| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PROIZVODNO PODJETJE IN UČINEK STANDARDA ISO 9001
Boštjan Knehtl, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je dandanes ključnega pomena za uspeh podjetij, kajti le kakovostni izdelki oziroma storitve lahko do popolnosti izpolnijo pričakovanja in potrebe odjemalcev. Zato se podjetja odločajo za vpeljavo sistemov kakovosti. V Sloveniji je eden najbolj razširjenih ISO standard 9001. Standard sam po sebi ne zagotavlja kakovostnih izdelkov oziroma storitev, ampak zagotavlja standardizirane procese poslovanja. Procesi pa slonijo na kakovostni izvedbi po strogih zahtevah standarda in na nenehnem izboljševanju. Tako so ob doslednem izvajanju sistema tudi izdelki kakovostni in vedno boljši. Standard ISO je zasnovan na načelih (predstavljenih v nalogi), katerih upoštevanje organizacijam omogoča izboljšanje poslovanja. V diplomski nalogi sem izbral podjetje AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo stavbnega pohištva. Podjetje je pred trinajstimi leti vpeljalo ISO standard in posluje po smernicah omenjenega standarda in zato je kakovost že dolgo ključna sestavina poslovanja, kar dokazuje vzpostavljen in dobro voden sistem obvladovanja kakovosti poslovanja po standardih ISO 9001. Sistem zajema celotno podjetje, veliko vlogo ima v oddelku proizvodnje, kjer je vzpostavitev sistema izboljšala sledljivost materialov in polizdelkov, zmanjšali so se stroški zaradi slabe kakovosti, izboljšali so se pogoji dela, povečali sta se učinkovitost, zadovoljstvo zaposlenih in kupcev, saj so kupci tisti ki vrednotijo celovito kakovost in celovito realizacijo naročila s tem, da so z naročenim izdelkom zadovoljni in da ustreza ne samo tehničnim ampak tudi njihovim kriterijem. Glavne prednosti uvedbe sistema kakovosti so predvsem preglednejša organiziranost poslovanja, preglednost poslovnih procesov, dokumentiranost postopkov z odgovornostmi in pristojnostmi, izboljšanje notranje komunikacije ter tudi večja kakovost storitev in proizvodov, zadovoljstvo odjemalcev ter lažji dostop do globalnega tržišča. Vendar standardizacija poslovanja podjetja sama ne more zagotoviti dolgoročne konkurenčne prednosti. Podjetja si jo lahko zagotovijo predvsem z inovativnostjo in nenehnim iskanjem ter izkoriščanjem poslovnih priložnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti, kakovost, ISO standard 9001, izdelki oziroma storitve, AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., osredotočenost na odjemalce, nenehno izboljševanje, procesi oziroma procesni pristop, zadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno: 24.11.2010; Ogledov: 3136; Prenosov: 482
.pdf Celotno besedilo (10,83 MB)

3.
3D risanje in simulacija senčil z vgrajenimi tekstilnimi materiali
Barbara Trampuž, 2014, diplomsko delo

Opis: 3D risanje in simulacija imata v današnjem času vse večjo vlogo pri razvoju in vizualizaciji senčil z vgrajenimi tekstilnimi materiali. Podjetjem, ki se ukvarjajo z izdelavo senčil, jim izdelava animiranih računalniških modelov senčil omogoča izdelavo cenovno ugodnejših prototipov in olajša predstavitev izdelka kupcem. V diplomskem delu smo raziskovali uporabnost prostodostopnega programa za modeliranje v primerjavi s komercialnim. Izdelali smo tri 3D modele senčil v komercialnem programu in dva v prostodostopnem, sledila pa je izdelava animacije zapiranja dveh senčil. Ugotovili smo, da so si končni izdelki, kljub razlikam med programoma, precej podobni in za vizualizacijo zadostuje uporaba prostodostopnega programa.
Ključne besede: 3D risanje, simulacija, animacija, senčila, jadrna senčila, senčila za zimski vrt
Objavljeno: 11.12.2014; Ogledov: 984; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (4,56 MB)

4.
Večletna primerjava prodajne uspešnosti in zadovoljstva odjemalcev v podjetju ajm okna-vrata-senčila d.o.o.
Aljaž Hriberšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami in izdelki je ena izmed ključnih točk, na katera se podjetja v današnjem času visoke konkurenčnosti morajo osredotočiti. Brez zadovoljnih kupcev ni možnosti za nadaljnji razvoj ali napredek nekega podjetja. Zadovoljstvo so avtorji Anderson (et al, 1994, str. 53) definirali kot ponakupno ovrednotenje kakovosti in vrednosti, ki jo je odjemalec dobil z nakupom posameznega izdelka oziroma storitve v primerjavi s tem, kaj je pričakoval. AJM okna-vrata-senčila, d. o. o., je podjetje, ki se že vrsto let osredotoča na zadovoljstvo odjemalcev, skrbi za ponakupne aktivnosti in presečno (na letni ravni) analizira zadovoljstvo odjemalcev. Podjetje se zaveda, da zaradi svoje specifičnosti odjemalcem nudi svoj izdelek, hkrati pa tudi storitev (montažo in popravila), zato je skrbna analiza vidikov zadovoljstva še toliko bolj pomembna. V nalogi smo s pomočjo znanstvene in strokovne literature preučili zadovoljstvo odjemalcev, torej glavne karakteristike in aspekte ter ugotavljali, kako je njihovo zadovoljstvo povezano s prodajno uspešnostjo samega podjetja. Analiza zadovoljstva odjemalcev kaže, da je v vseh vidikih skozi vsa leta zadovoljstvo odjemalcev zelo visoko, saj je na lestvici od 1 do 5 v vseh vidikih povprečje nad vrednostjo 4. Ugotovimo lahko, da so kupci v letu 2016 izrazili najvišjo stopnjo zadovoljstva glede na preučevana leta, vendar o statistično značilnem odstopanju ne moremo govoriti. Preverili smo tudi povezanost zadovoljstva kupcev z deležem kupcev, ki so prišli do podjetja preko priporočila in ugotovili, da na našem vzorcu ne obstajajo statistično značilne povezave. Rezultati prav tako kažejo, da so bili kupci v letu 2016 najbolj zadovoljni z izdelki in monterji, sledi pa zadovoljstvo z oddelki in službami. Rezultati kažejo, da med različnimi vidiki zadovoljstva odjemalcev in kazalniki uspešnosti podjetja ne obstajajo statistično značilne povezave. Ugotavljamo, da se je sicer med leti 2012 in 2016 povišal predvsem dobiček, promet je nekoliko padel, prav tako število izdanih faktur. Osrednji odprt problem raziskovanja zadovoljstva kupcev pri preučevanem podjetju je z vidika ugotovitev te naloge predvsem metodološki. Anketni vprašalnik, ki ga podjetje uporablja za merjenje zadovoljstva kupcev, ni metodološko verificiran, zato je pomembna previdnost pri interpretaciji rezultatov. V zvezi z vsebinskimi vidikom ugotavljamo, da so ocene zadovoljstva kupcev visoke z vsemi aspekti: kakovostjo izdelkov, storitev in osebja.
Ključne besede: Zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja, kazalniki, AJM okna-vrata-senčila, d. o. o.
Objavljeno: 28.06.2018; Ogledov: 505; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (999,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici