| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Ob izidu 1. številke revije Acta medico-biotechnica
Dušica Pahor, 2008, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: medicina, biotehnika, znanstvene revije
Objavljeno v DKUM: 19.04.2024; Ogledov: 136; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

2.
Nagovor dekana Medicinske fakultete Univerze v Mariboru
Ivan Krajnc, 2008, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: Medicinska fakulteta Maribor, medicina, biotehnika, znanstvene revije
Objavljeno v DKUM: 19.04.2024; Ogledov: 183; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (933,22 KB)
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

3.
Uredniška strategija AMB revije
Dušica Pahor, 2009, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: Acta Medico-Biotechnica, medicinske revije
Objavljeno v DKUM: 19.04.2024; Ogledov: 131; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (64,22 KB)
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

4.
Ob 5. obletnici izhajanja revije Acta medico-biotechnica
Dušica Pahor, 2013, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: medicinske revije, Acta medico-biotechnica, raziskave, Medicinska fakulteta Maribor, založništvo
Objavljeno v DKUM: 12.04.2024; Ogledov: 152; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

5.
10 let po izidu prve številke revije Acta medico-biotechnica
Dušica Pahor, 2018, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: Medicinska fakulteta Maribor, medicinske revije, citiranost, nagrade, priznanja
Objavljeno v DKUM: 12.04.2024; Ogledov: 158; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (63,84 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

6.
7.
Prikrito oglaševanje kot oblika promocijskega novinarstva : diplomsko delo
Špela Sternad, 2019, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje v tiskanih medijih se je skozi zgodovino zelo spremenilo. Sam tehnološki razvoj, posledično razvoj družbe v bolj potrošniško usmerjeno, je botroval k različnim načinom oglaševanja. Nove vrste oglaševanja iz dneva v dan izpodrivajo uredniško vsebino in jo spreminjajo v prikrito oglaševanje. Osredotočili smo se na tiskane medije, v sami analizi smo analizirali priljubljeno žensko revijo Cosmopolitan, s katero smo želeli odkriti količino prikritih oglasnih sporočil. Število oglasnih sporočil smo pridobili iz šestih naključnih številk revije Comsopolitan iz leta 2017 in šestih naključnih številk Cosmopolitan iz leta 2007. Poleg analize smo izvedli poglobljene intervjuje z ženskami v ciljni starostni skupini revije Cosmopolitan (16–36 let) in jih povprašali, ali vedo, kaj je to prikrito oglaševanje in če ga prepoznajo. Zanimalo nas je tudi, če berejo Cosmopolitan in če so se pri branju te revije že kdaj srečale s prikritim oglaševanjem.
Ključne besede: oglaševanje, prikrito oglaševanje, ženske revije, tiskani mediji
Objavljeno v DKUM: 12.07.2019; Ogledov: 2014; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

8.
Slavia Centralis - ob 10. obletnici izhajanja
Natalija Ulčnik, 2018, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: znanstvene revije, humanistika, slovenska književnost, slovenski jezik, slavistične raziskave
Objavljeno v DKUM: 10.10.2018; Ogledov: 1468; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (305,96 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Modne revije
Iris Galinec, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt »Modne revije« sestavlja osem poglavij. V prvem poglavju smo zapisali, sčim se bomo ukvarjali v diplomskem projektu. V ostalih poglavjih smo opredelili pomen mode in trženje le-te, predstavili smo modne revije ter njihove vrste. Zatem smo pisali o modnih agencijah, kjer smo se osredotočili tako na tuje kot domače uspešne modne agencije. Nadaljevali smo z vplivi modnih revij na samopodobo žensk in za konec predstavili pomembnost blagovnih znamk, kjer smo se dotaknili tudi razmer na domačem trgu.
Ključne besede: Modne revije, teden mode, modne agencije, modeli, oblačila, blagovne znamke
Objavljeno v DKUM: 11.05.2018; Ogledov: 1576; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

10.
SEMIOTIKA OGLAŠEVANJA : ŽENSKO TELO V MODNEM OGLAŠEVANJU
Neja Hafner, 2016, magistrsko delo

Opis: Na vsakem koraku smo obdani z mediji, ki nam služijo kot vir informacij in zabave ter nas nezavedno oblikujejo ter vplivajo na naše vedenje in navade. Preko oglaševanja nam množični mediji predstavljajo idealizirano podobo telesa, predvsem ženskega telesa. Po taki podobi se potrošniki zgledujejo in jo želijo doseči, saj so oglasi oblikovani tako, da vzbudijo željo in potrebo po idealnem telesu in podobi ter po izdelkih, ki takšno popolno podobo uresničujejo in izpolnjujejo. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov; iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili tri sklope teorije. Prvi sklop je opredelitev oglaševanja in medijev, bolj podrobno tiskanih medijev, predvsem ženskih revij, saj je tema magistrskega dela podoba ženske v oglasih. V drugem sklopu magistrskega dela smo opredelili semiotiko in njeno uporabo v oglaševanju. Semiotika nam pomaga pri razumevanju oglasnih sporočil, saj se ukvarja z razumevanjem znakov in njihovim interpretiranjem, ki se lahko razlikuje pri vsakem posamezniku. V zadnjem, tretjem sklopu prvega dela, smo proučevali podobo ženske v oglasnih sporočilih. Opisali smo, kakšna je podoba ženske v družbi in oglaševanju, se soočili s še vedno prisotnimi problemi seksizma in obravnavanja ženske kot seksualnega objekta ter kako oglasi vplivajo na ženske. V empiričnem delu smo se osredotočili na razumevanje oglasov s pomočjo semiotične analize, saj se semiotika ukvarja s tem, kako je pomen posredovan. Ker se semiotika ukvarja z razumevanjem in interpretiranjem znakov, je eden glavnih ciljev magistrskega dela pokazati, da je tudi telo znak, ki ga je mogoče opredeliti kot nosilca pomenov. V raziskavi smo med drugim ugotovili, da naj bi bile lepe in vitke ženske opredeljene kot zadovoljne in uspešne ter tudi zaželene. S semiotičnega vidika to pomeni, da nas oglasi nagovarjajo k nakupu izdelka, ki to omogoča.
Ključne besede: oglaševanje, mediji, ženske revije, semiotika, podoba ženske
Objavljeno v DKUM: 10.01.2017; Ogledov: 2694; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici