| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLATFORMA ZA SAMOSTOJNO UPRAVLJANJE STORITEV STRANK V TELEKOMUNIKACIJAH
Natasha Georgijevska, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljamo pomen in značilnosti rešitve za samostojno upravljanje storitev strank v telekomunikacijah. Seznanimo se z ogrodjem organizacije TeleManagement Forum, ki pripomorejo k lažji izdelavi rešitve. Osredotočimo se na referenčni model eTOM in predstavimo njegove prednosti in namen uporabe s strani podjetja. Identificiramo osnovne funkcionalnosti, ki jih rešitev za samooskrbo strank zagotavlja. Funkcionalnosti implementiramo z uporabo ogrodja TibcoActiveMatrix BusinessWorks in Spring MVC. Za varnost rešitve poskrbimo z uporabo Spring Security.
Ključne besede: samooskrba strank, telekomunikacije, informacijski sistemi
Objavljeno: 16.09.2011; Ogledov: 1345; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici