1.
Načrtovanje in izdelava resne elektronske igreUroš Rudolf, 2016, magistrsko delo
Opis: V magistrski nalogi se dotaknemo fenomena resnih elektronskih iger in njihovega potenciala za učenje. Dotaknemo se njihovega izvora in povezave s komercialnimi igrami. Podrobneje obdelamo vlogo igralca in dejavnike, ki imajo vpliv nanj, vzorce karakteristik resnih učnih iger, načine podajanja vsebine in znanja ter pomen poročanja. Ugotavljamo, ali so video igre primeren medij za podajanje znanja in ali je tekstovna igra primerna oblika igre za učenje.
Obe hipotezi potrdimo z opombo, da je področje zaradi množice nasprotujočih teorij, terminologij in mnenj potrebno bolje raziskati.
Na podlagi ugotovitev empiričnega dela smo izdelali načrt in prototip tekstovne resne zgodovinske igre Galicija XIV/XV.
Ključne besede: igra, uporabna igra, resna igra, komercialna igra, učenje z igro
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 471; Prenosov: 50
Celotno besedilo (11,54 MB)