1. Analiza uspešnosti nastopa družbe Bisol Group na sejmu Solar Energy UKPolona Peunik, 2016, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo analizira vsebine, s katerimi mora biti seznanjen vsak tržnik, ki želi sejemske nastope uvrstiti v trženjsko strategijo podjetja. Delo je rezultat teoretičnih znanj priznanih avtorjev in strokovnjakov s področja mednarodnega trženja, precejšen del vsebine pa je predstavljen na podlagi praktičnih izkušenj z organizacijo več kot tridesetih, večinoma mednarodnih, sejemskih nastopov skupine BISOL Group v obdobju sedmih let.
V prvem delu obravnavamo vlogo sejmov v mednarodni trženjski strategiji podjetij in njihov pomen kot orodja komuniciranja na medorganizacijskem trgu. V teoretičnem delu smo povzeli splošne usmeritve za uspešno pripravo na sejem, ki smo jih v empiričnem nato podrobneje predstavili na primeru udeležbe skupine BISOL Group na mednarodnem sejmu Solar Energy UK 2014 v Birminghamu. Ker sejmi predstavljajo velik del trženjskega budžeta, bomo pod drobnogled vzeli merjenje uspešnosti sejemskega nastopa in doseganja zastavljenih ciljev. Predstavili bomo uporabnost rezultatov analize in usmeritve za prilagoditev trženjskega spleta skupine BISOL Group z namenom doseganja večjih tržnih deležev, dviga prodaje in prepoznavnosti znamke. Ključne besede: sejmi, trženje na medorganizacijskem trgu, sončne elektrarne, fotonapetostni moduli Objavljeno v DKUM: 24.08.2016; Ogledov: 1241; Prenosov: 138
Celotno besedilo (1,35 MB) |
2. Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.Saša Golob, 2016, diplomsko delo Opis: Komuniciranje je aktivnost prenosa in izmenjave informacij med ljudmi. Podjetja komunicirajo s svojimi ciljnimi javnostmi, z namenom da dosežejo cilje marketinškega komuniciranja. Pri tem pa uporabljajo različne pristope oziroma instrumente.
Podjetje Kaviar kozmetika d.o.o., s široko ponudbo izdelkov za nego predvsem zahtevne, zrele in težavne kože, deluje medorganizacijsko. Z izdelki cilja na kozmetične salone in lekarne, ki zaposlujejo ustrezne strokovnjake za delo in uporabo profesionalne kozmetike, v namen njihove ustrezne uporabe pa izvaja usposabljanja. Pri komuniciranju s svojimi ciljnimi skupinami uporablja različne instrumente marketinškega komuniciranja. Veliko pozornost namenja pospeševanju prodaje, največ udeležbi na sejmih, saj jim ti zagotavljajo pridobitev pomembnih kontaktov in sklepanje poslov ter vzdrževanje odnosov s svojimi stalnimi kupci.
Na osnovi teh pridobljenih kontaktov izvajajo osebne predstavitve pri potencialnih kupcih, za druge največkrat podporne dejavnosti uporabljajo instrumente neposrednega trženja, kot so telefonsko komuniciranje in komuniciranje s pomočjo elektronske pošte. Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejmi Objavljeno v DKUM: 01.06.2016; Ogledov: 1505; Prenosov: 141
Celotno besedilo (1,07 MB) |
3. KULTURNO-ZGODOVINSKI RAZVOJ PTUJAAna Nimac, 2013, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo predstavlja pregled kulturno-zgodovinskega dogajanja v mestu Ptuj. V kratkem zgodovinskem pregledu dogodkov sem prikazala razvoj samega mesta od najstarejših najdenih predmetov v železni dobi pa vse do danes.
Na območju občine Ptuj se dogaja veliko kulturnih dogodkov, sama sem se odločila, da se osredotočim na tri. Dva sta se odvijala že v preteklosti in sta še danes, eden manj, drugi bolj, pomembna za kulturno in družbeno življenje ter turizem. To so letni sejmi in kurentovanje. Leta 2012 pa smo bili priča kulturnemu dogajanju v sklopu Evropske prestolnice kulture.
Ptujski sejmi so se obdržali vse do danes in predstavljajo zmes med pravimi srednjeveškimi sejmi in tako imenovanimi novodobnimi bolšjimi sejmi. Na žalost pa vedno bolj izgubljajo svoj prvotni pomen.
Za razliko od sejmov pa so se pustni običaji s sedaj že tradicionalno prireditvijo kurentovanjem ohranili in veljajo za največjo organizirano pustno-karnevalsko prireditev v Sloveniji in osrednji Evropi.
Da je Ptuj res kulturno mesto, pa je dokazalo lani, leta 2012, saj se je v njem kot partnerskem mestu Evropske prestolnice kulture odvilo veliko kulturnih dogodkov, ki so precej oživeli kulturno življenje v mestu. Ključne besede: Ptuj, zgodovina, sejmi, kurentovanje, Evropska prestolnica kulture 2012. Objavljeno v DKUM: 10.06.2013; Ogledov: 2779; Prenosov: 517
Celotno besedilo (716,98 KB) |
4. Sejem kot instrument pospeševanja prodaje v podjetju Struc Kovačija Muta d.o.o. : diplomsko deloKsenija Kovač, 2006, diplomsko delo Ključne besede: sejmi, kovinska industrija, obrt, izdelki, blagovne znamke, dejavnost, politika izdelka, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, projekti, planiranje projektov, izvršba, planiranje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2340; Prenosov: 78
Celotno besedilo (788,47 KB) |
5. Analiza strategije vstopa družbe Expo Biro d.o.o. na bolgarski trg : diplomsko deloVesna Tanšek, 2007, diplomsko delo Ključne besede: internacionalizacija, mednarodno poslovanje, strategija, storitve, trg, podjetje, tržna analiza, poslovanje, tuje investicije, SWOT analiza, motiviranje, Slovenija, Bolgarija, mednarodni trg, oprema, sejmi, predstava, povezanost, konkurenčnost, image, izvoz, analiza poslovanja, družbe, poslovno okolje, sposobnosti, mednarodno trženje, tržna struktura, panoge dejavnosti, tržne poti, potrebe, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno podjetje, mednarodno ekonomsko sodelovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1898; Prenosov: 112
Celotno besedilo (668,20 KB) |
6. Elementi strateške podpore internacionalizaciji podjetja Metalprim IZT d.o.o. : diplomsko deloSandra Makovec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: internacionalizacija, mednarodno poslovanje, podpora, institucionalizem, inženiring, podjetje, mala podjetja, poslovanje, srednja podjetja, SWOT analiza, motiviranje, Slovenija, mednarodni trg, kovinska industrija, povezanost, strategija, značilnosti, izvoz, Bosna in Hercegovina, družbe, predstava, sposobnosti, sejmi, gospodarska zbornica, panoge dejavnosti, trg, potrebe, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno podjetje, mednarodno ekonomsko sodelovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1899; Prenosov: 54
Celotno besedilo (1,72 MB) |
7. Sejem kot instrument pospeševanja prodaje v podjetju Jeruzalem Ormož VVS d.d. : diplomsko deloSebastjan Jambriško, 2007, diplomsko delo Ključne besede: vinarstvo, pijače, pospeševanje prodaje, komuniciranje, sejmi, dejavnost, razstave, marketing, trženje, oglaševanje, ekonomska propaganda, ideje, cilj, orodja, tehnika, Slovenija, promocija, aktivnosti, strategija trženja, organizacijske strukture, panoge dejavnosti, izdelki, organiziranost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1864; Prenosov: 96
Celotno besedilo (773,22 KB) |
8. Sejem kot instrument pospeševanja prodaje v družbi Casinò Portorož, d.d. : diplomsko deloNataša Čebokli, 2008, diplomsko delo Ključne besede: sejmi, trg, pospeševanje prodaje, ideje, igralništvo, orodja, igre, oglaševanje, ekonomska propaganda, dejavnost, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, projekti, izvršba, planiranje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, Italija, aktivnosti, strategija, strategija trženja, empirične raziskave Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 95
Celotno besedilo (337,31 KB) |
9. Primerjava slovenskih in nemških podjetij pri pripravi na sejemski nastop : diplomsko deloLenka Novak, 2008, diplomsko delo Ključne besede: sejmi, aktivnosti, podjetje, dejavnost, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, Nemčija, internacionalizacija, mednarodne primerjave, planiranje, mednarodno podjetje, cilj, organiziranost, Slovenija, strategija, strategija trženja Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1507; Prenosov: 71
Celotno besedilo (462,33 KB) |
10. ANALIZA SEJEMSKEGA NASTOPA PODJETJA MERUS D.O.O.Anita Židov, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili sejemsko predstavitev, kot orodje marketinškega komuniciranja. Danes je na tržišču vedno bolj ostra konkurenca, zato morajo podjetja znati svoje proizvode oziroma storitve dobro predstaviti potencialnim odjemalcem. Sejmi so se uveljavili kot najprimernejša oblika direktnega komuniciranja med podjetji in njihovimi odjemalci. Sejem je tudi mesto, kjer se lahko podjetja seznanijo s konkurenčnimi ponudniki, novimi tehnologijami in pristopi k prodaji.
Iz tega vidika je še posebej pomembno biti inovativen, z univerzalnimi pristopi k prodaji, kar pa zahteva dolgo in temeljito pripravo. Ključno je, da si še pred sejemskim nastopom določimo jasne cilje, ki nas vodijo kot rdeča nit skozi nastop na sejmu, kot tudi pri samih posejemskih aktivnostih. Ti cilji ne pomenijo samo dobrih prodajnih rezultatov, temveč tudi skrb za postavitev in ohranjanje dobre podobe podjetja ter temeljito analizo konkurence.
Predstavili smo pomen udeleževanja na sejmu Graf&Pack podjetja Merus, ki je eden vidnejši slovenskih ponudnikov strojne opreme v grafični industriji. Za njih je ta oblika marketinškega komuniciranja najpomembnejša, saj gre za zelo specializirano panogo, kjer se srečajo s praktično vsemi potencialnimi odjemalci na enem mestu
Ključne besede: pospeševanje prodaje, specializirani sejmi, priprava na sejem, posejemske aktivnosti Objavljeno v DKUM: 17.02.2010; Ogledov: 2479; Prenosov: 259
Celotno besedilo (1,82 MB) |