| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ŠPORT IN MLADI - POGLED NA ŠPORT PRI RAZLIČNO ŠPORTNO AKTIVNIH MLADOSTNIKIH
Rok Šalej, 2009, diplomsko delo

Opis: Z raziskavo sem želel ugotoviti, kakšne so razlike med športno aktivnimi in športno neaktivnimi mladostniki. Vzorec anketirancev je zajemal dijake prvega in drugega letnika Gimnazije Ravne na Koroškem, dva splošna in dva športna razreda. Ugotovil sem, da imajo športno aktivni mladostniki več delovnih navad in samodiscipline, da si znajo dobro organizirati svoj čas in so uspešni v šoli, da si skozi športno aktivnost razvijajo tudi svoj sistem športnih vrednot in da je pri tem zelo pomembna tudi vloga staršev v športu v obliki spodbujanja in podpiranja pri njihovi športni dejavnosti. Rezultati so tudi pokazali, da so športniki uspešnejši od nešportnikov tudi na drugih življenjskih področjih, vendar le na tistih, kjer je čas nerelevanten dejavnik. Nešportniki so tako na primer lahko bolj dejavni tudi na glasbenem področju.
Ključne besede: šport, mladostniki, vrednote, samodisciplina, delovne navade, starši.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3949; Prenosov: 774
.pdf Celotno besedilo (399,45 KB)

2.
SAMOMOTIVACIJA ZAPOSLENIH V POKRAJINSKI IN ŠTUDIJSKI KNJIŽNICI MURSKA SOBOTA
Jasna Horvat, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga zadeva problem samomotivacije. Samomotivacija je zelo pomembna pri doseganju uspeha na delovnem področju in osebnem življenju. Dobro sprejeta razlaga, ki pojasnjuje človekovo obnašanje je, da imajo ljudje potrebe in motive, ki jih ženejo naprej pri doseganju ciljev. Teorije, osnovane na potrebah, pomagajo pri razlagi samomotivacije. Najprej opredelimo potrebe, ki jih hočemo zadovoljiti. Drugi pogled na samomotivacijo je, da če smo močno motivirani, smo bolj zavzeti pri delu, boljše opravljamo delo in čutimo pripadnost podjetju. Samomotivacija je posameznikova prostovoljna notranja težnja k čim bolje opravljenemu delu. Štirje dejavniki, ki so potrebni, da dosežemo visoko stopnjo samomotivacije, so: samozavest in samoučinkovitost, pozitivno razmišljanje, cilji in motiviranje iz okolja. Postavljanje ciljev je pomembno pri delu. Osebni cilji morajo biti vključeni med poslovne cilje. Za doseganje ciljev in motivacijo je zelo pomembna samodisciplina. V magistrski nalogi smo predstavili Pokrajinsko in študijsko knjižnico Murska Sobota. Analizirali smo stopnjo samomotivacije pri zaposlenih. Raziskali smo tudi, kako so zaposleni notranje motivirani pri delu in katere vire samomotivacije uporabljajo, da dosežejo visoko stopnjo samomotivacije.
Ključne besede: Samomotivacija, pozitivno razmišljanje, angažiranost zaposlenih, samozavest, samoučinkovitost, postavljanje ciljev, motiviranje iz okolja, samodisciplina, notranja motivacija
Objavljeno: 23.10.2012; Ogledov: 1807; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Učno zavlačevanje pri srednješolcih
Branka Ribič Hederih, Branka Čagran, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Zavlačevanje je poteza in/ali oblika vedenja, ki označuje posameznikovo odlašanje z dejavnostjo, ki bi jo moral narediti in se pri tem neprijetno počuti. V raziskavi smo v treh faktorjih učnega zavlačevanja želeli ugotoviti razlike med srednješolci glede na spol, izobraževalni program in učni uspeh prejšnjega šolskega leta. Na vzorcu 284 srednješolcev različnih slovenskih srednjih šol smo ugotovili, da fantje izkazujejo v povprečju statistično značilno več pomanjkanja učne samodiscipline kot dekleta, dekleta pa v povprečju statistično značilno več neugodja kot fantje. Primerjava srednješolcev med programi je pokazala, da gimnazijci v povprečju izkazujejo statistično značilno več učne samodiscipline kot dijaki srednjega strokovnega izobraževanja. V primerjavi različnih končnih učnih uspehov prejšnjega šolskega leta in faktorji zavlačevanja ni bilo statistično značilnih razlik.
Ključne besede: učenje, učna samodisciplina, zavlačevanje, neugodje, srednješolci
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 595; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (152,84 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici