| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PRENOVA POSLOVNIKA KAKOVOSTI PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU APO VIZIJA D.O.O.
Petra Kalteneker, 2010, diplomsko delo

Opis: Sistem vodenja kakovosti je s svojim udejanjanjem v standardu ISO 9001:2000 učinkovito orodje managementa. Ta standard se je osredotočil na odjemalca, vodenje, udeležbo zaposlenih, procesni pristop, sistemski pristop, nenehno izboljševanje, stvarni pristop k odločanju in medsebojno koristen odnos z dobaviteljem. V pričujoči diplomski nalogi predstavljam Poslovnik kakovosti, ki je zaradi širitve podjetja na več samostojnih poslovnih enot potreben korenite prenove, da bo sistem še vedno deloval kot eno. Potrebno je na novo definirati cilje in naloge vseh udeleženih v poslovnem procesu. Zajeti moramo vse definirane operativne postopke, navodila, kriterije in odgovornosti za delo v vseh fazah poslovnega procesa v podjetju Apo vizija d.o.o.. Tudi v računovodski dejavnosti je na trgu velika konkurenca. Potrebno je spremljati zahteve trga in poslovnega okolja, se nenehno izboljševati na vseh področjih poslovanja, da bi podjetje lahko ostalo konkurenčno. Cilj naloge je torej prenova obstoječega Poslovnika kakovosti in prilagoditev na novo poslovanje. Predstavila bom posamezne poslovne procese in odgovornosti vseh, ki sodelujejo v tem poslovnem procesu. Definirala bom odgovornosti vodstva in vseh zaposlenih. Na koncu je vedno najbolj pomemben kupec, da je le-ta zadovoljen z opravljenimi storitvami. Če bo sistem potekal tako, kot ga bomo zastavili bodo kakovostne storitve opravljene hitreje, prihranili bomo na času, s tem povečali število strank in pripomogli k donosnosti ter dobremu imenu podjetja. Izvedla sem analizo o zadovoljstvu naših kupcev na osnovi poslane ankete. Rezultati so zadovoljivi, najbolj pomembno je, da nam stranke popolnoma zaupajo. Vse kar mora podjetje storiti, če želi uspeti, je to, da si vsi zaposleni vzamejo čas za razumevanje filozofije kakovosti, da poučijo o tem druge in da vztrajajo pri prepričevanju, kajti sodelavce je potrebno za kakovost pridobiti in ne prisiliti.
Ključne besede: Poslovnik kakovost, Sistem vodenja kakovosti, Standard ISO 9001:2000, Obvladovanje kakovosti
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 2773; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (413,38 KB)

4.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Ključne besede: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2631; Prenosov: 460
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

5.
VODENJE PROJEKTOV SKLADNO S SISTEMOM VODENJA KAKOVOSTI
Črtomir Debeljak, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazan posnetek stanja v organizaciji, ki že ima uveden in vzdrževan integriran sistem upravljanja trenutno treh sistemov vodenja in sicer sistem vodenja kakovosti, sistem ravnanja z okoljem in sistem varne hrane. Zaradi narave organizacije, ki letno izda več sto javnih naročil, so le ta po vrednosti razdeljena v razrede. Skladno z Zakonom o javnem naročanju in Uredbo o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja so javni razpisi nad določenimi vrednostmi in po trajanju, že po naravi dela vodeni in spremljani kot projekti. Javna naročila v določenih višjih vrednostih se na mesečnih kolegijih direktorja spremljajo po kriterijih projektnega vodenja (čas, stroški, kakovost, oskrba …). Organizacijski predpisi komuniciranje, javno naročanje ter investicije in vzdrževanje se dotikajo vodenja projektov. Organizacija ima v organizacijskih predpisih opisane omenjene postopke, nima pa opisanega postopka vodenja projektov, čeravno ima izdelano matriko s sistemom zadolžitev v celicah, ki predstavljajo stekališče med PDCA in gradniki strategije upravljanja strategije. Kot izboljšavo v diplomskem delu predlagam postopek vodenja projektov, ki je predstavljen z blok diagramom ter matriko z Demingovim konceptom PDCA na X osi in področji obvladovanja projektnega vodenja na Y osi (čas, stroški, kakovost, oskrba, …). Matrika v presečiščih vsebuje sistem zadolžitev 5K (kje, kdaj, kdo, kaj, kako).
Ključne besede: - Vodenje projektov, - Proces, - PDCA, - Postopek, - Sistem vodenja kakovosti
Objavljeno: 04.01.2011; Ogledov: 1726; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (862,73 KB)

6.
UVAJANJE SISTEMA KAKOVOSTI POSLOVANJA PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU ENERGA D.O.O.
Tina Jakopina Janič, 2011, diplomsko delo

Opis: Za obstoj podjetja na globalnem trgu mora le-to dosegati kakovost na vseh področjih poslovanja. Kakovost pa mora biti usmerjena na trg, saj jo določajo kupci. Za doseganje kakovosti si podjetja pomagajo s standardi kakovosti, med katerimi je tudi ISO 9001:2000. Namen diplomskega dela je predstaviti možnosti uvajanja standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetje Energa d.o.o.. V nalogi sem predstavila podjetje, njegovo organizacijsko zgradbo ter glavne procese. Stanje podjetja sem primerjala z zahtevami standarda in predlagala ukrepe, ki bi zadostovali zahtevam standarda. Ob uvedbi standarda bi podjetje lahko doseglo večjo odgovornost in zavezanost zaposlenih, boljšo izrabo virov, večjo doslednost storitev, manj odpadkov zaradi napak na storitvah, širše tržne možnosti, nenehno izboljševanje kakovosti in ne nazadnje večji dobiček. Seveda pa je ob uvedbi standarda podjetje izpostavljeno določenim pastem, kot so pomanjkanje časa pri uvajanju standarda, izbira zunanjih sodelavcev, napačna interpretacija standarda, ne sprejemanja kakovosti poslovanja s strani zaposlenih in povečan obseg dokumentacije podjetja. A kljub temu več stvari govori v prid standardu.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2000, Energa d.o.o.
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1020; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (353,26 KB)

7.
PRIPRAVA PODJETJA NA RECERTIFIKACIJO SISTEMA VODENJA
Jure Grajner, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem posvetil problemu recertifikacijske presoje ISO 9001:2008 v podjetju Palfinger Marine d.o.o. Presoja je potekala v mesecu Marcu 2011 in sicer jo je izvajalo podjetje GL, moja naloga je bila izdelava in izboljšava delovnih in procesnih navodil. Izboljšave sem dosegel z pogovori in opazovanjem delavcev in njihovih nadrejenih pri delu. Največ pozornosti sem posvetili delovnim navodilom, nekatere iz med njih sem tudi predstavil v moji diplomski nalogi. Rezultat celotne naloge je bil uspešen saj je recertifikacija bila uspešno opravljena in podjetje je dobilo nov certifikat, s tem se je zavezalo da dosledno upošteva sistem kakovosti.
Ključne besede: Sistem vodenja kakovosti, certifikacija, Standard ISO 9001, proces.
Objavljeno: 27.07.2011; Ogledov: 1408; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

8.
Uvajanje sistema vodenja kakovosti v skladu s standardom SIST EN ISO/IEC 17020
Matjaž Bajgot, 2011, diplomsko delo

Opis: Z rastjo podjetja BAJGOT INŽENIRING d.o.o. se je pojavila potreba po uvedbi sistema kakovosti na področju kontrole hidrantnih omrežij za gašenje požara. Odločili smo se za uvedbo standarda kakovosti za kontrolne organe SIST EN ISO/IEC 17020. Diplomska naloga obsega sledeče: proučitev zahtev standarda SIST EN ISO/IEC 17020, analizo obstoječega stanja v podjetju glede izpolnjevanja zahtev standarda, aktivnosti potrebne za dosego skladnosti z zahtevami standarda. Podjetje lahko z uvedbo standarda SIST EN ISO/IEC 17020 dolgoročno zagotavlja kvaliteto storitev in svojo konkurenčnost na tržišču, hkrati pa je pripravljeno na morebitno zahtevo po akreditaciji na področju kontrole hidrantnih omrežij.
Ključne besede: kontrola, sistem vodenja kakovosti, standard SIST EN ISO/IEC 17020, hidrantno omrežje
Objavljeno: 03.06.2011; Ogledov: 2044; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (5,58 MB)

9.
MODEL INFORMACIJSKE PODPORE SISTEMU VODENJA KAKOVOSTI
Andreja Jesenko, 2012, magistrsko delo

Opis: Mednarodna in globalna podjetja potrebujejo učinkovite informacijske sisteme in sicer za svoje interne in zunanje povezave. Ti sistemi morajo zagotavljati zanesljive informacije in njihovo hitro izmenjavo, kar je ključno v procesu sprejemanja poslovnih odločitev, za hitro reakcijo in kratek odzivni čas. Z uvajanjem in vzpostavitvijo ERP sistemov (Enterprise Resource Planning – poslovni informacijski sistem) družbe vodijo in obvladujejo procese planiranja in razporejanja virov, nadzor nad stroški ter pregled ekonomskih kazalnikov uspešnosti. Kakovost procesov in njihovo nenehno izboljševanje sta zelo pomembna dejavnika za uspešnost in učinkovitost poslovanja podjetja. Pri tem nam pomagajo različni sistemi vodenja, kot npr. sistem vodenja kakovosti, model poslovne odličnosti, sistem ravnanja z okoljem ipd. Osnovni poslovni informacijski sistemi običajno ne omogočajo zadostne informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti oz. njihove aplikacije niso v celoti usklajene z zahtevami mednarodnih standardov vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem oz. z različnimi modeli poslovne odličnosti, zato se podjetja odločajo za nakup posebnih programskih aplikacij za podporo kakovosti ali pa ostaja nivo njihovega obvladovanja kazalnikov kakovosti omejen na delo s preglednicami. Temeljni cilj pričujoče študije je, da na podlagi uporabljenih teoretičnih in metodoloških izhodišč predlaga razvoj modela informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti kot posebnega modula »Modula Kakovost« v okviru poslovnega informacijskega sistema Infor ERP LN in da preveri njegovo splošno uporabnost v praksi. Obravnava teme v prvem, teoretičnem delu temelji na uveljavljenih izhodiščih razvoja sistemov vodenja kakovosti in modela poslovne odličnosti, poslovnih informacijskih sistemov ter stroških kakovosti. Drugi praktični del obsega zasnovo modela, ki je integriran v Infor ERP LN in predstavlja nadgradnjo njegove osnovne funkcionalnosti poslovnega informacijskega sistema. Predlagani model predstavlja novost v slovenskem prostoru in širše ter se uveljavlja v praksi. Je splošno uporaben in primeren za vsa podjetja, ki uporabljajo Infor ERP LN, ne glede na njihovo velikost ali dejavnost. Infor ERP LN v Sloveniji uporablja veliko število uveljavljenih podjetij.
Ključne besede: - Poslovni informacijski sistem Infor ERP LN, - Sistem vodenja kakovosti, - Poslovna odličnost, - Proces, - Kazalniki uspešnosti
Objavljeno: 23.10.2012; Ogledov: 1537; Prenosov: 291
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

10.
Sistem kakovosti za mala podjetja : magistrsko delo
Martina Smolnikar, 2007, magistrsko delo

Ključne besede: mala podjetja, kakovost, sistem vodenja kakovosti
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 830; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici