| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
SISTEM ENOTNE PRIJAVE
Marjan Zadražnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Naloga obravnava vpeljavo sistema enotne prijave v konkretno organizacijo. Zaradi velikega števila uporabnikov in aplikacij je upravljanje z gesli zapleteno tako za uporabnike kot tudi za upravljavce sistema. Varnost informacijskih sistemov v konkretnem primeru temelji na kakovosti gesel, zato jih je potrebno v nekaterih aplikacijah periodično menjati. Uporabniki najpogosteje določijo enostavna gesla, ki pa z varnostnega vidika predstavljajo grožnjo za informacijske dobrine organizacije. Kadar jih aplikacija ne prisili v določitev različnih gesel, uporabniki najpogosteje obdržijo obstoječe. Če uporabniki ne zamenjajo pravočasno gesla, mora to namesto njih izvesti upravljavec sistema. Izboljšavo varnosti, racionalizacijo porabe časa in nižje stroške delovanja informacijskih sistemov omogoča vpeljava sistema enotne prijave. V nalogi je analizirano obstoječe stanje, definirane pa so tudi funkcionalne zahteve za sistem enotne prijave. Kratko so opisani različni produkti, ki omogočajo enotno prijavo. Koncipiran je projekt uvedbe sistema enotne prijave ob predpostavki, da je izbrani produkt IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On. Konceptualno so razviti procesi in modeli upravljanja z gesli.
Ključne besede: enotna prijava, upravljanje dostopov, avtentikacija, upravljanje z gesli, IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 1972; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

3.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, magistrsko delo

Opis: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Ključne besede: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Objavljeno: 28.08.2015; Ogledov: 1081; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

4.
Parameter identification of the Jiles-Atherton hysteresis model using differental evolution
Matej Toman, Gorazd Štumberger, Drago Dolinar, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: In this paper, parameters of the Jiles-Atherton (J-A) hysteresis model are identified using a stochastic search algorithm called differential evolution (DE). The J-A hysteresis model's parameters are identified by DE in such a way, that best possible agreement is obtained between the measured and model calculated hysteresis loops. This agreement is furthermore increased by improving the J-A hysteresis model. The improvement is achieved by replacing a constant pinning parameter in the J-A hysteresis model with a variable one. Here, the variable pinning parameter is written as a function of a magnetic field. Bz DE identified parameters are used in the J-A hysteresis model, which is included in the dynamic model of a single-phase transformer. The effectiveness of the improved J-A hysteresis model and parameters identification approach is verified with experiments and simulations.
Ključne besede: Jiles-Atherton model, J-A hysteresis model, magnetic hysteresis, optimization methods, parameters estimation, single-phase transformer
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1410; Prenosov: 36
URL Povezava na celotno besedilo

5.
6.
Crystal-structure and Mössbauer studies of Li[sub]1.746]Nd[sub]4.494FeO9[sub]9.493
Mihael Drofenik, Irena Ban, Darko Makovec, Darko Hanžel, Amalija Golobič, Ljubo Golič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: The ▫$Li_1.746Nd_4.494FeO_9.493$▫ (LNF) ternary phase, located in the ▫$Li_2O$▫-rich part of the ▫$Li_2O-Nd_2O_3-Fe_2O_3$▫ system, crystallizes with a cubic unit cell of dimension and the space group Im3m. Refinement on F resulted in R=1.9%. The structure is comprised of a network of corners, edges and faces sharing the coordination polyhedra of neodymium. In between this skeleton the regular octahedra of oxygen-coordinated iron and trigonal prisms of lithium are located. The Mössbauer spectra revealed the presence of ▫$Fe^3+$▫, ▫$Fe^4+$▫ and ▫$Fe^5+$▫ ions distributed on two symmetry-independent lattice positions.
Ključne besede: crystal structure, ternary compounds, single-crystal X-ray diffraction, Mössbauer spectroscopy, iron oxidation state, kristalna struktura, ternarne spojine, rentgenska difrakcija, Mössbauerjeva spektroskopija, rentgenska strukturna analiza
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1411; Prenosov: 31
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Prerotation flow measurement
Andrej Predin, Ignacijo Biluš, 2003, izvirni znanstveni članek

Opis: Different measuring methods relating to the prerotation flow in the entrance pipe of radial pumps are analyzed. The appearance of the prerotation flow is a result of the complicated fluid flow model, which appears as a consequence of the pump operating out of design limits and reduces pump efficiency. The goal of this contribution is in estimating the best measuring method, taking into account the inconvenience of conventional hot-wire and laser-Doppler anemometry. Therefore, two measuring systems - multiblade (ASB) and single blade (ASSB) anemometer - are introduced, analyzed and compared. The advantages of the introduced measuring system -ASB- are in its simple construction and simple use and its low price. The direction and swirl flow intensity in the entrance pipe of radial pumps and fans could be measured using this method.
Ključne besede: radial pumps, prerotation flow, anemometer with straight blades, anemometer with single straight blade
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1116; Prenosov: 73
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
10.
Uvedba e-poslovanja v letalskem tovornem prometu v Sloveniji
Marko Lah, 2013, magistrsko delo

Opis: Letalski tovorni promet ima zelo pomembno vlogo v današnjem globalnem gospodarstvu, saj je najbolj primeren za prevoz blaga visoke vrednosti, npr. elektronike, računalniških komponent, precizne opreme, farmacevtskih izdelkov, avtomobilskih delov, in tudi pokvarljivega blaga. Omogoča hiter, pogost in časovno zelo predvidljiv prevoz izdelkov, ki se izdelujejo pri podizvajalcih na različnih lokacijah po svetu, do končnih uporabnikov. Vse krajši življenjski cikli drage visoko tehnološke opreme zahtevajo hitro dostavo do vseh pomembnih trgov po svetu. Lokalna industrija tako postaja del globalne trgovine, saj je že skoraj vse dostopno potrošnikom po vsem svetu. Zračni tovorni promet mora biti učinkovit podpornik svetovne trgovine, zato morajo biti vsi procesi zelo optimizirani in uvedba elektronskega poslovanja je ključni element pri doseganju večje konkurenčnosti. Cilj raziskave je napraviti virtualni projekt uvedbe e-poslovanja v letalskem tovornem prometu v Sloveniji s pomočjo komunikacijske platforme Single Window in preveriti uporabnost v praksi.
Ključne besede: IATA e-freight, e-poslovanje, oskrbovalna veriga, IATA standardna sporočila, Single Window.
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1164; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici