SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UPORABA REZERVACIJSKEGA SISTEMA SIBOOK V PODJETJU KOMPAS, D.D.
Polona Kiseljak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi nastopa podjetje Kompas v dveh vlogah: kot organizator potovanj in turistična agencija. Organizatorji potovanj tvorijo distribucijsko verigo in delujejo kot pomemben člen med turističnimi ponudniki in turističnimi agencijami. Potovalne agencije sledijo jasno izraženemu protokolu prodaje – najprej vzpostavijo odnos s stranko, raziščejo njene potrebe, predstavijo proizvod ter poskrbijo, da se odjemalec zaveže k nakupu. Turistični portali predstavljajo novo prodajno orodje, katerega namen je preko interneta ponuditi ustrezne vsebine različnim ciljnim skupinam gostom. Informacijski sistem Sibook se uporablja za spremljanje finančnih, kadrovskih in drugih tokov znotraj podjetja Kompas ter za vodenje internih problemov, kot so evidenca prostih kapacitet, prevozov in drugih turističnih storitev. Prednosti, ki si jih prinaša celovit informacijski sistem SiBook, so: - boljša dostopnost in razpoložljivost podatkov, - boljši nadzor nad podatki, - večja podatkovna usklajenost in zanesljivost, - manjša odvisnost med programi in podatki, - manjši stroški razvoja programov, - manjši stroški vzdrževanja programov. Sistem podjetju Kompas omogoča boljšo preglednost celotnega poslovanja, s tem pa mu zagotavlja hitro odzivnost na spreminjajoče se tržne razmere, kar predstavlja konkurenčno prednost. Koristi uporabe programa sta boljša koordinacija oziroma usklajevanje delovanja in možnost oblikovanja več alternativ potovanj. Slabost sistema pa je, da vključuje le potovanja, počitnice in izlete, ki so v katalogih, potovanj po meri in izobraževalnih tečajev pa ne.
Ključne besede: informacijski sistem Sibook, turistična agencija, organizator potovanj, informacijski sistem v turizmu, računalniški rezervacijski sistem, globalni distribucijski sistem.
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1734; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

3.
UPORABA REZERVACIJSKEGA SISTEMA ORS V TURISTIČNIH AGENCIJAH
Nastja Tamše, 2012, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta v turističnih agencijah pri trženju turističnih storitev ima vse večji pomen. Rezervacijske sisteme so razvile letalske družbe in hotelirska podjetja. Omogočajo hiter vpogled v proste zmogljivosti in njihovo rezervacijo. Ker se ljudje vedno bolj odločajo za rezervacijo svojih počitnic preko spleta, mora vsaka turistična agencija posebej poskrbeti, da je konkurenčna. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo opredelili razvoj in vrste rezervacijskih sistemov ter njihovo uporabnost v turizmu. Spoznali smo, da so rezervacijski sistemi z razvojem računalniške tehnologije na trgu prisotni že dalj časa, in opredelili njegove podsisteme. Rezervacijski sistem ORS je razdeljen na štiri podsisteme. Glede na zahteve strank agencije uporabijo ORS IBE Basic ali ORS IBE Individual, kjer prvi program ponuja osnovne funkcije, drugi pa turističnim agencijam omogoča, da si prikaz storitev uredijo po svojih zahtevah, skladno s spletno stranjo. ORS Smart je na voljo vsem agencijam, je glavni podsistem, z njegovo pomočjo se oblikujejo rezervacije storitev. Glavni del naloge predstavlja prikaz treh rezervacij v sistemu ORS. Prikazali smo rezervacijo storitev »letalo + hotel«, »potovanja/izleti« in »dvosmerne letalske karte«. Uporabnik s pomočjo preglednih ikon poišče storitev glede na destinacijo, termin, trajanje potovanja, število oseb, odhodno letališče, tip storitve, prehrano in kategorijo namestitve. Funkcija »dodatne možnosti iskanja« se izkaže zelo uporabna, v kolikor ima stranka posebne želje.
Ključne besede: posredovanje turističnih storitev, uporaba interneta v turističnih agencijah, računalniški rezervacijski sistem, rezervacijski sistem ORS, prikaz rezervacij turističnih aranžmajev.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1080; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici