| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spremembe v partnerskem odnosu ob rojstvu otroka
Nina Zaner, 2017, diplomsko delo

Opis: Kot vzgojitelji predšolskih otrok smo pri svojem delu v neposrednem stiku z otroki kot tudi z njihovimi starši. Vsaka vzgoja otroka se najprej začne v družinskem okolju in ima na otrokov razvoj pomemben vpliv. Pri tem je zelo pomemben tudi partnerski odnos in njegova spreminjajoča se dinamika. V diplomskem delu, ki je razdeljeno na dva dela, teoretičnega in empiričnega, smo raziskovali, kako se partnerski odnos spreminja skozi posamezna obdobja, v času pričakovanja in po rojstvu prvega otroka. Osredinili smo se predvsem na dinamiko partnerskega odnosa, vloge, ki jih partnerja v teh obdobjih sprejemata, na njun odnos, družinsko življenje ter ovire in strahove, s katerimi se soočata. Predstavljamo ugotovitve, do katerih smo prišli s kvalitativnim raziskovanjem s pomočjo polstrukturiranih intervjujev.
Ključne besede: partnerski odnos, nosečnost, rojstvo otroka, starševstvo, družina, komunikacija, vloge, skupaj preživet čas.
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 445; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (560,59 KB)

2.
Začetki človeškega življenja skozi oči otrok v vrtcu : diplomsko delo
Mojca Trnovšek, 2021, diplomsko delo

Opis: Človek je v otroštvu izredno radoveden, saj ga zanimajo takšne in drugačne teme. Vsak otrok pa se vsaj enkrat v življenju vpraša: "Od kod prihajajo dojenčki?". Nekateri si to vprašanje zastavijo že v zgodnjem otroštvu, medtem ko drugi šele pozneje. Pri tem je zelo pomembno, da so odrasli tisti, ki otroku to temo predstavijo na zanimiv, vendar realen način. Večina staršev se tej temi raje izogiba ali pa poda odgovor, da je otroka prinesla štorklja ipd. Ta tema ne bi smela biti skrivnost, ki naj bi jo otroci izvedeli šele, ko odrastejo, temveč jo je treba razlagati kot nekaj povsem naravnega. Prav zato je naš namen v diplomskem delu raziskati, kaj otroci v vrtcu že vedo o tej temi, ter predstaviti staršem, vzgojiteljem in drugim odraslim, kako to temo otroku približati na njemu zanimiv način. Diplomsko delo z naslovom Začetki človeškega življenja skozi oči otrok v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili spočetje, rast in razvoj otroka, rojstvo ter druge vsebine, povezane s to temo. V empiričnem delu pa smo prikazali podatke, ki smo jih pridobili z intervjuvanjem predšolskih otrok v Vrtcu Šentjur. Pri tem smo ugotovili, da otroci ne vedo, kako dolgo traja nosečnost, ter da deklice ne vedo več o spočetju, razvoju in rojstvu otroka kot dečki. Obojni pa poznajo zaporedje procesov od spočetja do rojstva.
Ključne besede: spočetje, rast in razvoj otroka, rojstvo, predšolski otrok
Objavljeno v DKUM: 18.11.2021; Ogledov: 963; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici