| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Notranja motivacija pri rutinskih dejavnostih in nadarjenost : diplomsko delo
Rebeka Šumer, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Notranja motivacija pri rutinskih dejavnostih in nadarjenost nam bo predstavila, kako pomembno vlogo imajo vzgojitelji pri odkrivanju nadarjenosti v predšolskem obdobju ter predvsem opazovanje tega, kako so nadarjeni otroci motivirani za rutinske dejavnosti, ki so velik del ne samo vrtca, vendar na sploh pomembna v življenju. Prav o tem bomo govorili v diplomski nalogi, katera je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. Na začetku teoretičnega dela predstavljamo nadarjenost, kako jo prepoznamo, kdo so nadarjeni otroci, kakšne lastnosti imajo ter kakšne vrste motivacije pri njih zasledimo. V nadaljevanju je predstavljena motivacija, vrste motivacije ter različni deli dnevne rutine s katerimi se otroci srečujejo vsakodnevno v vrtcu. Opredeljena je vloga vzgojitelja, kaj je njegova naloga in kaj predstavlja delo z nadarjenimi otroci. V empiričnem delu bomo izvajali dejavnosti v vrtcu pri OŠ Lovrenc na Pohorju, s katerimi bomo v petih dneh poskušali ugotoviti kaj pri rutinskih dejavnostih otroke najbolj pritegne ter predvsem katere otroke. Ugotavljamo tudi, kako krepimo medvrstniško pomoč ter spodbujanje vsakega otroka.
Ključne besede: nadarjenost, motivacija, rutinske dejavnosti, otrok, vloga vzgojitelja
Objavljeno v DKUM: 23.04.2024; Ogledov: 159; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

2.
Motiviranje otrok z lutko : magistrsko delo
Vesna Kovač, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Motiviranje otrok z lutko je lutka predstavljena kot izhodišče za rutinske dejavnosti v vrtcu. Služila je pri motiviranju otrok za večje zanimanje za prehranjevanje, počitek, prihod v vrtec in ostajanje v vrtcu. Tovrstne dejavnosti omogočajo predšolskemu otroku pridobivanje občutka za red in navajanje nanj, poleg tega pa je otrokom všeč, če poznajo zaporedje in potek rutinskih dejavnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge je lutka predstavljena kot sredstvo za motivacijo otrok, ki spodbuja otroke k lastni aktivnosti. Naveden je pomen motiviranja z lutko kot uspešne metode posredovanja novih vsebin in sredstva za doseganje ciljev v vzgojno-izobraževalnem delu. Cilji so bili pridobivanje teoretičnega znanja s področja rutinskih dejavnosti v vrtcu, ter posredovanje pravil in novih veščin skozi motivacijo z lutko. Lutka je motivacijsko sredstvo, s pomočjo katerega otroci še bolj raziskujejo in pridobivajo voljo in veselje za aktivnosti pri rutinskih dejavnostih. V praktičnem delu je predstavljeno delo z lutko in dejavnosti, izvedene s pomočjo lutke – ljubljenke skupine. Rezultati praktičnega dela z lutko kažejo, da se otroci skozi ta proces pri rutinskih dejavnostih bili bolj motivirani ter da jim je lutka nudila večjo varnost. Vzgojiteljeva naloga je spodbujanje in pripravljanje otrok na to, da v vrtec prihajajo sproščeni, nasmejani in predvsem dobre volje.
Ključne besede: lutka – ljubljenka skupine, rutinske dejavnosti, motivacija otrok, vrtec, predšolski otroci.
Objavljeno v DKUM: 28.07.2022; Ogledov: 632; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,76 MB)

3.
NEKATERI VIDIKI PRIKRITEGA KURIKULUMA
Patricija Vilčnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Kurikulum za vrtce je nacionalni dokument za delo v vrtcu. Prisoten je tudi pojem prikriti kurikulum, ki je pomemben dejavnik otrokovega vsakdanjega življenja v vrtcu in hkrati tudi pomemben vzgojni dejavnik. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen pojem kurikulum – kaj je in vrste kurikulumov. Poseben poudarek je na prikritem kurikulumu, kjer so v ospredje postavljeni nekateri vidiki. V okviru tega so izpostavljena tudi načela, rutinske dejavnosti in interakcija med vzgojiteljico in otroki. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave na temo prikritega kurikuluma. Raziskava je temeljila na neslučajnostnem priložnostnem vzorcu vzgojiteljic in vzgojiteljev iz mariborskih vrtcev. Podatki so bili zbrani z že standardiziranim anketnim vprašalnikom oz. ocenjevalno lestvico, ki je bila vzeta iz Marjanovič Umek, L., Fekonja, U., Kavčič, T. in Poljanšek, A. (ur.) (2002). Kakovost v vrtcih. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete. Zanimalo nas je, kako vzgojitelji v mariborskih vrtcih izvajajo dnevno rutino; ali upoštevajo individualne razlike med otroki; ali dopuščajo možnost izbire pri dnevni rutini; ali vzgojitelji zagotavljajo/spodbujajo interakcijo z otroki ter ali obstaja razlika glede na starostno obdobje in letnik študija. Podatki so obdelani in analizirani s programom SPSS.
Ključne besede: Interakcija, kurikulum, načela, prikriti kurikulum, rutinske dejavnosti.
Objavljeno v DKUM: 07.10.2015; Ogledov: 2555; Prenosov: 450
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 1.8 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici