| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 197; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

2.
Ustanovitev in politika podjetja jelše d. o. o.
Sabina Štuhec, 2019, diplomsko delo

Opis: Za uspešnost podjetja je pomembno, da poznamo ustanovitvene korake, se pravilno odločimo o pravnoorganizacijski obliki, pravilno oblikujemo politiko podjetja in zapišemo strategije za razvoj. Diplomski projekt smo začeli z ustanovitvijo podjetja, kjer smo predstavili pomembne korake in se osredotočili na pravnoorganizacijsko obliko − družbo z omejeno odgovornostjo ter predstavili pogoje za opravljanje izbrane dejavnosti. Potem smo zapisali ustanovitveno in razvojno vizijo na podlagi lastne ideje o podjetju. Teoretično smo opredelili politiko podjetja, metode oblikovanja politike podjetja in strategije. Na podlagi lastne ideje smo s pomočjo raziskovalno-prognostičnih procesov zapisali politiko podjetja. Opisali smo idejo o podjetju Jelše, d. o. o. in na podlagi strateškega planiranja opredelili strateške možnosti in potenciale ter zapisali strategije podjetja Jelše, d. o. o. Na koncu smo z analizo SWOT proučili priložnosti, nevarnosti ter prednosti in slabosti celotnega podjetja.
Ključne besede: ustanovitev podjetja, politika podjetja, gostilna, restavracija, družba z omejeno odgovornostjo
Objavljeno: 16.03.2020; Ogledov: 461; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

3.
ARHITEKTURNO URBANISTIČNA ZASNOVA AVTOBUSNE POSTAJE SLOVENJ GRADEC
Grega Pečolar, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Projektna naloga predstavlja arhitekturno rešitev novo zasnovane avtobusne postaje v Slovenj Gradcu, ki je programsko razčlenjena na tri dele. Prvi – teoretični del se nanaša predvsem na lokacijo in problematiko obstoječega stanja. V nalogi so podani tudi referenčni primeri za primerjavo, ter izhodišča za zasnovo nove avtobusne postaje. V drugem delu projektnega dela se teoretični del prikaže s pomočjo načrtov, ter programskih shem.
Ključne besede: arhitektura, urbanizem, avtobusna postaja, kavarna, restavracija, pisarna, Slovenj Gradec, jeklena konstrukcija
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 951; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (59,86 MB)

4.
PRAVOPISNE IN SLOVNIČNE NEDOSLEDNOSTI V JEDILNIH LISTIH IZBRANIH HOTELSKIH RESTAVRACIJ
Jernej Ferk, 2016, diplomsko delo

Opis: Nobeno besedilo ni imuno na jezikovne napake. Javna besedila naj bi bila jezikovno neoporečna. To velja za vse vrste javnih besedil, še posebej za jedilne liste, ki so ogledalo vsake restavracije, njen prvi stik z gostom, ki naj bi bil tako na željo gosta kot gostitelja brezhiben in brez napak. Realna podoba je, žal, pogosto drugačna, nasprotna: vsak jedilni list, ki smo ga obravnavali v diplomskem delu, vsebuje pravopisne in slovnične nedoslednosti. Jedilni listi predstavljajo pisno ponudbo v gostinstvu, ki je pomemben del turizma, s tem pa tudi javnega življenja. Knjižna slovenščina je na področju gostinstva še posebej izpostavljena vdorom tujk. Večina poimenovanj jedi in načinov priprave izvira iz tujih jezikov, predvsem francoskega, v današnjem času pa veliko izrazov prevzemamo iz angleščine. Jezikoslovci ugotavljajo, da prevzemanje tujk v naš jezik ne poteka po enem pravilu, ampak je prepuščeno ustvarjalcem besedila. Odnos gostincev do knjižnega jezika je ena od tem diplomskega dela tako v teoretičnem kot empiričnem delu. Nezainteresiranost odgovornih gostincev za slovenski jezik in njihova slaba srednješolska podlaga poznavanja jezika puščata sled v jedilnih listih, ki so polni nedoslednosti; raba knjižnega jezika pa je po egoističnem prepričanju gostincev v njihovo zadostno poznavanje slovnice izredno površna. Rezultat, ki ga vse te okoliščine pustijo v jedilnih listih, je gostom moteč.
Ključne besede: Pravopisna nedoslednost, slovnična nedoslednost, jedilni list, hotel, restavracija, gost, vodja.
Objavljeno: 12.08.2016; Ogledov: 949; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

5.
Odprtje ribje restavracije
Matjaž Lupše, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, gostinska storitev, restavracija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2931; Prenosov: 56
URL Povezava na celotno besedilo

6.
VODENJE GOSTINSKIH OBRATOV
Gregor Plohl, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem primerjal razlike pri vodenju različnih tipov obratov, kot so domača gostilna, italijanska restavracija in restavracija. Raziskoval sem, ali je vodenje v obratih, katere ciljna skupina so premožnejši odjemalci, bolj specializirano. Na izbranem vzorcu gostinskih obratov sem dokazal, da prihaja do razlik. Vodenje poteka na maksimalno dveh nivojih (vrhovni menedžment podjetja in vodja kuhinje oziroma strežbe), razlike pa se seveda pojavljajo tudi v obratih, kjer imajo na videz podobno organizacijsko strukturo. Zanimalo me je tudi, kakšne so razlike med vodenjem podjetja v gostinstvu v primerjavi z drugimi panogami in ali je potrebno, da ima vodja gostinskega obrata izkušnje z delovanjem v panogi, ali pa so dovolj samo vodstvene (menedžerske) sposobnosti in znanje. Mnenja tujih avtorjev o tem so deljena, a vseeno prevladuje prepričanje, da so potrebni poznavanje in izkušnje s področja gostinstva. Moje mnenje, do katerega sem prišel skozi raziskovanje ugotovitev različnih avtorjev in po razgovoru z menedžerji gostinskih obratov je, da so izkušnje s področja gostinstva zelo pomembne, vendar je še veliko bolj pomembno, da ima menedžer sposobnost vodenja in motiviranja zaposlenih ter načrtovanja poti razvoja organizacije kot celote. Funkcije menedžmenta predstavljajo za vodje gostinskih obratov pomembno orodje pri njihovem delu in zagotavljanju uspešnosti poslovanja. Planiranje, organiziranje, kadrovanje, vodenje in kontroling so aktivnosti, ki jih menedžerji izvajajo različno pogosto. Nekatere uporabljajo, kot sami radi rečejo, »po potrebi«, spet druge (vodenje) predstavljajo njihove vsakodnevne zadolžitve. Gostinstvo v Sloveniji po mojem mnenju še zmeraj predstavlja zanimivo poslovno priložnost. Res pa je, da so se razmere tudi v tej panogi zaradi trenutnih razmer v gospodarstvu zelo zaostrile. Zaradi gospodarske krize in spremembe navad odjemalcev se morajo gostinski obrati nenehno prilagajati, da ohranjajo svoj položaj na trgu. Po moji oceni so vodje v izbranih obratih dokazali, da se z veliko truda in premišljenim delovanjem še zmeraj da poslovati uspešno.
Ključne besede: Menedžment, vodenje, gostinski obrat, restavracija, planiranje, kadrovanje, organiziranje, kontroling
Objavljeno: 24.01.2012; Ogledov: 2750; Prenosov: 1203
.pdf Celotno besedilo (696,89 KB)

7.
IDEJNA ZASNOVA IN VIZUALIZACIJA DRAVSKIH PLOVIL
Valentina Urbančič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema idejno zasnovo in vizualizacijo plovil različnih namembnosti, kar poteka skozi začetne korake zbiranja idej do končnega upodabljanja. Skozi poglavja spoznamo sestavo in namene plovil, bistvo koncepta ter postopke in načine modeliranja. Pred pričetkom zbiranja in udejanjanja idej, so predstavljeni primeri plovil, ki služijo kot prikaz obstoječih možnih rešitev. Posebno poglavje je posvečeno barvam, saj predstavljajo bistveno komponento, ne samo plovil, ki so predmet diplomskega dela, ampak tudi oblikovalskega procesa. Plovila, izoblikovana skozi postopek modeliranja, so rezultat lastnih zamisli in želje po upodobitvi le-teh.
Ključne besede: plovilo, Drava, vizualizacija, 3D modeliranje, plavajoča restavracija
Objavljeno: 16.09.2011; Ogledov: 2009; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

8.
Odprtje ribje restavracije
Matjaž Lupše, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poslovno idejo, opraviti raziskavo in analizo gostinske ponudbe v Savinjski statistični regiji, oziroma v občini Podčetrtek,ki je prav gotovo zanimiva turistična destinacija, ter podati rešitev za izvedbo poslovne ideje. Poslovna ideja se nanaša na odprtje ribje restavracije, ki bi bila novost na tem področju. S pomočjo izvedene ankete in opravljenih intervjujev ter seveda raziskovalnega delaje bilo ugotovljeno, da ima kraj Podčetrtek zelo dobro razvito turistično ponudbo in turistično infrastrukturo. V neposredni bližini vasi Vonarje, se nahaja, poleg ribnikov ribiška koča, ki bi bila primerno mesto za otvoritev ribiške restavracije. Diplomska naloga je podala konkretne korake za ustanovitev nove pravne osebe, Ribiške restavracije Tolmun in prikazala teoretične podlage, ki jih je potrebno poznati, zaradi postopka ustanovitve ter kasnejšega delovanja pravne osebe. S pridobljenimi odgovori v okviru praktičnega dela naloge so bili pridobljeni pomembni podatki, ki predstavljajo osnovo za oblikovanje ponudbe, reklamnih sporočil in ostalih zadev, ki so vezane na delovanje in poslovanje restavracije.
Ključne besede: turizem, gostinska storitev, restavracija, specializirana ponudba, Podčetrtek
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2266; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
EKOLOŠKI TURIZEM - PRIHODNOST JUTRIŠNJEGA DNE
Martin Gorjanc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V prvem poglavju diplomskega seminarja z naslovom »Ekoturizem, prihodnost jutrišnjega dne« smo opredelili področje oziroma problem, predstavili namen dokumenta, navedli tudi cilje in osnovne trditve ter predpostavke in omejitve. Tematika je aktualna, saj gre za analizo vidnih sprememb v vedenju potrošnikov glede načina prehranjevanja. Osnovna teza je bila, da je v Mariboru dovolj povpraševanja po ekološki gostinski ponudbi, da lahko restavracija, v kateri strežejo ekološko pridelano hrano, posluje pozitivno. V drugem poglavju smo opisali področje ekoturizma oziroma ekoprehrane. Definirali smo, kaj je restavracija z ekološko pridelano hrano in predstavili konkretne primere takšnih restavracij v Sloveniji in v tujini (Avstriji, Nemčiji, Hrvaški, Srbiji). V tretjem poglavju smo predstavili analizi dveh anket, ki smo ju izvedli v mesecu maju 2010 v Mariboru. V prvi skupini so bili kupci trgovin s ponudbo ekološko pridelane hrane, v drugi pa naključno izbrani telefonski naročniki z območja Podravja. V tem delu smo nato na osnovi pridobljenih podatkov izvedli okvirno študijo izvedljivosti. V četrtem poglavju smo strnili ugotovitve o tem, da je lahko opisana poslovna ideja tudi uspešna poslovna priložnost. Z raziskavo smo ugotovili, da so bolj izobraženi in bolje situirani ljudje, bolj pozitivno naravnani k nakupu ekološko pridelane hrane. Ugotovili smo tudi, da so kupci v trgovinah, ki ponujajo biološko pridelano hrano, bolj naklonjeni obisku restavracij z ekološko pridelano hrane kot naključno izbrani telefonski naročniki. Prav tako smo ugotovili, da so tej hrani najbolj naklonjeni ljudje v starosti od 31 do 50 let. Glede na spol ni bilo vidnih razlik med stališči obeh spolov. Največja odstopanja pa so bila pri izobrazbi in dohodku, kjer se je pokazalo, da so bolj odklonilnega mnenja do te prehrane predvsem manj izobraženi in tisti z nižjimi dohodki. Raziskava je tudi pokazala, da večina vprašanih v obeh skupinah v Mariboru pogreša takšno restavracijo in da bi jo obiskovali, če bi obstajala. Nekoliko zaskrbljujoč je le rezultat, da nihče izmed vprašanih takšnih restavracij do sedaj ni obiskoval pogosteje.
Ključne besede: ekologija, biološko pridelana hrana, restavracija, turizem, poslovni načrt, anketiranje
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 2116; Prenosov: 363
.pdf Celotno besedilo (216,77 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici