| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA KADROV PRI RAZVOJU TRGOVSKEGA PODJETJA
Sandra Oražem, 2013, diplomsko delo

Opis: Globalizacija in razvoj tehnologije sta sprožila reakcijo, s katero je postala trgovina izredno pomembna gospodarska panoga v zadnjih nekaj desetletjih. To je pripomoglo tudi k razvoju elektronskega nakupovanja, ki danes črta vse mednarodne meje in kupcu omogoča nakup iz domačega naslonjača. Še vedno ne smemo pozabiti, da je večji del dobička narejen v trgovinah, kjer je človeški dejavnik ključnega pomena za dosego zastavljenih ciljev. Skozi nalogo sem želela raziskati, ali je res kader tako pomemben člen pri doseganju rezultatov. Podrobneje sem se lotila tekstilnih trgovin, saj je v njih osebni stik s stranko resnično zelo pomemben. V zadnjih nekaj letih je gospodarska kriza pustila izreden pečat na mnogih trgovskih podjetjih. Predvsem se je dotaknila manjših trgovin, ki potrošniku niso mogle ponuditi boljših in ugodnejših cen. Večje multinacionalke so morale svojo vizijo osredotočiti na iskanje rešitve, kako stranko prepričati, da opravi nakup in jo hkrati obdržati v svojih prodajalnah kot rednega kupca. Tukaj so glavno vlogo prevzeli kadri, ki imajo v trgovinah prvi stik s stranko. Sama sem tudi zaposlena v veliki trgovski verigi, z raziskovalnim delom sem si osvežila že pridobljeno znanje in se hkrati naučila še kaj novega.
Ključne besede: kadri, kadrovska funkcija, razvoj kadrov, motiviranje, rgovina
Objavljeno: 26.02.2014; Ogledov: 821; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (748,62 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici