| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava modela konkretnega učila za lažje razumevanje tematskega sklopa sile in gibanja ter njegova vključitev v izobraževalni proces ii. osnovne šole Celje
Nika Ojsteršek, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Izdelava modela konkretnega učila za lažje razumevanje tematskega sklopa Sile in gibanje ter njegova vključitev v izobraževalni proces II. Osnovne šole Celje je sestavljeno iz dveh smiselno povezanih delov, in sicer teoretičnega in praktičnega dela. V okviru teoretičnega dela smo najprej obdelali psihološki razvoj otroka in njegove razvojne značilnosti z namenom, da bomo lažje razumeli, kako otrok v četrtem razredu osnovne šole razmišlja in razume snov. Sledi podrobnejša predstavitev vrste gibanj in sil iz t. i. naravoslovnega sklopa, kateremu je tudi bilo namenjeno projektiranje, konstruiranje in sama izdelava konkretnega učila. V zadnjem, pedagoško didaktičnem sklopu, pa smo predstavili najbolj zaželene metode dela pri predmetu Naravoslovje in tehnika ter naredili pregled učnega načrta za ta predmet. Praktični del magistrskega dela smo posvetili izdelavi konkretnega učila za tematski sklop Sile in gibanje na osnovi pripravljene tehnične dokumentacije ter njegovi aplikaciji v izobraževalni proces na II. Osnovni šoli v Celju. Njegovo uporabnost za izobraževalni proces smo nato preverili z anketiranjem učencev 4. razredov, ki so bili vključeni v ta eksperiment. Dobljeni rezultati so predstavljeni v zaključku tega magistrskega dela.
Ključne besede: sile in gibanje, izdelava učnega pripomočka, uporaba učnega pripomočka, osnovna šola, četrti razred
Objavljeno: 01.09.2020; Ogledov: 163; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (5,17 MB)

2.
Model regeneracije energije pri delu visokoregalnega viličarja
Žiga Janežič, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je predstaviti model računanja regeneracije energije in s tem vzpodbuditi razmišljanje o pogostejši uporabi regenerativnega zaviranja v notrajnem transportu, kot je le-to uporabljeno v zunanjih transportnih sredstvih. V prvem delu je za lažje razumevanje predstavljenih nekaj teoretičnih osnov o transportu in notranjih transportnih sredstvih ter katere sile in upori nastanejo pri njihovem gibanju. Predstavljeno in razloženo je tudi delovanje regenerativnega zaviranja in zavor. V drugem delu bo najprej predstavljen kinematični in dinamični model vožnje transportnega sredstva. Nato sledi glavna tema, ki je izračun regeneracije energije pri obratovanju visokoregalnega viličarja. Posamezno je izračunana povprečna porabljena moč viličarja pri vožnji v vodoravni smeri in regeneracijo energije pri zaviranju viličarja. Prav tako sta podana izračuna o porabi moči viličarja pri dvigu dvižnih vilic skupaj z TSE in regeneracijo energije pri spustu dvižnih vilic v vertikalni smeri. Izračunan je tudi potreben čas za opravljanje enojnega delovnega cikla. Potem je bil napravljen izračun za porabljeno in regenerirano energijo na leto pri obratovanju viličarja. Sledila je analiza rezultatov, po kateri je bilo napravljeno še razmerje med porabljeno in regenerirano letno energijo. Na koncu so bile podane ugotovitve glede dobljenih rezultatov, vpliv regeneracije energije na zeleno logistiko in možne rešitve za uporabo regenerirane energije
Ključne besede: regeneracija energije, poraba moči, viličar, sile, upori, gibanje, zavore
Objavljeno: 26.11.2015; Ogledov: 970; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

3.
ESKPERIMENTALNO DELO ZNOTRAJ TEMATSKEGA SKLOPA GIBANJE IN SILE V PRVEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE
Blanka Slapnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je EKSPERIMENTALNO DELO ZNOTRAJ TEMATSKEGA SKLOPA GIBANJE IN SILE V PRVEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem – teoretičnem delu so v psihološkem sklopu opisane razvojne značilnosti mlajšega otroka, v naravoslovnem sklopu so predstavljeni temeljni fizikalni pojmi gibanja in sil, v pedagoškem sklopu so predstavljene sodobne didaktične oblike pouka ter splošen pregled nacionalnega učnega načrt za predmet Spoznavanje okolja s podrobnim pregledom ciljev za tematski sklop Sile in gibanje v prvem, drugem in tretjem razredu. V drugem delu je predstavljena letna priprava za tematski sklop Sile in gibanje s podrobnim prikazom eksperimentalnega dela. Izbrani eksperimenti so predstavljeni po posameznih ciljih iz letne priprave. Potek eksperimentov je predstavljen po korakih in podkrepljen s fotografijami učencev, ki so eksperimente izvajali. Mislim, da bodo v pomoč učiteljem razredne stopnje, ki želijo izvajati zanimivejši in za učence bolj dejaven pouk.
Ključne besede: otroci, razredna stopnja, sile in gibanje, projektno delo, problemski pouk, eksperimentalno delo
Objavljeno: 24.09.2013; Ogledov: 1653; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (6,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici