| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj 2D-videoigre zobobran : magistrsko delo
Grega Žlahtič, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo posega na področje resnih iger, in sicer iger za zdravje, katerih cilj je z ozaveščanjem uporabnika in s spreminjanjem njegovega obnašanja vplivati na njegovo zdravje – preprečiti, določiti ali zdraviti bolezni. Osredinja se na problematiko zobne higiene pri otrocih, katerih zobje pogosto trpijo zaradi zobnega kariesa in erozije, ki nastaneta zaradi nepravilne prehrane ter nepravilnega in/ali nerednega umivanja zob. Cilj magistrskega dela je razvoj video igre za motiviranje otrok k umivanju zob in poučevanje o ustrezni ustni higieni, pri čemer je v ospredju predstavitev celotnega procesa izdelave igre tipa obramba stolpov, od začetne ideje, ki izvira iz dejanskega problema, do končnega izdelka, delujoče igre.
Ključne besede: resne igre, igre za zdravje, zobozdravstvo, obramba stolpov, Unity
Objavljeno v DKUM: 12.11.2019; Ogledov: 649; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

2.
Resne igre – aplikacija za prvo pomoč
Matjaž Vöröš, 2016, diplomsko delo

Opis: Resne igre nas spremljajo že okrog petdeset let. Njihov namen je podajanje znanja in ne le splošna zabava. Ker več kot polovica svetovnega prebivalstva, ki ima pametni telefon, uporablja operacijski sistem Android, smo se odločili za aplikacijo Android za prvo pomoč. Za razvoj smo uporabili tehnologijo Xamarin, ki temelji na programskem jeziku C#. Z našo aplikacijo lahko uporabnik obnovi znanje o nujni medicinski pomoči in je kar se da najbolje pripravljen na pomoč drugim ob nezgodah v vsakdanjem življenju.
Ključne besede: resne igre, Android, Xamarin, C#, prva pomoč, nujna medicinska pomoč, videoigre
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 1559; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

3.
RESNA IGRA 3D PUZZLE-PLATFORMER ZA ZDRAVO ŽIVLJENJE
Dejan Paradiž, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej pregledali osnove brezplačne (»personal«) različice razvojnega okolja Unity. S pridobljenim znanjem smo nato v programu Unity izdelali preprosto računalniško igro »3D Puzzle-Platformer«. Delo je zajemalo iskanje brezplačnih zvočnih datotek za zvočne učinke in brezplačnih tekstur. Hkrati smo sprogramirali skripte za vse potrebne objekte v igri (dvigalo, premikajočo ploščad, past, sistem za izbor in izpis vprašanj, barikade itd.), pripravili smo tudi uporabniški vmesnik ter vse skupaj tudi sproti testirali. Na koncu smo pregledali še nekaj literature o zdravem življenju in s pomočjo svojega znanja sestavili nekaj vprašanj, na katera se mora odgovoriti pravilno za napredovanje v igri. Rezultat je računalniška igra, ki jo je mogoče igrati na operacijskem sistemu Windows in nas med igranjem poučuje o zdravem življenju.
Ključne besede: Unity, resne igre, razvoj iger, zdravo življenje
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 1097; Prenosov: 90  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici