SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
ANALIZA SEJEMSKEGA NASTOPA PODJETJA MERUS D.O.O.
Anita Židov, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili sejemsko predstavitev, kot orodje marketinškega komuniciranja. Danes je na tržišču vedno bolj ostra konkurenca, zato morajo podjetja znati svoje proizvode oziroma storitve dobro predstaviti potencialnim odjemalcem. Sejmi so se uveljavili kot najprimernejša oblika direktnega komuniciranja med podjetji in njihovimi odjemalci. Sejem je tudi mesto, kjer se lahko podjetja seznanijo s konkurenčnimi ponudniki, novimi tehnologijami in pristopi k prodaji. Iz tega vidika je še posebej pomembno biti inovativen, z univerzalnimi pristopi k prodaji, kar pa zahteva dolgo in temeljito pripravo. Ključno je, da si še pred sejemskim nastopom določimo jasne cilje, ki nas vodijo kot rdeča nit skozi nastop na sejmu, kot tudi pri samih posejemskih aktivnostih. Ti cilji ne pomenijo samo dobrih prodajnih rezultatov, temveč tudi skrb za postavitev in ohranjanje dobre podobe podjetja ter temeljito analizo konkurence. Predstavili smo pomen udeleževanja na sejmu Graf&Pack podjetja Merus, ki je eden vidnejši slovenskih ponudnikov strojne opreme v grafični industriji. Za njih je ta oblika marketinškega komuniciranja najpomembnejša, saj gre za zelo specializirano panogo, kjer se srečajo s praktično vsemi potencialnimi odjemalci na enem mestu
Ključne besede: pospeševanje prodaje, specializirani sejmi, priprava na sejem, posejemske aktivnosti
Objavljeno: 17.02.2010; Ogledov: 1769; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

10.
NAČINI PRIDOBIVANJA KADROV V ORGANIZACIJAH
Bojana Gričnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Okolje in razmere, v katerih poslujejo podjetja, jih delajo vse bolj odvisne, ne samo od materialnih, finančnih virov, tehnologije ampak tudi od dobrih, sposobnih in izobraženih zaposlenih. Zaradi tega se morajo podjetja vse bolj prilagajati spremembam v okolju ter potrebam sodobnega poslovanja. Eden ključnih dejavnikov za uspešnost podjetja je ustrezno usposobljen in kvaliteten kader. Zaradi tega podjetja veliko pozornost v današnjih težkih časih namenjajo pridobivanju kadrov. Kader morajo izbirati na ustrezen in preudaren način, saj se zavedajo, koliko jih lahko stane, v kolikor je kader neustrezen. Izbor neustreznega kadra jih ne samo ogromno stane, lahko tudi ogrozi uspešnost poslovanja podjetja. Zaradi tega se podjetja pri izboru kadra, vse bolj poslužujejo različnih načinov pridobivanja kadrov, saj le tako pridobijo najustreznejši kader. Za pridobivanje vodilnega in visokokvalificiranega kadra se vse bolj poslužujejo storitev zasebnih kadrovskih agencij, saj so določene posebej specializirane za to vrsto kadra. Strokovno usposobljen kader za posamezna področja lahko pridobijo na zaposlitvenih sejmih, še posebej sejmih, ki jih organizirajo posamezne fakultete. Ti sejmi tudi omogočajo, da se podjetje predstavi kot delodajalec, in vzbudijo zanimanje za to vrstno izobraževanje. Za pridobitev ustreznega kadra, se podjetja zadnjih nekaj let vse bolj poslužujejo interneta. E-kadrovanje, kot ga imenujemo, zajema, pridobivanje kadrov preko zaposlitvenih portalov, lastnih kadrovskih portalov posameznega podjetja, spletnega portala Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. Prednosti pridobivanja kadrov z e-kadrovanjem so v bistveno manjših stroških v primerjavi z ostalimi oblikami kadrovanja, prihranku časa, zaradi hitrejšega pretoka informacij med podjetjem in iskalci zaposlitve, ter administrativnih nalog.
Ključne besede: kader, načini pridobivanja kadrov, e-kadrovanje, zasebne kadrovske agencije, zaposlitveni sejmi
Objavljeno: 09.12.2009; Ogledov: 2248; Prenosov: 600
.pdf Celotno besedilo (476,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici