1. Cenovne disparitete v slovenskem gospodarstvuEgon Žižmond, 1990, strokovni članek Opis: V slovenskem gospodarstvu so prisotne znatne cenovne disparitete, ki otežujejo tudi vključevanje slovenskega gospodarstva v evropski gospodarski prostor. Članek analizira disparitete proizvajalnih in drobnoprodajnih cen ter razlike med izvoznimi cenami na eni ter direktnimi stroški, lastnimi cenami in proizvajalnimi cenami na drugi strani. Ker je večina disparitet posledica etatističnega ekonomskega sistema in administriranja v ekonomski politiki, bi le reforma ekonomskega sistema in ustreznejša ekonomska politika lahko omogočila oblikovanje normalnejših cenovnih razmerij. Ključne besede: cene, gibanje cen, Slovenija, proizvajalna cena, produkcijska cena, politika cen, industrijska politika, prodaja na drobno, dinamični model, prodajna cena, prices, price movement, Slovenia, production price, price policy, retail sale, sales price, dynamical model Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1521; Prenosov: 35
Povezava na celotno besedilo |
2. Retail product management : buying and merchandisingRosemary Varley, 2001, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: retail sale, production management, products, allocation, space, store space, selection problem, supply, concession, management, merchandising, prices, profit, decision making, business, business operation, quantitative analysis, store, design, international trade, international business, strategy, information sources, textbooks Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2487; Prenosov: 69
Povezava na celotno besedilo |
3. Internet marketing : strategy, implementation and practiceDave Chaffey, Richard Mayer, Kevin Johnston, Fiona Ellis-Chadwick, 2000, priročnik Ključne besede: business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 3164; Prenosov: 117
Povezava na celotno besedilo |
4. The business of ecommerce : from corporate strategy to technologyPaul May, 2000, priročnik Ključne besede: new economy, enterprises, corporations, electronic commerce, interactions, virtual reality, retail sale, competition, customer, globalization, information technology, computer networks, internet, World Wide Web, HTML, Hypertext Markup Language, client/server, models, application, business strategy Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2499; Prenosov: 56
Povezava na celotno besedilo |