| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza uspešnosti prodaje podjetja mzt investicije d.o.o.
Nejc Sedej, 2019, diplomsko delo

Opis: Prodaja je ena izmed najpomebnejših aktivnosti pri delovanju podjetja. Polek ekonomskega vidika, daje organizacijam ogromno podatkov, ki so ob pravilnem analiziranju le-teh, lahko ključnega pomena za nadaljni razvoj in uspešnost podjetja. V diplomskem delu je v teoretičnem delu predstavljeno kaj je prodaja, torej opredelitev, pomen in naloge prodaje… Podamo se v natančnejšo analizo uspešnosti prodaje in predstavimo različne segmente le-te. Sledi drug del, kjer znanje teoretičnega dela prenesemo na praktičnega in sicer obravnavamo analizo uspešnosti prodaje startup podjetja, ki se ukvarja s prodajo ročnih ur. Pri analizi ugotovimo, da je za mlado podjetje analiza prodaje lahko ključnega pomena, saj so bili analizirani segmenti obsega prodaje, stroškov in dobičkonosnosti, prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil ter zadovoljstva odjemlacev. Pri tem smo ugotovili, da prodaja niha iz meseca v mesec, da morda spletna prodaja le ni dovolj in da je potencial pri analizi določenih segmentov prodaje velik.
Ključne besede: analiza prodaje, ročne ure, startup, sestavine prodaje
Objavljeno v DKUM: 17.12.2019; Ogledov: 1131; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (990,24 KB)

2.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Objavljeno v DKUM: 21.02.2011; Ogledov: 3414; Prenosov: 440
.pdf Celotno besedilo (6,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.46 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici