| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ETIČNO SPORNA PODROČJA OGLAŠEVANJA
Samira Čauševič, 2009, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je prikrito oglaševanje. Multidisciplinaren pojav,ki ga zaznamuje neetičnost in neprofesionalnost vpletenih, želim pa preveriti zakaj se pojav, ki je zakonsko in samoregulativno prepovedan, pojavlja tako v vsakodnevnem, kot tudi v revijalnem tisku.
Ključne besede: Prikrito oglaševanje, mladostniki, oglaševanje, ženske revije, mediji
Objavljeno: 19.05.2010; Ogledov: 2279; Prenosov: 394
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

4.
GLASBENA ŠOLA LENDAVA
Andrejka Kolman, 2010, diplomsko delo

Opis: Glasbena šola Lendava ima za sabo 50 let delovanja. V teh letih je bilo veliko lepih trenutkov, ki se jih šola zelo rada spomni in ima lepe spomine na vsa šolska leta. Ti spomini in predvsem delo v Glasbeni šoli Lendava in celotni razvoj šole so predstavljeni v diplomskem delu. Najprej sta predstavljena zgodovina šole in delo na šoli, in sicer ustanovitev šole, njeni prostori in dislocirani oddelki. V nadaljevanju diplomsko delo zajema seznam ravnateljev, pedagoškega, administrativnega in tehničnega osebja, pregled in nakup instrumentov ter ostalih didaktičnih pripomočkov, učence glasbene šole, njihove dosežke in rezultate s tekmovanj, na koncu pa so predstavljeni še orkestri, ki delujejo na šoli. Šola ogromno sodeluje z okoliškimi glasbenimi in osnovnimi šolami, saj s tem učenci in učitelji izboljšujejo svojo samopodobo in pridobivajo samozavest ob kvalitetnih nastopih.
Ključne besede: glasbena šola, ravnatelji, osebje, učenci, instrumentalne zasedbe, srečanja, revije.
Objavljeno: 03.03.2010; Ogledov: 2645; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

5.
PODOBA ŽENSK NA NASLOVNICAH ŽENSKIH REVIJ
Tina Šela, 2010, diplomsko delo

Opis: Ženske revije veljajo za lahkoten žanr, ki se je v zadnjem času zelo razširil. Zanje je značilno, da bralke obravnavajo kot potrošnice in s svojimi idealiziranimi podobami žensk na naslovnicah zbujajo pri bralkah negativen odnos do svojega telesa ter jih silijo, da ga vedno znova izpopolnjujejo. V diplomski nalogi smo preučili: kaj so ženske revije, katere so njihove značilnosti, razvoj ženskih revij na Slovenskem ter njihovo ciljno publiko. Posvetili smo se grafični podobi naslovnic ženskih revij ter podobi žensk na naslovnicah. Analizirali ter primerjali smo dve, na slovenskem zelo znani ženski reviji Našo ženo ter Cosmopolitan. Pozornost smo posvetili analizi žensk na naslovnicah v smislu načina, kako so prikazane ter analizirali razlike v podobi žensk na naslovnicah Naše žene in Cosmopolitana.
Ključne besede: množični mediji, ženske revije, semiologija, naslovnice, podoba ženske, grafično oblikovanje
Objavljeno: 31.03.2010; Ogledov: 11975; Prenosov: 586
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

6.
VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
Sabina Male, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila oblikovanje periodične publikacije tako s komunikološkega vidika kakor tudi z vidika grafičnega oblikovanja, oboje pa sem prenesla tudi v prakso.V sklopu komunikološkega dela sem se osredotočila na teorije množičnega komuniciranja ter vizualnih komunikacij. Opredelila pa sem tudi revijo kot specializirano periodično publikacijo ter oblikovalca kot pomemben člen ustvarjanja revije. V teoretičnem delu o grafičnem oblikovanju sem opredelila nekatere pomembne grafične elemente, tipografijo, naslovnico, kompozicijo in barve. V sklopu raziskovalnega dela sem naredila pregled oblikovanja vseh trenutno obstoječih plačljivih slovenskih revij o živalih. Na podlagi izsledkov sem nato v soavtorstvu izdelala koncept revije o živalih Animal.
Ključne besede: množično komuniciranje, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, periodika, revije o živalih
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 10982; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (10,25 MB)

7.
UPODABLJANJE ŽENSKE V OGLASNIH SPOROČILIH
Pija Vrezner, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes skoraj ni več oglasnega sporočila, v katerem ne bi nastopala ženska oziroma vsaj del njenega telesa. Ženska se že od nekdaj pojavlja v oglasih v različnih vlogah. Včasih je bila pogosteje predstavljena v vlogi matere ter gospodinje, danes jo največkrat opazimo v vlogi spolnega objekta ali pa kot »novo žensko«, ki je mešanica vseh treh že omenjenih vlog. Od posameznega medija je odvisno, kako predstavi žensko v oglasnih sporočilih. Na televiziji jo najpogosteje vidimo v vlogi matere, gospodinje oziroma »nove ženske«. V tiskanih medijih, kot so na primer ženske revije, pa je ženska najpogosteje predstavljena v vlogi spolnega objekta ter lepotnega ideala.
Ključne besede: Ženske v oglasih, ženski stereotipi v oglasih, televizijki oglasi, tiskani oglasi, ženske revije, prikrito oglaševanje, zgodovina žensk v oglasih
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 7441; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

8.
SEM JAZ ODRAZ ... ANALIZA ŽENSKE SAMOZAVESTI V REVIJALNEM TISKU
Monika Špes, 2010, diplomsko delo

Opis: Mediji igrajo pomembno vlogo v našem življenju, saj nas zabavajo, informirajo ter mnogokrat tudi vznemirjajo. Del medijske scene so tudi revije za ženske, ki imajo visoko mesečno naklado. Zanimalo me je, kaj je tisto, kar dela sedanje revije za ženske tako zanimive in brane, ter kako se razlikujejo od tistih izpred petdesetih let. Za potrebe diplomske naloge sem izbrala revijo Naša žena iz let 1960 in 1961 ter iz let 2007 in 2008 ter Cosmopolitan iz let 2007 in 2008. Diplomsko nalogo sem razdelila na štiri poglavja, v prvem poglavju sem opisala ženske revije. V drugem poglavju sem analizirala naslovnice revij ter jih primerjala med seboj. V tretjem poglavju sem primerjala modne trende in modne smernice ter opisala, kako se je moda spreminjala v zadnjih petdesetih letih. V četrtem poglavju sem opredelila položaj žensk danes ter pred petdesetimi leti ter analizirala težave, ki so se pojavile v svetovalnih rubrikah revij.
Ključne besede: ženske revije, naslovnica, fotografija, modni trendi, položaj žensk, svetovalne rubrike
Objavljeno: 04.04.2011; Ogledov: 2098; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

9.
ETIČNE DILEME V ŽIVLJENJSKO STILNIH REVIJAH
Katja Pavlič, 2011, diplomsko delo

Opis: Življenjsko stilne revije imajo pomemben vpliv na oblikovanje posameznikovega življenjskega stila, zato je pomembno, da upoštevajo etične norme. V diplomskem delu definiramo življenjsko stilne revije in življenjsko stilno novinarstvo ter se na kratko dotaknemo tudi razvoja in zgodovine tega področja. V nadaljevanju teoretsko opredelimo še novinarsko etiko in etične dileme, v ospredje pa postavljamo vprašanje, ali se etični dilemi prikritega oglaševanja in neustreznega navajanja virov informacij v življenjsko stilnih revijah pojavljata pogosteje kot v splošnih revijah. Na podlagi ustrezne teoretične podlage skozi lastno raziskavo ugotavljamo, da je pojavnost najbolj perečih etičnih dilem v specializiranih življenjsko stilnih revijah večja kot v splošnih revijah.
Ključne besede: življenjsko stilne revije, življenjsko stilno novinarstvo, oglaševanje, viri informacij, etika, etične dileme
Objavljeno: 31.03.2011; Ogledov: 10884; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

10.
PREVAJANJE NAPISOV POD SLIKAMI V REVIJI NATIONAL GEOGRAPHIC
Tine Manfreda, 2012, diplomsko delo

Opis: Že stoletja si prevajalci prizadevajo, da bi ohranili original in tako prenesli ključne podatke v druge jezike in kulture. To so poizkušali tudi že osvajalci, popotniki, sli, vendar se je marsikdaj pripetilo, da je prišlo do nesporazuma prav zaradi nepoznavanja konteksta v originalu. Nič drugače ni danes. Prevajalec mora odlično poznati izhodiščno in ciljno kulturo ter njen jezik, da lahko pridobljene informacije uspešno obdela in jih ustrezno povrne v dani jezik. Enako velja za prevode pri reviji National Geographic. Pri revijah in magazinih je prevod slik in teksta pod njimi ključnega pomena, morda celo pomembnejši od samega besedila v reviji National Geographic, saj s tem dosežemo prenos informacij ne samo v lokalno, temveč tudi v tujo kulturo. Napisi pod slikami pa to še dodatno poglobijo z lažjim razumevanjem vidnega teksta (slik). V diplomski nalogi so tako podrobneje določeni in opisani teksti pod slikami, njihova slogovna in slovnična primerjava ter komentarji in analiza o pravilnosti oz. nepravilnosti prevoda. V zaključku so ponujene izboljšave in razlage.
Ključne besede: Ključne besede: revije, original, napisi pod slikami, izhodiščna in ciljna kultura, prenos informacij, revija National Geographic.
Objavljeno: 12.07.2012; Ogledov: 1337; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (451,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici