| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
NAČRTOVANJE SPLETA TRŽNIH KOMUNIKACIJ NA PODROČJU PRODAJE REZERVNIH DELOV V PODJETJU SIP STROJNA INDUSTRIJA D.D.
Janez Pogačnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Osnovni problem raziskave v diplomski nalogi je bil preučevanje in zasnova novega spleta trženjskega komuniciranja prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. Tržno komuniciranje je najvidnejši trženjski instrument in predstavlja različne dejavnosti s katerimi podjetje obvešča o izdelkih in jih promovira na ciljnih trgih. Splet trženjskega komuniciranja predstavlja pet poglavitnih oblik komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in neposredno trženje. Diplomsko delo vsebuje pet glavnih poglavjih v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V uvodnem poglavju smo najprej predstavili področje in politiko prodaje ter trženja v podjetju Sip strojna industrija d.d. V nadaljevanju smo opredelili področje trženjskega komuniciranja in osnovni problem raziskave, predstavili smo namen, cilje in osnovne trditve diplomske naloge, postavili smo predpostavke in omejitve raziskave ter določili metode dela. V drugem poglavju smo predstavili teoretične osnove trženjskega komuniciranja. Opredelili smo trženjsko komuniciranje kot celoto, tržno komunikacijski splet, proces ter cilje trženjskega komuniciranja. V tretjem poglavju smo opredelili politiko trženjskega komuniciranja ter dejavnike, ki jo opredeljujejo. Kot kritično analizo smo predstavili posnetek stanja trženjskega komuniciranja na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V kritični analizi smo predvsem ocenili šibke točke oziroma pomanjkljivosti obstoječega stanja. Opredelili smo pomen trženjskega komuniciranja, trženjsko komunikacijski splet, dejavnike oblikovanja trženjsko komunikacijskega spleta, načine oblikovanja tržno komunikacijskih sporočil, etiko trženjskega komuniciranja ter temeljne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost trženjskega komuniciranja. Ugotovili smo, da na področju trženjskega komuniciranja ni bilo definiranih jasnih ciljev in ni bilo zastavljenih nobenih nalog s katerimi bi te cilje lahko definirali. Prodaja rezervnih delov ni imela določenega območja za trženjsko komuniciranje in ne določenega ciljnega občinstva. Ni bilo definiranih sporočil, njihove oblike, vsebine in izvedbe, prav tako pa ni bilo izbranih ustreznih medijev in komunikacijskih kanalov ter dejavnikov, ki jih opredeljujejo. Proračun za trženjsko komuniciranje ni bil definiran oziroma ni bilo definirane jasne proračunske politike. Ni bilo določenih načinov in odgovornosti za merjenje uspešnosti komuniciranja. Prodaja rezervnih delov je v vsakodnevnem poslovanju sicer uporabljala določene prvine in instrumente trženjskega komuniciranja, vendar ne v smislu sistemskega in povezanega spleta trženjskih komunikacij z določeno primerno dinamiko. V četrtem poglavju smo, kot glavni problem raziskave, predstavili načrtovanje spleta tržnih komunikacij na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V poglavju prenove sistema smo na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. predstavili vse glavne prvine za oblikovanje uspešnega komuniciranja. Na novo smo zasnovali sistem oblikovanja uspešnega komuniciranja, ki obsega osem poglavitnih korakov, določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočila, izbiro komunikacijskih poti, določitev proračuna, izbira spleta orodij za trženjsko komuniciranje, merjenje rezultatov ter določitev in usklajevanje organizacijskih vidikov trženjskega komuniciranja. Na koncu diplomske naloge smo ocenili učinke prenovljenega sistema, opredelili zaključke ter podali ključne predloge za možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: Trženje, trženjsko komuniciranje, trženjsko komunikacijski splet, Sip strojna industrija d.d., rezervni deli.
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 2419; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

6.
ČASOVNI VIDIKI VZDRŽEVANJA DIZELSKIH LOKOMOTIV
Damjan Želodec, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen potek vzdrževanja dizelske lokomotive serije 644, vsa potrebna zakonodaja in pravilniki, ki jo omejujejo, ter natančen opis le-te. Prav tako bo predstavljen nov model vzdrževanja dizelskih lokomotiv na praktičnem primeru s pomočjo štirih matematičnih modelov za določanja zaloge rezervnih enot. Pa tudi nov koncept vzdrževanja železniških vozil s pomočjo sodobnih telekomunikacijskih in diagnostičnih naprav, ki bodo kot perspektiva za prihodnost.
Ključne besede: dizel lokomotiva, vzdrževanje, nabava, organizacija, rezervni deli, terminski plan, telekomunikacijska in diagnostična tehnologija
Objavljeno: 17.09.2010; Ogledov: 2274; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

7.
OPTIMIZACIJA PROCESA OSKRBE PROIZVODNEGA PODJETJA Z REZERVNIMI DELI
Janez Rode, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj naloge je razvoj modela oskrbe z rezervnimi deli po principu sistemske dinamike. Na modelu so uporabljeni ustrezni algoritmi za določanje optimalne signalne zaloge in količine za naročanje. Razviti model predstavlja osnovo za izgradnjo modela, ki bo omogočal kontrolo nad zalogami. Z ustrezno povezavo na obstoječi informacijski sistem partnerskega podjetja bi bilo moč z razvitim modelom testirati različne scenarije in določiti najbolj ustrezno strategijo naročanja ob poznanem obsegu proizvodnje (v primeru rezervnih delov) in odprem oz. predvidenemu povpraševanju. Pri izdelavi diplomskega dela sta bili uporabljeni orodji Powersim Constructor in Powersim Solver. Model je zgrajen z dogodkovno simulacijo, pri kateri so bile za optimizacijo uporabljene hevristične iskalne metode (genetski algoritmi) in numerična optimizacija z inkrementalnim iskanjem in algoritmom Monte Carlo. Rezultat naloge je model za optimizacijo oskrbe z rezervnimi deli pri najmanjših stroških. Občutno je zmanjšal zaloge rezervnih delov in optimiziral proces naročanja z iskanjem optimuma pri signalni zalogi in količini naročanja. Preučili smo tudi možnost enega centralnega skladišča namesto zdajšnjih štirih.
Ključne besede: optimizacija, zaloge, stroški, oskrba, vzdrževanje, rezervni deli
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1192; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

8.
Logistična analiza embaliranja in skladiščenja rezervnih delov podjetja Gorenje, d.d.
Uroš Daić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom »Logistična analiza embaliranja in skladiščenja rezervnih delov podjetja Gorenje, d. d.« smo reševali aktualne probleme, ki se nanašajo na neučinkovito vodenje embalaže in skladiščno poslovanje. V teoretičnem delu diplomskega dela smo navedli ključne pojme in trditve, ki zadevajo embaliranje in skladiščno poslovanje proizvodnega podjetja. Prikazali smo obstoječi potek embaliranja vhodnega blaga in analizirali temeljne procese skladiščnega poslovanja. Na osnovi poglobljenega posnetka obstoječega stanja in kritične analize smo definirali vzroke, ki imajo za posledico neučinkovito skladiščno poslovanje v navedenem podjetju. V analizi rešitev, ki je zasnovana na pomanjkljivostih, opisanih v kritični analizi, smo predlagali uvedbo novejše strojne opreme, ki bi izboljšala čas in kakovost embaliranja blaga. Glede problematike pomanjkanja skladiščnega prostora smo predlagali možnost izgradnje novega avtomatiziranega visokoregalnega skladišča ali pa najem ustreznega skladišča. Izdelali smo primerjavo obeh možnosti in izpostavili tisto, ki bi bila za podjetje učinkovitejša in stroškovno ugodnejša.
Ključne besede: skladiščenje, embaliranje, rezervni deli, izgradnja/najem skladišča, logistična analiza.
Objavljeno: 27.10.2012; Ogledov: 1409; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

9.
Reorganizacija procesa priprave pošiljk v podjetju Gorenje servis, d.d.
Mitja Pungartnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavana analiza skladiščnega poslovanja podjetja Gorenje Servis, d. d., v Velenju, kjer smo se osredotočili na proces priprave pošiljk v skladišču rezervnih delov. Ker se v zadnjem času opaža občutno povečanje števila kupcev, so na oddelku za pripravo pošiljk nujno potrebne spremembe, s katerimi bomo pridobili na produktivnosti in manjši izgubi delovnega časa. V začetnem delu diplomskega dela so predstavljene teoretične osnove, ki so nam pomagale pri izdelavi končnega izdelka. Nadaljevali smo z opisom podjetja, v katerem bomo reševali vzroke za neučinkovito skladiščno poslovanje. S kritično analizo obstoječega stanja smo opredelili vzroke in podali rešitve, ki bodo z uvedbo novih tehnologij in poteka dela prinesle boljše delovanje pri procesu priprave pošiljk za kupce. Sledijo podrobnejši opisi realizacije predlaganih rešitev ter predstavitev opreme, ki bo pripomogla k izboljšavam. Na koncu smo ocenili uspešnost učinkov s podanimi rešitvami, predstavili pogoje za uvedbo rešitev ter možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: skladiščenje, komisioniranje, rezervni deli, logistična analiza
Objavljeno: 03.11.2012; Ogledov: 1224; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

10.
PRIMERJAVA SKLADIŠČA NAVIS IN SKLADIŠČA REZERVNIH DELOV
Andreja Ževart, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej opisali teorijo skladiščenja v gospodarstvu, kjer smo opisali opredelitev in namen skladišč, skladiščne tehnologije in procese ter črtno kodo in RFID-tehnologijo. Tako smo razložili vlogo skladišč in njihovo uporabo, nato pa smo se osredotočili zgolj na omenjeni skladišči in njuno uporabo. Opisali smo obe skladišči in njuno uskladiščenje izdekov, komisioniranje in nato pripravo na odpremo. Prav tako smo predstavili prednosti in slabosti obeh skladišč. Osredotočili smo se na primerjavo obeh skladišč z različnih vidikov: ogrodje sistema, stroji, ki jih uporabljajo, število zaposlenih, delovnih izmen in pretočne zmogljivosti ter vidika avtomatizacije. Nato pa smo poskusili poiskati možne rešitve za skladišče rezervnih delov in pri tem smo predlagali dve možni rešitvi: preureditev skladišča in njegova selitev na novo lokacijo v že obstoječe proizvodne hale. Naša glavna naloga pa je bila primerjava avtomatiziranega in neavtomatiziranega skladišča ter rešitev za zastarelo in neavtomatizirano skladišče.
Ključne besede: skladiščenje, komisioniranje, rezervni deli, gospodinjski aparati, avtomatizacija
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 908; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici