| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dileme sodobnega oglaševanja : izbrane teme
2023, učbenik

Opis: Osrednja tema monografije so različni vidiki oglaševanja blaga in storitev. Poleg pravil o javni rabi slovenskega jezika v oglaševanju monografija vsebuje celoviti pregled pravil o oglaševanju v obstoječi slovenski zakonodaji. Poleg splošnih so vključene tudi bolj specifične teme, kot so primerjalno oglaševanje, varstvo otrok v oglaševanju, vplivnostni marketing in uporaba pravil konkurenčnega prava v zvezi s položajem in odgovornostjo vratarjev oziroma digitalnih platform v oglaševanju. Obravnavane so nekatere nove oblike oglaševanja, kot je ciljano politično oglaševanje, ki zajema prikazovanje prilagojenih oglasov o političnih kandidatih in pravno regulacijo tega na ravni EU, ter varstvo osebnih podatkov v oglaševanju. Ostali prispevki se nanašajo na različna področja in vključujejo oglaševanje in trženje z vonjavami s prikazom in analizo pomembnejših sodnih primerov, položaj platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja in njihov dostop do kolektivnega dogovarjanja ter problematiko v zvezi s prihodki od oglaševanja v povezavi s pravico do zasebnosti uporabnikov.
Ključne besede: oglaševanje, potrošnik, podjetje, konkurenca, osebni podatki, vplivnostni marketing, ciljano politično oglaševanje, platformno delo, pravna regulacija vonjev, samoregulativa, spletna platforma
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 178; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (6,97 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
ETIKA V OGLAŠEVANJU
Mateja Bračko, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Oglaševanje je vsekakor eden najboljših načinov za komuniciranje z možnimi odjemalci. Z oglaševanjem lahko dosežemo veliko število ljudi in jim tako prenesemo želeno sporočilo. To lahko dosežemo s pomočjo različnih medijev, kot so televizija, radio, časopisi, revije, plakati, itn. Glavni elementi oglasa so naslov, slika, besedilo, logotip in slogan. Veliko oglaševalcev pogosto uporablja za osrednjo sliko prav figuro otroka in za marsikoga je to moralno in etično sporno. Kljub urejeni zakonodaji in uveljavljenem Slovenskem oglaševalskem kodeksu še velikokrat zasledimo kakšen oglas, ki je etično sporen. Najbolj sporni so seveda tisti, kjer nastopajo otroci in oglašujejo zanje neprimerne izdelke. Največji problem se dogaja ravno pri zakonodaji, ki je urejena preveč ohlapno. Etika je nekaj, kar zahteva pošteno ravnanje tako v poslovnem svetu kot tudi v zasebnem življenju, tako da menimo, da oglaševalci ne bi smeli zlorabljati zaupanja mladih in njihove neizkušenosti z namenom, da bi zaslužili.
Ključne besede: oglaševanje, oglas, mediji, otroci, mladostniki, etika, etično poslovanje, etične dileme, zakonodaja, slovenski oglaševalski kodeks, samoregulativa
Objavljeno v DKUM: 25.11.2011; Ogledov: 2796; Prenosov: 422
.pdf Celotno besedilo (1018,22 KB)

3.
PRIMERJALNA REKLAMA PO SLOVENSKEM IN NEMŠKEM PRAVU
Janja Hadalin, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen bralca je seznaniti s pojmom primerjalne reklame, njeno pravno ureditvijo, oblike primerjalne reklame, praktični primeri, sankcije v primeru kršitev pogojev. diplomsko delo se nanaša na ureditev primerjalne reklame pri nas in v Nemčiji.
Ključne besede: konkurenca, nelojalna konkurenca, primerjalna reklama, oglaševanje, samoregulativa, varstvo potrošnikov.
Objavljeno v DKUM: 22.12.2010; Ogledov: 3020; Prenosov: 504
.pdf Celotno besedilo (403,04 KB)

4.
PRAVNI VIDIKI E-MARKETINGA
Vesna Gostenčnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljeni nekateri pravni vidiki e-marketinga. Zanimala nas je pravna podlaga, ki se nanaša na vstop tržnika v spletno okolje, specifično v okolje z informacijsko komunikacijskimi orodji. Prvi del opredeljuje nekatere osnovne pojme, ki se dotikajo tega področja. Osrednji del naloge izhaja iz samega začetka tržnikove e-marketinške dejavnosti: iz registracije njegove dejavnosti na podlagi Standardne klasifikacije dejavnosti (SKD) in vstopa v digitalno okolje, pri čemer mora tržnik registrirati domeno in urediti vsebino spletne strani z vidika avtorskega prava. Zadnji del naloge predstavlja ureditev tržnega raziskovanja ter pravne vidike oglaševanja tržnika, vključujoč vidike pridobivanja osebnih podatkov uporabnika interneta.
Ključne besede: e-marketing, domena, spletna stran, avtorsko pravo, oglaševanje, samoregulativa, komercialna pošta, osebni podatki
Objavljeno v DKUM: 15.12.2009; Ogledov: 3275; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (812,19 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici