| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno v DKUM: 19.08.2010; Ogledov: 3302; Prenosov: 1264
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Mihael Cajnko, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Ključne besede: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Objavljeno v DKUM: 19.08.2010; Ogledov: 3196; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (6,30 MB)

3.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno v DKUM: 08.07.2009; Ogledov: 4758; Prenosov: 869
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici