1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Analysis of open access articles published in peer-reviewed journals by Slovenian researchers in 2015 : economics and quality: lecture at the 6th Convention of Slovenian Consortia for International Scientific Literature Brave New World or Challenging Reality? Outcomes and Return on Investment of Academic Libraries in a Changing Digital Landscape, Ljubljana, September 14th and 15th, 2016Dunja Legat, Miro Pušnik, Maja Vihar, Uroš Kunaver, Rok Štukelj, 2016, druge monografije in druga zaključena dela Opis: Analysis of open access articles published in peer-reviewed journals by Slovenian researchers in 2015 Ključne besede: kakovostni vidik, ekonomski vidik, objave, odprti dostop, raziskovalci, revije, slovenski raziskovalci, analize Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 386; Prenosov: 5
Povezava na datoteko |
7. Prikrito oglaševanje kot oblika promocijskega novinarstva : diplomsko deloŠpela Sternad, 2019, diplomsko delo Opis: Oglaševanje v tiskanih medijih se je skozi zgodovino zelo spremenilo. Sam tehnološki razvoj, posledično razvoj družbe v bolj potrošniško usmerjeno, je botroval k različnim načinom oglaševanja. Nove vrste oglaševanja iz dneva v dan izpodrivajo uredniško vsebino in jo spreminjajo v prikrito oglaševanje. Osredotočili smo se na tiskane medije, v sami analizi smo analizirali priljubljeno žensko revijo Cosmopolitan, s katero smo želeli odkriti količino prikritih oglasnih sporočil. Število oglasnih sporočil smo pridobili iz šestih naključnih številk revije Comsopolitan iz leta 2017 in šestih naključnih številk Cosmopolitan iz leta 2007. Poleg analize smo izvedli poglobljene intervjuje z ženskami v ciljni starostni skupini revije Cosmopolitan (16–36 let) in jih povprašali, ali vedo, kaj je to prikrito oglaševanje in če ga prepoznajo. Zanimalo nas je tudi, če berejo Cosmopolitan in če so se pri branju te revije že kdaj srečale s prikritim oglaševanjem. Ključne besede: oglaševanje, prikrito oglaševanje, ženske revije, tiskani mediji Objavljeno v DKUM: 12.07.2019; Ogledov: 2014; Prenosov: 241
Celotno besedilo (2,26 MB) |
8. |
9. Modne revijeIris Galinec, 2017, diplomsko delo Opis: Diplomski projekt »Modne revije« sestavlja osem poglavij. V prvem poglavju smo zapisali, sčim se bomo ukvarjali v diplomskem projektu. V ostalih poglavjih smo opredelili pomen mode in trženje le-te, predstavili smo modne revije ter njihove vrste. Zatem smo pisali o modnih agencijah, kjer smo se osredotočili tako na tuje kot domače uspešne modne agencije. Nadaljevali smo z vplivi modnih revij na samopodobo žensk in za konec predstavili pomembnost blagovnih znamk, kjer smo se dotaknili tudi razmer na domačem trgu. Ključne besede: Modne revije, teden mode, modne agencije, modeli, oblačila, blagovne znamke Objavljeno v DKUM: 11.05.2018; Ogledov: 1576; Prenosov: 141
Celotno besedilo (1,24 MB) |
10. SEMIOTIKA OGLAŠEVANJA : ŽENSKO TELO V MODNEM OGLAŠEVANJUNeja Hafner, 2016, magistrsko delo Opis: Na vsakem koraku smo obdani z mediji, ki nam služijo kot vir informacij in zabave ter nas nezavedno oblikujejo ter vplivajo na naše vedenje in navade. Preko oglaševanja nam množični mediji predstavljajo idealizirano podobo telesa, predvsem ženskega telesa. Po taki podobi se potrošniki zgledujejo in jo želijo doseči, saj so oglasi oblikovani tako, da vzbudijo željo in potrebo po idealnem telesu in podobi ter po izdelkih, ki takšno popolno podobo uresničujejo in izpolnjujejo.
Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov; iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili tri sklope teorije. Prvi sklop je opredelitev oglaševanja in medijev, bolj podrobno tiskanih medijev, predvsem ženskih revij, saj je tema magistrskega dela podoba ženske v oglasih. V drugem sklopu magistrskega dela smo opredelili semiotiko in njeno uporabo v oglaševanju. Semiotika nam pomaga pri razumevanju oglasnih sporočil, saj se ukvarja z razumevanjem znakov in njihovim interpretiranjem, ki se lahko razlikuje pri vsakem posamezniku. V zadnjem, tretjem sklopu prvega dela, smo proučevali podobo ženske v oglasnih sporočilih. Opisali smo, kakšna je podoba ženske v družbi in oglaševanju, se soočili s še vedno prisotnimi problemi seksizma in obravnavanja ženske kot seksualnega objekta ter kako oglasi vplivajo na ženske.
V empiričnem delu smo se osredotočili na razumevanje oglasov s pomočjo semiotične analize, saj se semiotika ukvarja s tem, kako je pomen posredovan. Ker se semiotika ukvarja z razumevanjem in interpretiranjem znakov, je eden glavnih ciljev magistrskega dela pokazati, da je tudi telo znak, ki ga je mogoče opredeliti kot nosilca pomenov. V raziskavi smo med drugim ugotovili, da naj bi bile lepe in vitke ženske opredeljene kot zadovoljne in uspešne ter tudi zaželene. S semiotičnega vidika to pomeni, da nas oglasi nagovarjajo k nakupu izdelka, ki to omogoča. Ključne besede: oglaševanje, mediji, ženske revije, semiotika, podoba ženske Objavljeno v DKUM: 10.01.2017; Ogledov: 2694; Prenosov: 402
Celotno besedilo (1,25 MB) |