| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V MERCATORJEVEM KMETIJSKEM ODDELKU AGROOPREMA MURSKA SOBOTA
Martina Šiftar, 2009, diplomsko delo

Opis: Nagrajevanje zaposlenih je zelo pomembno področje, zato bi moralo biti v vsaki organizaciji sistematično urejeno. Takšen sistem namreč zna prepoznati prispevek vsakega posameznika in ga temu primerno tudi nagraditi. Nagrajevanje zaposlenih danes, vsekakor predstavlja pomemben motivacijski dejavnik. Usklajen način motivacije in nagrajevanja zaposlenih pomeni ideal vsakega podjetja. Čeprav vsa podjetja težijo k temu, da bi bila ta dva elementa popolnoma usklajena, jih na poti do tega čaka mnogo ovir. Motiviranje zaposlenih je pristop do ljudi, ki zagotavlja, da se bodo trudili dosegati čim boljše delovne uspehe. Da bi si pri zaposlenih zagotovili dolgoročno usmerjenost v doseganje čim boljših delovnih rezultatov in uspehov, pa nam le dober način motivacije ni dovolj. Podpirati ga mora ustrezen sistem nagrajevanja. Dober sistem nagrajevanja pa zagotavlja, da bomo izpolnili obljube in uresničili želje in pričakovanja zaposlenih, ki smo jih spodbudili z motiviranjem. Le tako bo organizaciji moč dolgoročno ohraniti visoko stopnjo motivacije zaposlenih. V diplomski nalogi smo predstavili nagrajevanje zaposlenih v teoriji in na praktičnem primeru, to je v Mercatorjevem kmetijskem oddelku Agrooprema Murska Sobota. Dodali smo tudi rezultate raziskave, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v tem oddelku.
Ključne besede: nagrade, nagrajevanje, sistem nagrajevanja, plača, materialne nagrade, nematerialne nagrade
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 1903; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

2.
SISTEM NAGRAJEVANJA ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X
Jani Bezjak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo najprej predstavili nagrajevanje zaposlenih iz teoretičnega vidika, v katerem smo združili teoretične osnove različnih avtorjev in jih dopolnili s svojimi mišljenji. Naloga pa je predstavljena tudi iz praktičnega vidika, v katerem smo analizirali značilnosti nagrajevanja v izbrani organizaciji. Rezultate smo nadgradili tudi z raziskavo, opravljeno z anketo, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v organizaciji X. Rezultate smo komentirali in podali možne rešitve problemov. Nagrajevanju v organizaciji pripisujemo vedno večji pomen. Sodobna podjetja se zavedajo, da brez usposobljenega, strokovnega in motiviranega kadra ne morejo računati na dolgoročno uspešnost podjetja. Zato je za vsako organizacijo pomembno, da je to področje urejeno sistematično. Dobro strukturiran sistem nagrajevanja zna namreč prepoznati prispevek vsakega posameznika ter ga temu primerno tudi nagraditi. Zaposleni v zameno za dobro opravljeno delo ob redni plači pričakujejo določene nagrade v obliki dodatnih nagrajevanj, napredovanja in ugodnosti. Zaposleni pa poleg denarnega nagrajevanja pričakujejo in potrebujejo v zamenjavo tudi nedenarne nagrade, kot so občutek pripadnosti, odgovornosti, pomembnosti, osebne rasti ter pomembnega prispevka. Uveljavlja se torej sodobna teorija o sestavinah celotnega sistema nagrajevanja in plač. Sistem nagrajevanja je postal veliko več kot le enostavno orodje za vodenje. Vodilni nagrajevanja ne bi smeli več obravnavati kot strošek, temveč kot naložbo v človeške vire. Če bodo zaposleni v podjetju zadovoljni, bodo vsekakor bolj motivirani za delo, delali bodo bolj uspešno in posledično prispevali k večji uspešnosti podjetja na trgu. Pomembno je torej, da vsako podjetje spozna kakšen je najbolj primeren sistem nagrajevanja v podjetju, saj lahko napačno zasnovan deluje tudi v nasprotni smeri.
Ključne besede: Sistem nagrajevanja zaposlenih, plača, fiksni in variabilni del plače, ugodnosti, dodatki k plači, nadomestila, delovna uspešnost, denarno nagrajevanje, nedenarno nagrajevanje, vrednotenje dela.
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 3766; Prenosov: 1035
.pdf Celotno besedilo (454,19 KB)

3.
4.
5.
6.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJALCEV VRTNEGA CENTRA KALIA MARIBOR
Martina Fras, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Konkurenca je v današnjem času vedno močnejša, zato je toliko bolj pomembno, da se podjetja čim bolj potrudijo zadovoljiti potrebe in želje svojih kupcev ter najti načine za pridobitev novih. Da pa lahko to dosežejo, morajo najprej dobro poskrbeti za svoje zaposlene, še posebej prodajalce, ki imajo neposreden stik s kupci. Dober in zadovoljen prodajalec mora biti primerno motiviran, saj le tako svoje delo opravi najboljše in vanj vloži največ truda, kar v končni obliki prinese podjetju tudi najboljše rezultate. Podjetje ima na razpolago več različnih načinov, kako primerno motivirati svoje prodajalce, pri tem pa ima pomembno vlogo tudi vodja prodajalne, saj le on najbolje pozna vsakega posameznika. Ker se prodajalci med seboj razlikujejo, ni mogoče vsakega motivirati na enak način. Čeprav je najpogostejši motivacijski dejavnik denar, so tudi ostali dejavniki zelo pomembni, kot na primer prijetno delovno okolje in prijazen kolektiv. Podjetja morajo prav tako zagotoviti svojim prodajalcev primerna usposabljanja in izobraževanja, da so primerno pripravljeni za svetovanje in pomoč kupcem, ki postajajo vedno zahtevnejši. Zelo pomemben dejavnik zadovoljnih prodajalcev so tudi nagrade in primeren ter pravičen sistem nagrajevanja. Tudi tukaj prevlada finančna oblika nagrajevanja, torej plačilo posameznikove uspešnosti in dodatek za nadurno delo, šele za tem sledijo priznanja, plakete, prijazni pozdravi, pohvale in razne nagrade v obliki izletov ali večerij. Takšne dodatne stimulacije lahko zelo pozitivno vplivajo na prodajalce, saj bi svoje delo opravili veliko bolje, kot v primeru, kadar takšne nagrade niso na voljo. Prejetje takšne nagrade vsakemu posamezniku tudi različno pomeni. Za nekoga je to potrditev dobrega dela in truda, spet drug razume takšno nagrado kot nek dokaz sebi in ostalim, da je svoje delo uspešno opravil, za nekoga pa je to le nagrada, ki ji ne pripisuje velikega pomena. Našo raziskavo tega področja smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki se je nanašal le na prodajalce Vrtnega centra Kalia Maribor. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri so njihovi najpomembnejši motivacijski dejavniki, ali so prodajalci zadovoljni s svojim delom, plačilom in sistemom nagrajevanja ter kakšne oblike nagrad bi najraje prejeli.
Ključne besede: Ključne besede: management prodaje, motivacija, motivacijski dejavniki, plačilo, sistem nagrajevanja, nagrada, prodajalci.
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 2014; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (610,33 KB)

7.
MOTIVACIJA IN VPLIV MANAGERJEV NA ZAPOSLENE
Sara Mravlje, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Odnos med managerji in zaposlenimi je ključen dejavnik za učinkovito delovanje podjetja. Tako manager kot drugi zaposleni gredo skozi različne faze in obdobja in tisto kar je na koncu edino pomembno je, da iz vsake faze izluščijo nekaj koristnega in učinkovitega. Težko je reči kaj je najbolj pomembno v odnosu med managerjem in zaposlenimi, saj mnogi dejavniki tvorijo neko celoto, ki ji na koncu lahko rečemo »dober management«. Dober manager mora, s pomočjo poznavanja primarnih in sekundarnih potreb, razumeti kaj ljudi zadovoljuje. To znanje omogoča razumevanje pomembnega vpliva denarnega plačila ali drugih vrst nagrajevanja kot elementov motiviranja zaposlenih. Uspeh vsake organizacije, podjetja, je odvisen od zaposlenih, njihove kvalitete, predanosti skupnim ciljem in izvedbe dela. Vse to pa je na nek način, na vsakem koraku povezano z motiviranostjo vsakega zaposlenega posebej. Dejstvo je, da ljudi privlači denar, vendar vse raziskave kažejo, da denar še zdaleč ni prvi in glavni motivator. Managerji so morajo tega zavedati in ne ob vsakem nezadovoljstvu le ponuditi povišico. To bo učinkovalo izjemno kratkoročno, dolgoročni cilji pa s tem še zdaleč niso doseženi. Managerji torej predstavljajo odločilno vejo organizacije, zato se je potrebno osebno in poklicno razvijati ter izobraževati. Le tako se lahko aktivirajo in izkoristijo vsi potenciali. S pomočjo svoje osebnosti, osebnostnega razvoja oziroma zrelosti in stilov vodenja manager vpliva na dobro počutje zaposlenih. Blagostanje zaposlenih pa je, kot sem že zgoraj omenila, ključno za uspešno poslovanje.
Ključne besede: management, motivacijske teorije, dialog in komunikacija, reševanje konfliktov, plačni sistem, letni razgovor, poglavitna orodja vodenja, nedenarna nagrajevanja
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1531; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

8.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU UNIOR, D.D.
Mateja Dečar, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Motivacija je pomemben element za doseganje boljših rezultatov zaposlenih. Prav tako pa je pomembna pravilna izbira motivacijskih dejavnikov v organizaciji, da so zaposleni zadovoljni z delom, ki ga opravljajo. S tem pa so pripravljeni dati zaposleni na razpolago vse svoje sposobnosti zato, ker sami tako želijo in ne zato, ker bi morali. Zaposleni so najpomembnejši resurs vsake organizacije. Zato morajo biti ustrezno motivirani, informirani in vodeni. Človeški viri so vsi ljudje, ki ustvarjalno sodelujejo v neki obliki organiziranega dela. Za njih je značilno, da so si med seboj zelo različni. Zato ne moremo vseh motivirati na enak način. Vsi delovni procesi so odvisni od človekove prizadevnosti in usmerjenosti, človekovih pričakovanj in odločitev, zato je zelo pomembno, da podjetja ustrezno motivirajo in nagrajujejo svoje zaposlene. Nekatera podjetja posvečajo več pozornosti finančnim, druga pa nefinančnim nagradam. Znano je, da zaposleni niso zadovoljni, če prejemajo samo finančne ali samo nefinančne nagrade, zato mora podjetje zagotoviti pravo kombinacijo obeh ter oblikovati sistem motiviranja in nagrajevanja, ki bo vplival na zaposlene tako, da bo hkrati zagotovljena uspešnost podjetja in zadovoljstvo delavcev. Šele raziskava je pokazala, kako obširen in pomemben je pojem motivacije in nagrajevanja. Ugotovili smo, da kljub temu, da podjetje posveča veliko pozornosti motivaciji in izboljšavam na področju nagrajevanja zaposlenih, obstaja še veliko možnosti za izboljšave. Veliko avtorjev raziskuje ta področja in podaja mnogo koristnih ugotovitev, vendar je spremljanje nenehnih novosti na teh področjih in prenašanje novih znanj o tem v podjetje precej zahtevno. Kljub svoji zahtevnosti je skrb za razvoj področja motivacije in nagrajevanja v podjetju zelo pomembna. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da so zaposleni srednje zadovoljni s trenutno motivacijo in nagrajevanjem v podjetju. Najpomembnejša ugotovitev pa je nedvomno ta, da način nagrajevanja pomembno vpliva na motivacijo. Ugotovili smo, da različne nagrade motivirajo zaposlene, kar je bil namen raziskovalnega dela. Podali smo tudi predloge za podjetje, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave. Menimo, da smo z raziskavo prišli do uporabnih ugotovitev.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: motivacija, področja motiviranja, motivacijski dejavniki, generacije delovno aktivnih, finančne nagrade, nefinančne nagrade, sistem motiviranja in nagrajevanja, motiviranje in nagrajevanje v podjetju Unior, d.d..
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 3594; Prenosov: 844
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

9.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH
Tina Ferk, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo podrobneje predstavili nagrajevanje kot pomemben motivacijski dejavnik zaposlenih. Prikazati smo poskušali različne vrste denarnih in nedenarnih nagrad, ki motivirajo zaposlene za uspešno opravljanje dela. V današnjem času postaja vedno bolj pomembno, da podjetje z učinkovitim sistemom nagrajevanja privablja in zadrži najboljše kadre ter tako konkurira drugim na trgu. Le zadovoljni zaposleni, ki imajo občutek, da so pomembni in potrebni za podjetje, bodo ustvarjali takšne rezultate, ki bodo pripomogli k dolgoročni uspešnosti podjetja. Za vsako podjetje je pomembno, da izdela svojim zaposlenim primeren sistem nagrajevanja. Za primer smo vzeli podjetje X in predstavili njihov odnos do motiviranja in nagrajevanja. Podjetje se je na tem področju izkazalo kot precej uspešno, saj se dobro zavedajo, da so zaposleni s svojim znanjem in izkušnjami njihov največji potencial.
Ključne besede: Motivacija, nagrajevanje, sistem nagrajevanja, finančne nagrade, nefinančne nagrade, ugodnosti, vrednotenje dela, delovna uspešnost
Objavljeno: 31.01.2011; Ogledov: 3165; Prenosov: 654
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

10.
Vrednotenje dela in motivacija zaposlenih v podjetju Makoter d.o.o.
Gregor Mihelčič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetja se premalo zavedajo, da sta vrednotenje dela in motivacija eni izmed primarnih dejavnosti v podjetju kot podlaga uspešnemu delovanju. Uspešnost podjetja se ne kaže samo v pozitivnem poslovanju in dobičku ampak tudi v zadovoljnih in motiviranih delavcih, ki so vedno pripravljeni dati svoj maksimum na delovnem mestu. Vsako podjetje bi moralo imeti sistem vrednotenja dela in nagrajevanja zaposlenih, ki bi bil pravičen in enak za vse zaposlene. V diplomski nalogi bomo spoznali kako pomembno je za podjetje, da postavi dober sistem vrednotenja dela in motivacije zaposlenih. Brez pozitivnega okolja, vzdušja in klime v podjetju ne moremo pričakovati, da bodo zaposleni motivirano in vestno opravljali svoje delo. Zato bomo v diplomski nalogi spoznali metode vrednotenja dela ter najnovejše poglede na motivacijo zaposlenih. Prav tako pa bomo videli, kako se metode uporabljajo in obnesejo v praksi. V nalogi bomo videli, za kakšen sistem vrednotenja dela in motivacije zaposlenih so se odločili v podjetju Makoter d.o.o.. Videli bomo, kako vrednotenje dela poteka v podjetju in kakšne so slabosti sistema vrednotenja dela v podjetju. Prav tako bomo videli, kakšen sistem motiviranja je uporabljen v podjetju. Učinkovitost tega sistema pa bomo podkrepili z rezultati anketiranja, ki bo opravljeno med zaposlenimi.
Ključne besede: metode vrednotenja dela, motivacija zaposlenih, način nagrajevanja, učinkovit sistem vrednotenja dela in motivacije zaposlenih
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 751; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1017,24 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici