1. Samospoznanje pri Platonu, Friedrichu Wilhelmu Nietzscheju in Emmanuelu MounieruUroš Cvelbar, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu obravnavamo temo samospoznanja in samospoznavnega procesa. Platon (s Sokratom), Nietzsche in Mounier so tisti filozofi, s pomočjo katerih smo zelo dobro spoznali filozofsko širino in globino obravnavane teme. Raziskali smo, kašen vpliv in kakšne implikacije ima samospoznanje na družbo in njeno politično življenje.
Pri Platonu smo se osredinili na njegov dialog Alkibiad Prvi, v katerem zelo nazorno pokaže proces samospoznanja in njegovo praktično vrednost. Obrat v interpretaciji se zgodi, ko Platonovo samospoznanje obravnavamo v okviru spoznavanja samega sebe kot individualnega bitja v nasprotju z običajno interpretacijo. Večina interpretov Platonovo samospoznavanje obravnava kot splošno spoznanje samega sebe, torej človeške vrste. Ta obrat omogoča, da že pri Platonu razberemo ključne nastavke za vse poznejše teorije o samospoznanju oz. vzpostavitvi osebne identitete. Pri politični implikaciji obravnavamo Platonovo preslikavo posameznikovega psihološkega stanja na različne stanove v družbi oz. celo na državne ureditve.
Pri Nietzscheju raziskujemo radikalno kritiko vseh pozitivnih izjav in definicij o samospoznanju. Vendar se Nietzschejeva pozicija izkaže za nezadostno: poleg tega da se pojavi problem subjektivistične filozofije, ki zapade v relativizem, z njegovimi pojmi ne moremo vzpostaviti konstruktivnega dialoga ali smiselnega sistema.
Mouniera smo obravnavali kot enega glavnih predstavnikov personalizma. Izkaže se, da je s pojmom oseba in svojim aktivnim družbenim delovanjem posegel v politično prihodnost Evrope. Ob nenehnem preseganju samega sebe in svojih trenutnih danosti je ena ključnih lastnosti osebe prav aktivno delovanje, usmerjeno k drugemu in za drugega. Ključne besede: Sokrat, Platon, Friedrich Wilhelm Nietzsche, Emmanuel Mounier, samospoznanje, samospoznavanje, sebstvo, oseba, personalizem, jaz Objavljeno v DKUM: 14.10.2016; Ogledov: 2257; Prenosov: 193
Celotno besedilo (803,90 KB) |
2. |
3. Consumer behavior : an applied approachNessim Hanna, Richard Wozniak, 2001, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, vedenje, behaviorizem, zaznavanje, čustva, zadovoljstvo, psihologija potrošnika, osebnost, psihologija osebnosti, samospoznavanje, življenjski standard, tržne raziskave, segmentacija, cilj, pozicioniranje, poslovne odločitve, komuniciranje, inovacije, skupnost, družina, generatorji, družbeni razredi, kultura Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1728; Prenosov: 116
Povezava na celotno besedilo |
4. Organizational behaviourRobert Kreitner, Angelo Kinicki, Marc Buelens, 1999, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: organizacija poslovanja, vedenje, behaviorizem, organizacijski sistemi, organiziranost, organizacija, evalvacija, ocenjevanje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, vodenje, TQM, management, celovita kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, rezultati, organizacijska kultura, življenjski cikel, človeški potencial, vrednote, učni proces, spremembe, medkulturna komunikacija, individualizem, osebnost, psihologija osebnosti, čustva, zaznavanje, motiviranje, delovne skupine, zaposlenost, moč, enakopravnost, konflikti, reševanje problemov, pogajanje, modifikacija, samospoznavanje, stres Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1626; Prenosov: 125
Povezava na celotno besedilo |
5. The new pioneers : the men and women who are transforming the workplace and marketplaceThomas Petzinger, 2000, priročnik Ključne besede: delovno mesto, trg delovne sile, transformacija, ekonomija, poslovanje, podjetnik, uspešnost poslovanja, delovna sila, vrednotenje, ZDA, management, vodenje, življenjski uspehi, manager, poklicna uspešnost, poslovodni delavci, strokovnjaki, ideje, kreativnost, ustvarjalnost, ženske, moški, družina, kultura podjetja, zaposlenost, motiviranje, sugestija, potrošnik, zadovoljstvo, povpraševanje, revolucija, industrijska sociologija, planiranje, inovacije, inovacijska dejavnost, znanje, samospoznavanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1768; Prenosov: 165
Povezava na celotno besedilo |
6. Emotional intelligence at work : the untapped edge for successHendrie Weisinger, 1998, priročnik Ključne besede: delo, inteligenca, zaznavanje, samospoznavanje, čustva, motiviranje, industrijska psihologija, delovna uspešnost, medosebni odnosi, mišljenje, delovno okolje, reševanje problemov, psihologija dela, poslovna psihologija Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1942; Prenosov: 141
Povezava na celotno besedilo |
7. Premagovanje stresa z metodo TM - Transcendentalna meditacija : diplomsko deloKsenija Smolar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: stres, definicija, predstava, samospoznavanje, analiza, duhovnost, osebnost, relaksacija, psihologija osebnosti, transcendentalna meditacija, komuniciranje, zaposlenost, delovno mesto, meditacija, psihotehnike, aktivnosti, metode, tehnika, individualizem, psihologija osebnosti, medosebni odnosi, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2706; Prenosov: 188
Celotno besedilo (508,22 KB) |
8. Moč pozitivnega mišljenja za managerje : diplomsko deloMarja Podrižnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: manager, poslovodni delavci, naloge, delo, osebnost, psihologija osebnosti, pozitivizem, stališča, mišljenje, moč, predstava, samospoznavanje, metode, zaznavanje, lastnosti, čustva, strategija, vedenje, sposobnosti, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1797; Prenosov: 109
Celotno besedilo (358,22 KB) |
9. Povezave med samopodobo in podobami blagovnih znamk športne opreme : diplomsko deloBarbara Osrečki, 2008, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, identiteta, modeli, človek, samospoznavanje, psihologija osebnosti, image, potrošnik, osebnost, predstava, uporabniki, povezanost, šport, oprema, zaznavanje, karakterologija, proizvodi, empirične raziskave, psihologija potrošnika, opazovanje, oglaševanje, vedenje, segmentacija, marketinški splet, tržne raziskave, marketing mix, socialna psihologija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1757; Prenosov: 86
Celotno besedilo (517,96 KB) |
10. Vpliv čustvene inteligence na uspešnost delovnega tima : diplomsko deloLidija Koprivc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: teamsko delo, delovne skupine, čustva, psihologija osebnosti, kadri, motiviranje, osebnost, inteligenca, vedenje, lastnosti, sposobnosti, reševanje problemov, uporaba človeških zmogljivosti, samospoznavanje, poslovna psihologija, cilj, medosebni odnosi, delovni odnosi, zadovoljstvo, zaposlenost Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 4023; Prenosov: 975
Celotno besedilo (431,03 KB) |