| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza spletnega trženja v podjetju Pomurski sejem d.o.o.
Maša Maučec, 2023, diplomsko delo

Opis: Z razvojem tehnologije so podjetja bila primorana spremeniti njihovo trženje. S tem so preoblikovala strategije trženja in se vedno manj osredotočala na tradicionalne oblike trženja, medtem ko je spletno trženje postalo trend in nuja za njihov obstoj. Podjetja zaradi hitrih tehnoloških sprememb pogosto ne izkoristijo vseh priložnosti na področju spletnega trženja, zato smo v diplomskem delu obravnavali spletno trženje na primeru podjetja Pomurski sejem, d.o.o. Analizirali smo njegove trženjske kanale in orodja za posamični trženjski kanal, ki ga podjetje uporablja. V teoretičnem delu diplomskega dela opredeljujemo digitalno trženje in navajamo razlike v primerjavi s spletnim trženjem. Poudarjamo pomembnost prilagoditve aktivnosti spletnega trženja kulturi tujega trga. V empiričnem delu smo ugotavljali in analizirali ključne trženjske kanale in orodja, ki jih uporabljajo v podjetju Pomurski sejem. Ugotovili smo, da je njihovo spletno trženje že razvito, vendar na tem področju še vedno obstajajo neizkoriščene priložnosti podjetja. Strategijo spletnega trženja imajo opredeljeno, vendar ji pogosto ne sledijo na podlagi določenega cilja in je nimajo podrobneje razčlenjene za vsa področja. Z analitičnimi orodji se osredotočajo predvsem na njihov najbolj tradicionalni sejem AGRA. Podjetju predlagamo konsistentno objavljanje vsebine na družbenih omrežjih ter podrobnejšo analizo podatkov z orodji spletnega trženja, ki jih uporabljajo, na osnovi konkretno postavljenih ciljev.
Ključne besede: digitalno trženje, spletno trženje, digitalni trženjski kanali in orodja, družbena omrežja, Pomurski sejem.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 390; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
Digitalizacija sejmišča
Mojca Babič, 2020, magistrsko delo

Opis: Prihodnost na področju e-poslovanja je navdušujoča. Sam razvoj in inovativnost na področju tehnologije in digitalizacije je v današnjem času impresivna. Vodilne na področju tehnike in tehnologije so v današnjem svetu ZDA, Japonska in Kitajska, a jim je zaradi svoje drznosti Evropa kar takoj za petami. Kaj pa sploh je e-poslovanje? Mnogi ga opredeljujejo kot splošen pojem, ki se nanaša na vse načine uporabe digitalnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij za podporo ali racionalizacijo poslovnih procesov - od priprave do implementacije. Vendar se lahko natančneje nanaša tudi na poslovne procese spletnih trgovin ali drugih internetnih podjetij. Ena izmed vej informatike je tudi razvoj aplikacij, ki je v zadnjem času izredno popularen trend med informatiki. Vedno znova nas presenečajo z novimi idejami, zasnovami in prav tako izvedbami, se pravi končnimi izdelki. Gospodarstvo danes je tehnološko tako napredno, da je potrebno biti posebej iznajdljiv, da se bi na trg lahko predstavili novo zasnovo. Konkurenca na tem področju je res velika, ponudba pa tako raznolika, da lahko uporabnika takoj premami. V magistrski nalogi smo se tako posvetili digitalizaciji na sploh prav tako smo izpostavili trende na področju razvoja aplikacij, povedali kako se aplikacije razvijajo in kakšni so pri tem stroški. Del naše magistrske naloge pa so sejmi. Natančneje smo izpostavili sejem v Frankfurtu, ki je po eden največjih sejmov tako v Evropi kot tudi drugje po svetu. Pri raziskavi o aplikacijah se nam je utrnila zamisel. Ali bi lahko ustvarili aplikacijo, ki je v bistvu navigacijski sistem kot tudi sam prikaz in pojasnitev sejma? Aplikacija bi vsebovala GPS sistem, ki bi udeležence sejma vodil skozi sama prizorišča. Sama aplikacija bi bila sestavljena iz več delov. Eden izmed zavihkov bi torej bil sam GPS sistem, torej navigacija po prizoriščih. V naslednjem bi lahko imeli naštete vse predstavnike in gostitelje samega sejma, v posebnem okencu bi lahko posameznik vpisal kaj ga na tem sejmu sploh zanima, aplikacija bi ga lahko vodila na te posamezne kraje. Ker so sejmišča seveda prizorišča, ki so po navadi na prostem ali v velikih halah, se po njih udeleženci sejma sprehajajo. Zato je navigacijski sistem potrebno prilagoditi oziroma uporabiti tistega, ki je namenjen pešcem ter seveda uporabiti notranji GPS sistem. Seveda smo kasneje ugotovili, da sejmišče v Frankfurtu že uporablja neko vrste aplikacije, zato smo se odločili, da jo preučimo in mogoče na podlagi tega podamo predloge za izboljšavo in na tak način posredno podamo tudi utrinke naše ideje.
Ključne besede: e-poslovanje, razvoj aplikacije, GPS, sejem, Messe Frankfurt
Objavljeno v DKUM: 03.02.2021; Ogledov: 1058; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

3.
Podpora spirit slovenija predstavitvam slovenskih podjetij na sejmih v tujini
Sara Koler, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega projekta je ugotoviti, kako SPIRIT Slovenija podpira predstavitve slovenskih podjetij na sejmih v tujini. Sejem je torej dogodek, mesto, kjer se razstavljavci lahko neposredno predstavijo svojim starim in novim odjemalcem. Pri nastopu na sejmih je za uspešnost potrebna natančnost in vztrajnost. Podjetje mora izdelati jasno tržno strategijo, sicer izgubi pomen tudi nastop na sejmu. Kljub razvoju sodobne tehnike so sejmi še vedno zelo pomembna oblika komunikacije s kupci. Če podjetje želi poslovati pozitivno, mora razviti inovativen in konkurenčen izdelek ali storitev. S pomočjo dobro razvitega tržnega komuniciranja, ki je najpomembnejša funkcija v vsakem podjetju, podjetje poskuša vzdrževati poslovne prednosti pred konkurenco. Samo podjetje komunicira s porabniki, posredniki in tudi različnimi javnostmi. Kljub vsem možnim oblikam komunikacije z odjemalci so sejmi še zmeraj na samem vrhu pospeševanja prodaje. Podjetje najprej razišče domač trg, in če predvidi upadanje prodaje, se odloči za razširitev na tuje trge. S pomočjo institucije SPIRIT Slovenija slovenska podjetja veliko lažje vstopajo na tuja tržišča, institucija razpiše razpis, na katerega se lahko podjetje prijavi, če ustreza vsem postavljenim pogojem. Sofinancirani so skupinski in individualni nastopi podjetij na mednarodnih sejmih.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, sejem, nastop na sejmu, SPIRIT Slovenija.
Objavljeno v DKUM: 21.01.2020; Ogledov: 1138; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (708,14 KB)

4.
Sejem kot orodje pospeševanja prodaje
Janja Horvatič, 2017, diplomsko delo

Opis: Podjetje želi z nastopom na sejmu prodati svoj izdelek oziroma storitev, ga predstaviti ciljni skupini, graditi prepoznavnost podjetja in izdelka oziroma storitve, hkrati pa sejem predstavlja obliko vzpostavljanja in vzdrževanja poslovnih stikov na določenem trgu. V diplomskem projektu smo spoznali, da je sejem oziroma razstava eno izmed glavnih orodij pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje je instrument, ki izdelke približa in predstavi odjemalcem, ob tem pa ima prodajalec priložnost o izdelku povedati vse lastnosti na bolj prepričljiv način. Sejem kot najpomembnejše orodje pospeševanja prodaje, je lahko prostor, dogodek ali inštitucija. Navedli smo veliko posebnosti sejma skupaj z nekaj primeri. Avtorji sejme delijo po več merilih, v grobem pa so to sejmi glede na geografsko strukturo, obseg poslovnih področjih in drugi sejmi. Podjetje najprej določi svoje motive in cilje, ki morajo biti zastavljeni pametno. Na ta način izbere pravi mednarodni sejem, na katerem bo razstavljalo. Po tem, ko podjetje izbere sejem, se loti temeljitega načrtovanja nastopa na sejmu. Načrtovanje zajema priprave pred sejmom, aktivnosti podjetja na sejmu in posejemske aktivnosti. Z študijo primera smo opisali celoten proces načrtovanja in nastopa izbranega podjetja na sejmu. Ugotovili smo, da je zaradi specifičnosti izdelkov za izbrano podjetje sejemski nastop zelo pomembno orodje pospeševanja prodaje. S ciljem uresničitve zastavljenih ciljev na izbranem tujem trgu, podjetje nastop na sejmu kombinira z osebno prodajo. Po mnenju podjetja so učinki nastopa na sejmu dolgoročno višji kot stroški. Višja sta tudi uspešnost podjetja in zadovoljstvo odjemalcev.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodno tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, sejem, načrtovanje
Objavljeno v DKUM: 02.11.2017; Ogledov: 1415; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (815,73 KB)

5.
Pomen logistične infrastrukture za razvoj turistične ponudbe v Gornji Radgoni
Kaja Španbauer, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Pomen logistične infrastrukture za razvoj turistične ponudbe v Gornji Radgoni se osredotočamo na problematiko slabe logistične infrastrukture, ki pride v ospredje še posebej v sejemskem času, ko Gornjo Radgono obišče največ obiskovalcev. Predstavljen je tudi problem oddaljenosti Gornje Radgone od avtoceste ter neurejenost cestišč. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu so predstavljeni pomembni pojmi turizma in logistike ter informacije o Gornji Radgoni in njeni turistični ponudbi. Poleg zgodovine in opisa različnih sejmov je prikazana tudi letna rast števila obiskovalcev sejmov, števila razstavljavcev in površine razstavnih prostorov. V raziskovalnem delu so predstavljeni rezultati anketnih vprašalnikov, ki so bili razdeljeni med prebivalce mesta Gornja Radgona. V zaključnem delu naloge najdemo kritično analizo ter potrditev oziroma ovržbo zastavljenih hipotez.
Ključne besede: sejem, Gornja Radgona, logistična infrastruktura, turizem, logistika
Objavljeno v DKUM: 18.10.2016; Ogledov: 1656; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

6.
Sejem kot orodje tržnega komuniciranja podjetja Gostol - Gopan, d.o.o
Kristina Vodopivec Bric, 2016, diplomsko delo

Opis: Sejmi že od nekdaj veljajo za izredno učinkovito orodje tržnega komuniciranja in tudi dandanes, v dobi skokovitega porasta elektronskih medijev, ne izgubljajo na pomenu. Še več, trženjsko naravnana podjetja se čedalje bolj zavedajo njihovega doprinosa tako k doseganju strateških ciljev podjetja kakor tudi kratkoročnih in dolgoročnih prodajnih ciljev. Pomembno prispevajo k povečanju prodaje, pritegnitvi novih kupcev, prepoznavnosti podjetja in utrditvi blagovne znamke ter omogočajo direkten vpogled v stanje panoge ter konkurence. V diplomski nalogi poskušam na kratko opisati tržno komuniciranje kot element trženjskega spleta podjetja ter podrobneje osvetliti sejme kot enega izmed njegovih najpomembnejših orodij. Poleg tega sem želela raziskati, zakaj se v današnjem poslovnem svetu kljub sodobnim cenejšim in množičnejšim orodjem, sejmom še vedno pripisuje tako pomembno vlogo in katere dejavnike mora podjetje upoštevati, če želi, da bo njegov nastop na sejmu uspešen. V analitičnem delu sem na primeru podjetja Gostol-Gopan, d.o.o. Nova Gorica, ki je v svetovnem merilu eno vodilnih podjetij v projektiranju in izdelavi opreme ter celovitih rešitev za srednje velike in velike pekarne, prišla do ugotovitve, da je zavedanje o pomembnosti nastopov na sejmu ter pravilna izpeljava vseh potrebnih aktivnosti s tem v zvezi, ključna za uspešnost sejemske predstavitve.
Ključne besede: tržno komuniciranje ali promocija, pospeševanje prodaje, sejem, sejemska predstavitev
Objavljeno v DKUM: 05.08.2016; Ogledov: 1689; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (399,34 KB)

7.
Sejem kot instrument pospeševanja prodaje - Pomurski sejem AGRA
Zvonka Volmut, 2016, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu bomo najprej teoretično obdelali področje tržnega komuniciranja, opisali instrumente tržnega komuniciranja ter se podrobneje osredotočili na pospeševanje prodaje, saj je osrednja tema naše raziskave sejem kot instrument pospeševanja prodaje, ki je kljub temu, da živimo v dobi interneta in se zdi, kot da se je velik del tržnega komuniciranja preselil tja, še vedno med bolj priljubljenimi oblikami pospeševanja prodaje, saj omogoča pristen, oseben ter direkten stik med prodajalcem in kupcem. Natančneje, zanimalo nas je zakulisje takšne velike prireditve, kot je mednarodni kmetijsko-živilski sejem AGRA v Gornji Radgoni. Zanimalo nas je, kateri so poglavitni razlogi za udejstvovanje podjetij na tem sejmu, kakšni so na eni strani vložki (trud, načrtovanje) in na drugi pričakovanja od nastopa na sejmu, kaj pripravijo za svoje obiskovalce oziroma potencialne porabnike, kakšne so njihove želje glede razstavnega prostora in kakšno realno stanje. Sestavili smo krajši anketni vprašalnik in z anketiranjem razstavljavcev na prireditvi Pomurskega sejma AGRA 2013 ter kasneje s spletno anketo (enake vsebine) pridobili podatke iz prve roke.
Ključne besede: tržno komuniciranje, instrumenti pospeševanja prodaje, sejem AGRA
Objavljeno v DKUM: 14.04.2016; Ogledov: 1327; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

8.
GENERIČNA RAST PODJETJA POMURSKI SEJEM D.D.
Natalija Dvoršak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju Generična rast Pomurskega sejma d. d. bomo najprej predstavili teoretični del rasti podjetij, nato se bomo osredotočili na generično rast, kjer proučujemo pogoje za rast, načine generične rasti ter kako naj podjetje načrtuje rast. Ker se od podjetja do podjetja strategije rasti razlikujejo in ne obstaja dejanska formula za uspeh, bomo vse te definicije kasneje povezali s teoretičnim delom, ki se navezuje na novo nastali projekt podjetja Pomurski sejem d. d., ki se imenuje POST VIVA in je bil prvič izpeljan v letu 2013. Projekt bomo predstavili od samega načrtovanja, ki traja več let, do izvedbe in analize rezultatov, ki je končni pokazatelj uspešnosti generične rasti. Na koncu bomo predstavili rezultate, vezane na postavljene hipoteze in te potrdili ali zavrgli na podlagi navedenih podatkov in analiz.
Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, generična rast, Pomurski sejem d. d., sejem POST VIVA
Objavljeno v DKUM: 23.06.2015; Ogledov: 2218; Prenosov: 317
.pdf Celotno besedilo (752,61 KB)

9.
MEDORGANIZACIJSKO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU SEJEMSKIH AKTIVNOSTI V PODJETJU TENZOR D.O.O.
Taja Bezjak, 2013, magistrsko delo

Opis: Komuniciranje med organizacijami predstavlja pomemben del marketinga podjetja. Podjetje se mora zavedati nekaterih posebnosti medorganizacijskega marketinga, da bi lahko bilo pri tem še uspešnejše. Kadar podjetje poskuša osvojiti tudi tuje trge, predstavlja sejem kot instrument marketinškega komuniciranja pomembno vlogo. Podjetja imajo različne razloge, zakaj se odločijo za nastop na sejmu, vsekakor je ta eden izmed njih. Učinkovitost nastopa na sejmu se začne že s pripravami in je odvisna od kakovosti sejemskih aktivnosti tako pred sejmom kot med njim in po njem. V magistrski nalogi smo opredelili značilnosti in posebnosti medorganizacijskega komuniciranja ter njegovih instrumentov. Podali smo tudi ključne razlike med komuniciranjem na medorganizacijskih in potrošniških trgih. Prav tako smo opredelili teoretična izhodišča sejma kot instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Analizirali smo sejemske aktivnosti v podjetju Tenzor d.o.o. ter sejemski nastop podjetja na sejmu EuroCIS 2013. Na podlagi analize in ugotovljenih pomanjkljivosti sejemskih aktivnosti v podjetju smo podali nekatere izboljšave na področju sejemskih aktivnosti pred sejmom, med njim in po njem. Predlogi izboljšav bi po našem mnenju pripomogli k učinkovitejšemu nastopu podjetja na sejmih.
Ključne besede: medorganizacijski trgi, medorganizacijsko komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejem, sejemske aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 15.01.2014; Ogledov: 2119; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (846,17 KB)

10.
STRATEGIJA NAČRTOVANJA IN IZVEDBE PREDSTAVITVE PODJETJA STILLES D.O.O. NA MEDNARODNEM SEJMU POHIŠTVA V MILANU
Matej Matic Murenc, 2012, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo predstavili strategijo sejemskih predstavitev. Opisali smo značilnosti te strategije in aktivnosti, ki se odvijajo med njenim izvajanjem. V prvem delu naloge smo povzeli teoretično znanje različnih avtorjev. Strategijo predstavitve smo opredelili kot instrument pospeševanja prodaje. Nato pa smo spoznali različne vrste sejmov in njihove značilnosti. Spoznali smo, zakaj so sejemske predstavitve uspešne, in razloge, zakaj lahko predstavitve spodletijo. Raziskali smo kriterije, po katerih se podjetja odločajo za določene sejme, in kje lahko dobijo informacije za svojo odločitev. V fazi načrtovanja predstavitve smo spoznali dejavnosti, na katere moramo biti pozorni, če želimo, da je naša predstavitev uspešna. Pripraviti je treba časovni načrt, določiti finančne okvirje, izvesti predsejemsko kampanjo in opraviti potrebne operativne dejavnosti. Ugotovili smo, da je za uspešen nastop pomembno agresivno predsejemsko oglaševanje. Na sami predstavitvi pa so naše najboljše orodje zaposleni, ki svoje naloge opravljajo na stojnici. V nalogi smo opisali osebje na stojnici ter njegove vloge in naloge. Opozorili smo na določene dejavnike, na katere morajo paziti podjetja pri oblikovanju razstavnih prostorov. Priporočljivo je, da so stojnice zanimive in inovativne, vendar ne premočnih barv. Razstavni prostor mora biti tudi dobro osvetljen in oskrbovan v času poteka sejma. Opisali smo tudi, kako poteka pogovor med predstavnikom podjetja na razstavnem prostoru in obiskovalcem, ter na kaj mora biti osebje posebej pozorno med pogovorom. V začetku pogovora je najpomembnejša naloga zaposlenega, da ugotovi kredibilnost obiskovalca. S tem zaposleni prihranijo čas za resne potencialne stranke. Po koncu sejma pa v podjetju opravijo še vse potrebne posejemske aktivnosti. Zelo pomembno je, da zaposleni začnejo komunicirati s potencialnimi strankami v čim krajšem času po zaključku sejma. Kontakte zaposleni arhivirajo in shranijo za nadaljnjo rabo. Končno dejanje pa je analiza rezultatov. Tu preverijo ali so bili cilji doseženi in ali so stroški takšni, kot so jih v podjetju pričakovali. Sejemski projekt zaključimo z izdelavo končnih poročil. V drugem delu dela diplomskega seminarja pa smo opisali primer predstavitve podjetja Stilles, d. o. o., na milanskem sejmu pohištva. Najprej smo predstavili podjetje Stilles, d. o. o., ki je eno vodilnih lesnih podjetij v Evropi. Predstavili smo tudi storitve in izdelke, ki jih nudijo, ter njihovo mednarodno usmerjenost in strategijo komuniciranja s kupci. Nato smo na kratko predstavili sejem I Saloni, ki se ga je podjetje udeležilo. V nadaljevanju smo opisali potek načrtovanja na nastop na milanskem sejmu. Razložili smo, kako se je podjetje pripravljalo na predstavitev, kako je načrtovalo finančna sredstva, kako so v podjetju izvedli predsejemsko oglaševanje in kako so organizirali logistični proces. Predstavili smo Stillesov nastop na sejmu. Prikazali smo stojnico, ki so jo uporabljali na sejmu, zaposlene, ki so bili na razstavnem prostoru, in primer pogovora med obiskovalcem in zaposlenim. Na koncu pa smo opisali še aktivnosti, ki v podjetju potekajo po končanem sejmu in predstavili rezultate, ki so dosegli na milanskem sejmu leta 2012.
Ključne besede: sejem, predstavitev, razstavljavec, obiskovalec, Stilles, I Saloni
Objavljeno v DKUM: 22.11.2012; Ogledov: 2735; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici