1. Usposabljanje v kinološki discpilini agilityTanja Strehovec, 2022, diplomsko delo Opis: Kinološka disciplina agility se hitro razvija, zaradi česar se kaže potreba po osvajanju novih, specifičnih in zelo natančnih veščin.
Z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika, smo ugotavljali, kakšne so prednosti in slabosti obstoječih oblik usposabljanj in s katero obliko so uporabniki bolj zadovoljni.
Rezultati so pokazali, da imajo tako spletni tečaji kot seminarji svoje mesto v procesu pridobivanja znanj in izkušenj in da se uporabniki pogosto poslužujejo obeh oblik, da bi dosegli svoje cilje.
Na podlagi pridobljenih podatkov smo predlagali določene spremembe za vsako izmed oblik, da bi še bolj zadovoljili uporabnikove želje in potrebe. Ključne besede: usposabljanje, agility, spletni tečaj, seminar Objavljeno v DKUM: 26.08.2022; Ogledov: 595; Prenosov: 43 Celotno besedilo (1,24 MB) |
2. Ljubljana-Leoben graph theory seminar : Maribor, 13.-15. September, 2017. Book of abstracts2017, druge monografije in druga zaključena dela Opis: The booklet contains the abstracts of the talks given at the 30th Ljubljana-Leoben Graph Theory Seminar that was held at the Faculty of Natural Sciences and Mathematics in Maribor between 13-15 September, 2017. The seminar attracted more than 30 participants from eight countries, all of which are researchers in different areas of graph theory. The topics of the talks encompass a wide range of contemporary graph theory research, notably, various types of graph colorings (b-coloring, packing coloring, edge colorings), graph domination (rainbow domination, Grundy domination, graph security), distinguishing problems, algebraic graph theory, graph algorithms, chemical graph theory, coverings, matchings and also some classical extremal problems. Beside the abstracts of the four invited speakers (Csilla Bujtás, Premysl Holub, Jakub Przybyło, Zsolt Tuza), the booklet contains also the abstracts of 18 contributed talks given at the event. Ključne besede: mathematics, discrete mathematics, graph theory, Ljubljana-Leoben seminar, Maribor, Slovenia Objavljeno v DKUM: 08.12.2017; Ogledov: 1625; Prenosov: 212 Celotno besedilo (457,62 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Didaktična analiza kontaktnih načinov in oblik dela v visokošolskem izobraževalnem procesuSilvija Kukovec, 2016, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo z didaktično analizo teoretično in empirično osvetlili predavanje in seminar – v visokošolskem izobraževalnem procesu prevladujoča kontaktna načina oziroma obliki dela profesorjev s študenti. Predstavili smo didaktične značilnosti, funkcije, vloge in vidike teh dveh načinov dela ter njuno načrtovanje, pripravo, izvedbo, analizo in evalvacijo. Poudarili smo pomembnost vseh navedenih faz za njuno kakovost, saj lahko samo kakovostna predavanja in seminarji pri študentih spodbujajo usvajanje znanja, razvijanje kognitivnih sposobnosti in oblikovanje pozitivnih, zaželenih značajskih lastnosti, s čimer dobijo podlago za razvijanje specifičnih in splošnih kompetenc. Z izvedeno anketo na vzorcu 240 rednih študentov dodiplomskega študija smo preučili, kako se ti udeležujejo predavanj in seminarjev, katere značilnosti najpogosteje zaznavajo, kakšna pričakovanja imajo in kako se jim uresničijo. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na vrsto fakultete, na kateri študirajo, letnik študija, v katerega so vpisani, in njihovo uspešnost pri študiju. Rezultati kažejo, da se študenti seminarjev in sploh predavanj udeležujejo kar redno in da visoko ocenjujejo njihovo kakovost, so pa pri tem določene statistično značilne razlike glede na vrsto fakultete in uspešnost. Od predavanja in v glavnem tudi od seminarja imajo visoka pričakovanja, ki pa se jim nekoliko manj uresničijo. Menimo, da so možnosti za izboljšanje uresničitve njihovih pričakovanj predvsem v razvijanju in izboljševanju didaktičnih in metodičnih kompetenc profesorjev ter izboljševanju intelektualne in socialne didaktične komunikacije in interakcije med profesorji in študenti. Ključne besede: kontaktni načini dela, predavanje, seminar, pričakovanja študentov od predavanja, pričakovanja študentov od seminarja, kakovost visokošolskega izobraževanja. Objavljeno v DKUM: 26.08.2016; Ogledov: 1454; Prenosov: 133 Celotno besedilo (2,85 MB) |
4. ORGANIZACIJA IZOBRAŽEVANJA UPORABNIKOV LAKOV LOBASaša Mravlje, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Izobraževanje uporabnikov katerih koli materialov je bistvenega pomena, če želi proizvajalec ali njegov zastopnik doseči optimalne rezultate na trgu. Že s tem, ko se je naše podjetje JOMAR d.o.o. odločilo za zastopanje največjega nemškega proizvajalca sredstev za zaščito in nego lesenih tal LOBA, se je zavedalo, da mora uporabnikom oziroma izvajalcem ponuditi najvišjo možno stopnjo izobraževanja. Glede na to, da vsak proizvajalec svoje blago hvali, je treba to tudi dokazati.
Vsaka blagovna znamka, ki doseže svoj renome in je obenem še v najvišjem cenovnem razredu, mora to opravičiti. Še tako dober izdelek, ki ni uporabljen pravilno, zgubi vso svojo vrednost. Prav zaradi tega razloga smo že po prvem letu sodelovanja organizirali seminarje v tovarni LOBA.
Naloga obravnava pomembnost organiziranja strokovnih seminarjev in srečanj ter del marketinškega spleta, apliciranega na naše podjetje. V začetku diplomske naloge je predstavljeno področje izobraževanja, delno analiziran marketinški splet, sledi predstavitev podjetja JOMAR, marketinški splet v podjetju, izobraževanje uporabnikov lakov LOBA, seminar, kurikulum in podroben opis organizacije izobraževanja uporabnikov lakov LOBA.
Po analizi dostopnega gradiva in teorij, sem te opisala v diplomskem delu in jih aplicirala na primer podjetja JOMAR. Da sem delo uravnotežila, sem se odločila za uporabo metodološke tehnike polstrukturiranih intervjujev, v katerih sem poizvedovala o zadovoljstvu uporabnikov, njihovih izkušnjah in predlogih. Opravila sem tri intervjuje s poslovnimi partnerji, ki so se udeležili izobraževanja za uporabnike lakov LOBA. Vsem intervjuvancem sem zastavila sedem enakih vprašanj, na katera sem dobila zelo zanimive odgovore. Njihovo mnenje in predlogi so pripomogli pri pisanju sklepnih ugotovitev in pri odločitvah, ki jih z vidika izobraževanja in oglaševanja nameravamo sprejeti. Intervjuvala sem tudi izvoznega direktorja podjetja LOBA, ki je podrobno opisal organizacijo in izvedbo izobraževanj tega nemškega podjetja. Ugotovila sem, da je izobraževanje dobrodošlo in koristno za uporabnike in tudi za naše podjetje, ker s tem sledi novostim na trgu, posledično pa si zagotavlja prednost pred konkurenco. Ključne besede: izobraževanje, marketing, marketinški splet, seminar, kurikulum Objavljeno v DKUM: 30.06.2016; Ogledov: 1019; Prenosov: 105 Celotno besedilo (1003,14 KB) |
5. RAZVOJ SISTEMA ZA IZVAJANJE SPLETNIH SEMINARJEVMatjaž Gerčar, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Spletni seminarji so učinkovito dopolnilo klasičnih seminarjev, hkrati pa odlično marketinško orodje za pridobivanje novih strank, poglobitev odnosov z obstoječimi in izobraževanje uporabnikov. Na trgu najdemo veliko različnih programov za izvajanje spletnih seminarjev, toda večina se osredotoča na angleško govoreči trg ter na samo izvajanje spletnih seminarjev. Slednje pa je le del celotne življenjske zgodbe spletnega seminarja. Na primeren način ga moramo vključiti v lasten sistem ali spletno stran, pridobiti udeležence in na koncu poskrbeti, da se ti še kdaj vrnejo.
Zato moramo razviti sistem, ki vključuje predprodukcijo, produkcijo in postprodukcijo spletnega seminarja. Uporabniki so do novih in nepoznanih tehnologij zelo zadržani, zato je pomembno, da je celoten sistem oblikovan in zasnovan tako, da nudi dobro uporabniško izkušnjo ter uporabnikom omogoča, da se čim lažje prijavijo in udeležijo spletnega seminarja.
V podjetju IUS SOFTWARE so spletni seminarji del redne ponudbe v okviru spletnih portalov FinD-INFO ter IUS-INFO. Namenjeni so vsem, ki jih zanima področje financ in prava. Ključne besede: spletni seminar, uporabniška izkušnja, e-izobraževanje, oblikovanje, spletna stran Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1261; Prenosov: 92 Celotno besedilo (1,74 MB) |
6. O vzrokih migotanja listov trepetlikeBogdan Reichenberg, 2012, poljudni članek Ključne besede: Ravnikarjev seminar, Soba 25, arhitektura, mariborska univerza, mariborsko letališče, ureditev krajine, ureditev mesta, prostorski razvoj, študij arhitekture, pedagoški proces, Soba 25 Objavljeno v DKUM: 21.12.2015; Ogledov: 1047; Prenosov: 33 Povezava na celotno besedilo |
7. RAZVOJ SISTEMA ZA SNEMANJE PREDAVANJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDEMiha Medved, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomska naloga raziskuje možnosti za uvedbo sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. Sistem bo študentom omogočil, da si ogledajo zamujena predavanja in utrdijo znanje pred izpiti. Uporaba sistema spodbuja k prenovi učnega procesa, saj omogoča ogled posnetih predavanj vnaprej ter nudi učitelju, da uporabi čas, ko so študenti v učilnici za bolj praktično poučevanje. Država je v času nastajanja te diplome razpisala javni razpis za sofinanciranje projektov razvoja in vzpostavitve e-storitev in mobilnih aplikacij na področju napredne uporabe IKT v izobraževanju 2014 – 2015 in pokazala, da razume današnji čas in potrebne spremembe v izobraževanju V nalogi so predstavljeni rezultati ankete na temo mobilnih odjemalcev v izobraževanju, ki je bila izvedena med profesorji in študenti Fakultete za organizacijske vede. V primerjalni tabeli je prikazana ponudba vodilnih sistemov za snemanje predavanj, njihove glavne funkcije in lastnosti. Na podlagi primerjave je utemeljena odločitev izbire sistema in prikazana zasnova razvoja sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. V zaključku so predstavljene težave, ki so se pokazale pri vzpostavitvi prototipa sistema za zajemanje predavanj, njegove prednosti in možnosti, ki jih sistem odpira. Ključne besede: Video seminar, podcast, mobilno izobraževanje, RSS, snemanje predavanj, agent za snemanje predavanj Objavljeno v DKUM: 26.06.2015; Ogledov: 1757; Prenosov: 272 Celotno besedilo (23,88 MB) |
8. IZOBRAŽEVALNI SEMINAR ZA PLAVALNE TRENERJEEmil Tahirović, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: V zadnjem času se tudi na področju izobraževanja plavalnih trenerjev opaža pomanjkanje motivacije za udeleževanje na izobraževalnih seminarjih. Prav tako, primanjkuje število izobraževalnih seminarjev, ki bi vsebovali oziroma obravnavali primerno tematiko in katere bi vodili primerni strokovnjaki.
Z raziskavo smo ugotavljali, kakšno je trenutno stanje na področju izobraževanja plavalnih trenerjev, kakšno je njihovo mnenje o tovrstnih izobraževanjih, kje vidijo največji problem in kaj je vzrok za pomanjkanje motivacije pri udeleževanju tovrstnih izobraževan. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika med 30 slovenskimi plavalnimi trenerji, ki prihajajo iz različnih regij Slovenije.Rezultati so pokazali, da se veliko število plavalnih trenerjev, izobraževalnih seminarjev ne udeležuje. Vzrok za tako številčno neudeležbo je prav v vsebinah izobraževalnih seminarjev, ki ne obravnavajo aktualnih tematik. Poleg tega pa na nezadovoljstvo in pomanjkanje motivacije vpliva tudi ne subvencioniranje tovrstnih seminarjev, ki bi morali biti subvencionirani s strani Plavalne zveze Slovenije. Ugotovili smo, da bi moral vsak izobraževalni seminar poleg teoretičnega dela vsebovati tudi praktični del. Da bi spodbudili plavalne trenerje in bi se tovrstnih seminarje udeleževali bolj redno in z večjim zanimanjem, pa moramo izbrati tudi primerno lokacijo in časovni obseg seminarja.Na podlagi pridobljenih podatkov smo izdelali nov izobraževalni seminar za plavalne trenerje, katerega glavna tema je novosti plavalnih tehnik in za katerega želimo, da bi vzbudil njihovo zanimanje. Ključne besede: izobraževanje, motivacija, plavalni trenerji, seminar Objavljeno v DKUM: 23.06.2015; Ogledov: 1223; Prenosov: 112 Celotno besedilo (627,81 KB) |
9. PREGLED IN PRIMERJALNA ANALIZA REŠITEV ZA PODPORO SPLETNIM SEMINARJEMMitja Vunderl, 2012, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo pregledali in primerjali rešitve za podporo spletnim seminarjem. Prvi del se osredotoča na samo področje spletnih seminarjev, znotraj katerega smo opredelili ključne pojme, pregledali zgodovino, tehnološko zasnovo in predstavili deset najboljših praks. V drugem delu smo pregledali rešitve za podporo spletnim seminarjem, pametnim telefonom in tablicam. V tretjem delu smo analizirali rešitve za spletne seminarje; omejili smo se na naslednje rešitve: Citrix Online 5.0, Adobe Connect 8.0, Cisco WebEx 8.5 in na AnyMeeting. Znotraj tega dela smo predstavili kriterije za izbiro predstavnikov analize, metodo dela, podali osnovni opis izbranih rešitev, predstavili testni seminar, kriterije vrednotenja predstavnikov in rezultate. Pri rezultatih smo za vsako izbrano rešitev posebej primerjali njene izdelke, cene, pregledali funkcije in lastnosti, predstavili smo njihovo arhitekturo, komunikacijo (strežnik-odjemalec) in varnost ter preizkusili rešitve. Na koncu smo preverili hipoteze, navedli omejitve diplomskega dela, povzeli rezultate ter podali napotke za nadaljnje delo. Ključne besede: spletni seminar, e-komuniciranje, spletna konferenca, primerjalna analiza, spletni dogodek Objavljeno v DKUM: 04.06.2012; Ogledov: 1398; Prenosov: 154 Celotno besedilo (4,18 MB) |
10. ANALIZA PONUDBE IZOBRAŽEVANJA ZA RAČUNOVODJEMirjana Aničić, 2011, diplomsko delo Opis: POVZETEK
Diplomska naloga obravnava ponudbo dodatnega izobraţevanja za računovodje, ki je nujno potrebno v kolikor ţelijo računovodje opravljati svoje delo kvalitetno in v skladu s stalno spreminjajočo se zakonodajo.
Na podlagi tekstovne raziskave je analiziranih deset ponudnikov dodatnega izobraţevanja za računovodje in njihovi programi z vidika cen, trajanja in lokacije.
V raziskavi je ugotovljeno, da je ponudnikov izobraţevanj dovolj in da se cene seminarjev razlikujejo tudi do 30%. Najcenejši ponudnik med analiziranimi podjetji je Inštitut za računovodstvo pri katerem je cena najcenejšega izobraţevanja 118,80 EUR z vključenim ddv. Povprečna cena seminarjev z vključenim davkom na dodano vrednost in brez popustov je 197,35 EUR, kar je precej drago zato si jih ne morejo vsi računovodje privoščiti. Večina podjetij, ki so zajeta v raziskavi organizira izobraţevanja v Ljubljani in le trije od desetih ponudnikov organizirajo seminarje tudi v drugih mestih v Sloveniji. V času raziskave Januarja in Februarja leta 2010 je bil največkrat organiziran seminar na temo sprememb v zakonodaji o davku na dodano vrednost, kar ni presenetljivo, saj je s 1.1.2010 začela veljati nova zakonodaja na tem področju. Organizirani seminarji povprečno trajajo 4,8 ure in večinoma so organizirani med 9.00 in 14.00 uro. Ugotavljamo, da je povprečno trajanje seminarjev precej kratko, saj so skoraj vse teme v računovodstvu zelo kompleksne in jih ni moţno razloţiti v tako kratkem času.
Končne ugotovitve raziskave so, da je ponudbe dodatnih izobraţevanj za računovodje na trţišču dovolj in da potrebujejo računovodje precej denarja v kolikor se ţelijo dodatno izobraţevati. Ključne besede: Ključne besede:
- računovodstvo
- dodatno izobraţevanje
- izpopolnjevanje
- organiziranje
- seminar Objavljeno v DKUM: 04.08.2011; Ogledov: 2166; Prenosov: 124 Celotno besedilo (888,38 KB) |