikazane le tiste, ki so za namen obvladovanja kakovosti zraka prepoznane kot najprimernejše. S pomočjo teh metod sem izdelal predlog celovitega sistema za zagotavljanje kakovosti zraka v izbrani bolnišnici.
Ključne besede: zagotavljanje kakovosti zraka, sistem vodenja kakovosti, bolnišnica, prezračevanje, klimatizacija
Objavljeno: 07.02.2017; Ogledov: 1040; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

5.
RAZVOJ ERP MODULA ZA ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI V SERIJSKI PROIZVODNJI
Matjaž Sajovic, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je opisano reševanje problema zagotavljanja kakovosti v podjetju, ki ima naročniško proizvodnjo. Problematičen je vzporedni način prevzemanja prvega kosa proizvodnega naloga, saj ni enakovredno porazdeljena odgovornost med tri pregledovalce, hkrati pa tudi ni zagotovljena ustrezna informacijska podpora. V prototipni rešitvi ERP modula za zagotavljanje kakovosti v serijski proizvodnji je predlagan zaporedni način prevzemanja pregleda prvega kosa proizvodnega naloga. Izboljšava procesa prevzema prvega kosa v proizvodnjo je podana v obliki BPMN modela prenovljenega procesa. Prenovljeni proces bi informacijsko podprli s predlagano prototipno rešitvijo ERP modula za zagotavljaje kakovosti v serijski proizvodnji, ki je prikazana v obliki zaslonskih slik, ki so bile oblikovane s programsko rešitvijo Microsoftovega Excela.
Ključne besede: Proizvodni proces, Kakovost, Sistem vodenja kakovosti, Celovita programska rešitev, Modul kakovosti
Objavljeno: 30.11.2016; Ogledov: 974; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

6.
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
Urška Hočevar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo predstavlja uvajanje standarda ISO 9001:2015 v transportno podjetje in nakazuje izvajanje ter certificiranje. Najprej je na splošno predstavljeno področje kakovosti in pomen le te. Opisan je celovit sistem vodenja kakovosti, osnovan na osmih načelih vodenja kakovosti, ki jih vključuje standard ISO 9001. V zadnjem delu teoretičnega dela pa je nakazan potek pridobitve certifikata. Analitični del opisuje uvajanje standarda v podjetje, kar obsega predstavitev podjetja, popis poslovnih procesov, pregled, dopolnitev in postavitev dokumentacije ter pripravo za nadaljnje izvajanje standarda. V samem zaključku dela so podani pozitivni vplivi na poslovanje podjetja ob zagotavljanju kakovosti in upoštevanju zahtev standarda.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2015, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 4056; Prenosov: 988
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

7.
UVAJANJE INFORMACIJSKEGA SISTEMA VODENJA KAKOVOSTI
Jože Rupnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava uvedbo informacijskega sistema za vodenje kakovosti v podjetju X, v katerem razvijamo in proizvajamo avtomobilske dele za prvo vgradnjo. Obstoječa informacijska podpora ni več omogočala učinkovitega obvladovanja sistemov vodenja kakovosti. Sprememba poslovnih procesov, konkurenčnost in vedno nove zahteve s strani odjemalcev, zakonodaje, tehnične specifikacije ISO/TS 16949, korporacije in drugih zahtev so samo nekateri izmed številnih razlogov, zakaj se je vse več podjetij v zadnjih letih odločilo za uvedbo oz. uvajanje celovite programske rešitve. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali osnove sistema vodenja kakovosti, informacijskega sistema, celovitih programskih rešitev, sistema Lotus Notes/Domino in predlagan način uvajanja novega informacijskega sistema. V raziskovalnem delu smo analizirali obstoječe stanje informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti. Sistem obvladovanja procesov ni bil poenoten med podjetji znotraj korporacije, produktnimi skupinami in oddelki. V kritičnem delu smo opredelili njegove pomanjkljivosti in posledice. V glavnem delu naloge smo se osredotočili na predstavitev posameznih aktivnostih uvajanja informacijskega sistema vodenja kakovosti (angl. Quality Management System - QMS) v sistemu Lotus Notes/Domino. V zaključku raziskovalnega dela smo oceno učinkovitosti uvedenega sistema vodenja kakovosti podkrepili s SWOT analizo. Na podlagi te analize smo podali dejavnike za nadaljnjo posodabljanje in optimiziranje sistema QMS. S pridobljenim znanjem in izkušnjami pri uvedbi sistema QMS predlagamo podjetju tudi uvedbo informacijskega sistema za vodenje sistemov za ravnanje z okoljem (angl. Environmental Management System-EMS) in pomembnih elementov sistema vodenja varnosti in zdravja pri delu. Celovita uvedba informacijskega sistema bi omogočila vzpostavitve IMS (angl. Integrated Management System) na področij vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in vodenja varnosti in zdravja pri delu.
Ključne besede: Informacijski sistem, Baze podatkov, Lotus Notes/Domino, Sistem vodenja kakovosti, Uvedba
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 673; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

8.
Nadgradnja sistema vodenja kakovosti v proizvodnem podjetju v skladu z zahtevami tehnične specifikacije ISO TS 16949:2009
Aleš Kelher, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava nadgradnjo sistema vodenja kakovosti v proizvodnem podjetju, v skladu z zahtevami tehnične specifikacije ISO TS 16949:2009. Predstavljene so vse faze procesa, ki nastopajo od samega razvoja proizvoda do serijske proizvodnje, in merilni postopki ter naprave, s katerimi zagotavljamo nadzor kakovosti procesa izdelave obravnavanega izdelka v skladu z zahtevami omenjenega standarda. Predstavljeno je tudi obvladovanje stroškov kakovosti in načrtovane investicije, povezane z nadzorom kakovosti, s katerima bo podjetje še povečalo nivo nadzora kakovosti proizvodov in hkrati kupcem zagotovilo še kvalitetnejše proizvode ter še dodatno znižalo odstotek proizvodov neustrezne kakovosti.
Ključne besede: kakovost, ISO TS 16949, sistem vodenja kakovosti, nadzor procesa
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 746; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

9.
Opredelitev modela kompetenc presojevalcev ISO 9001:2015 ob upoštevanju sodobne ergonomije
Ines Hikl, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrske naloge je bil raziskati, kakšne spremembe v postopkih certificiranja in preverjanja kompetentnosti presojevalcev je potrebno izvesti, da bo delovno mesto presojevalca, ko bo presojal po novi izdaji standarda ISO 9001:2015, v ergonomskem ravnovesju. Nova izdaja standarda prinaša nove izzive tako za certificirane organizacije kakor tudi za certifikacijske hiše. Za uspešno izvedbo presoj po novi izdaji standarda so potrebne spremembe obstoječih postopkov usposabljanja ter zagotavljanja in preverjanja kompetentnosti presojevalcev. Spremembe, ki jih prinaša nova izdaja, posegajo v obstoječe ergonomske interakcije tako na mikro kakor tudi na makro nivoju. »Nova generacija« presojevalcev bo morala imeti bolj odprto komunikacijo s stranko, bolj strukturiran in manj birokratski pristop pri pregledovanju rezultatov presojane organizacije ter biti kos komunikaciji z najvišjim vodstvom o kontekstu in strateških usmeritvah presojane organizacije. Pokazati bo morala veliko mero fleksibilnosti pri iskanju dokazov zaradi spremembe na področju dokumentiranih informacij. Presojevalci bodo morali razumeti koncept miselnosti, usmerjene v tveganja, ter znati prepoznati in slediti zahtevam preko tveganj in priložnosti do ciljev in politik. V magistrski nalogi je definiran nabor kompetenc, ki so potrebne za uspešno izvedbo presoje na podlagi sodobnih ergonomskih načel, ki vključujejo primarno kognitivno in organizacijsko ergonomijo v modernih sistemih vodenja kakovosti. Rezultat našega dela bo ergonomsko oblikovan model vodenja presojevalcev, ki temelji na tem, da je uspešnost presoje odvisna od pripravljenosti presojevalca, in istočasno v ospredje postavlja raziskave in ergonomsko dejstvo, da je potrebno delo prilagoditi delavcu in ne obratno. Na ta način je zagotovljen ergonomski model vodenja presojevalcev, obenem pa so postavljeni primerni temelji za uspešno pripravo na izvedbo presoj po novih zahtevah
Ključne besede: Ergonomija, sistem vodenja kakovosti, presojevalci, standard ISO 9001:2015
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 1824; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (4,22 MB)

10.
VLOGA VODJE KAKOVOSTI V MODELU E-QALIN
Gordana Drimel, 2016, magistrsko delo

Opis: Kakovost tudi v socialno-varstvenih zavodih vedno bolj pridobiva veljavo. Vedno večja pričakovanja uporabnikov od vodstev terjajo, da uporabljajo sodobne prijeme vodenja in upravljanja; eden od njih je zagotovo vodenje sistema kakovosti. V magistrskem delu smo se osredotočili na vlogo vodje kakovosti v modelu E-Qalin®. Vodja kakovosti je oseba, ki je ključna za njegovo delovanje. V modelu E-Qalin®, ki je bil razvit za uporabo v socialno-varstvenih zavodih, funkcija vodje kakovosti ni bila formalno zastavljena. To nam je postavilo izziv za pripravo magistrskega dela. Cilj je bil ugotoviti, kako poteka izvajanje modela v praksi, kako vodje kakovosti vidijo svojo vlogo, katere veščine in znanja po njihov mnenju pri delu potrebujejo in kateri so pomembni faktorji, da svoje delo lahko opravijo učinkovito. Raziskavo smo opravili med 50 zavodi, ki se ukvarjajo z modelom E-Qalin®, oziroma so za izvajanje modela opravili osnovno izobraževanje. Odzvalo se je 29 vodij kakovosti. Zaradi majhnega vzorca sodelujočih smo ugotovitve podkrepili z intervjuji z osebami, ki se z vodenjem sistemov kakovosti srečujejo v različnih organizacijah in skozi različne vloge. Če na kratko povzamemo dobljene rezultate, se ugotavlja, da so vodje kakovosti ključne osebe za izvajanje kakovosti. Anketiranci so se najbolj strinjali, da vodstvo podpira sodelovanje, vključevanje in predloge zaposlenih za izboljšave ter da je model E-Qalin® primerno orodje za vodenje sistema kakovosti. Vodenje terja znanje in veščine različnih področij, predvsem pa mora biti vodja dober timski delavec in zanesljiv pri opravljanju svojih nalog. Vodenje sistema kakovosti po modelu E-Qalin® anketirancem predstavlja izziv. V raziskavi smo potrdili, da je vloga vodje pozitivno povezana z znanji vodje kakovosti E-Qalin® ter s kakovostjo izvajanja modela E-Qalin®. Nismo pa potrdili hipotez, da je vloga vodje pozitivno povezana s kompetencami vodje kakovosti E-Qalin® ter z obremenitvami vodje kakovosti E-Qalin® Da lahko vodja kakovosti delo uspešno opravi, mora dobro poznati lastno organizacijo in procese, ki se izvajajo v njej. Pomembna so znanja s področja vodenja in organiziranja dela. Svoje delo bo lahko opravljal bolje, če bo imel popolno podporo vodstva in ga bo vodstvo razbremenilo drugih nalog. Vodenje sistema kakovosti ni mogoče brez popolne vključenosti najvišjega managementa.
Ključne besede: vodja kakovosti, kakovost, vodenje, sistem vodenja kakovosti E-Qalin®.
Objavljeno: 14.10.2016; Ogledov: 1432; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (831,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici